Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
Bir depo benzin ile yedeğe geçmeden nekadar gidiyorsunuz ? İlk gün 60tl ye doldurmuştum ben 460 kmde yedeğe geçtim motorum şu anda 475 kmde değerler normal mi? Yedek depo üç aşağı beş yukarı ne kadar gider cevaplar için teşekkürler :)
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
önceki sayfalarda bir arkadaşımız D&B ümraniyeden mayıs sipariş verip haziranda almış motorunu.ben 23 nisandan beri bekliyorum.üstelik,ben aramasam bilgi verecekleri de yok.bayiye gittiğimde,tlfnla bilgi veremeyecek kadar yoğun bir faaliyet içinde de görmedim kendilerini.paranın tamamını vermek istedim almadılar.kapora fazla alın dedim ona da yanaşmadılar.şimdi ise 85 tl zam farkını kitlemeye çalışıyorlar.

ikram ettikleri bir fincan kahvenin hatırı olmasa.......
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Bir depo benzin ile yedeğe geçmeden nekadar gidiyorsunuz ? İlk gün 60tl ye doldurmuştum ben 460 kmde yedeğe geçtim motorum şu anda 475 kmde değerler normal mi? Yedek depo üç aşağı beş yukarı ne kadar gider cevaplar için teşekkürler :)

ben en son ki ölçümümde 350 km de yedeğe düştüm. bir önce ki depoda 328 km de yedeğe düşmüştüm. depoyu fulletirken benzinin yatay olan çubuğu geçirttirmiyorum ve km şuan 2300 de. senin yakıt tüketimin hakkında düşüncelerim ; yedekle bu şekilde sakin kullanırsan 120 km gidersin yani toplamda 13 lt ile 580 km= 100 km/2.24lt. bu değerleri yakalayabilmek için nasıl bir kullanımın oldu merak ettim doğrusu.resmen koklamış. benim motorum normal kullanımda şehiriçi 100km de 3lt yakıyor ve bana normal geliyordu şimdi kafam karıştı..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
OH BE ÇAYANDA MOTOR KALMIŞ AKŞAM 5 TE GİDİP ALIYORUM..YALNIZ PLAKA BİZE AİT OLDUĞUNDAN PLAKAYI ÇIKARTTIKTAN SONRA MOTORU VERECEKLER...YANİ ALDIK SAYILIR BAKALIM..HAYIRLISI...:rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
OH BE ÇAYANDA MOTOR KALMIŞ AKŞAM 5 TE GİDİP ALIYORUM..YALNIZ PLAKA BİZE AİT OLDUĞUNDAN PLAKAYI ÇIKARTTIKTAN SONRA MOTORU VERECEKLER...YANİ ALDIK SAYILIR BAKALIM..HAYIRLISI...:rendeer:

kardeş şimdi çayan dan yılmaz beyle görüştüm motoru sana ayırmışlar . gittiğinde benim selamımı söyle . yanlız sanada söylüyorum motorun parasını ver orda kalsın cuma günü yazdır faturanı al yoksa ocak pulunuda ödemek durumunda kalırsın. haberin olsun.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
biliyorum babam o yüzden geç çıkartacak plakayı..bu arada motoru bana ayırttıklarını nasıl anladın?
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
ben en son ki ölçümümde 350 km de yedeğe düştüm. bir önce ki depoda 328 km de yedeğe düşmüştüm. depoyu fulletirken benzinin yatay olan çubuğu geçirttirmiyorum ve km şuan 2300 de. senin yakıt tüketimin hakkında düşüncelerim ; yedekle bu şekilde sakin kullanırsan 120 km gidersin yani toplamda 13 lt ile 580 km= 100 km/2.24lt. bu değerleri yakalayabilmek için nasıl bir kullanımın oldu merak ettim doğrusu.resmen koklamış. benim motorum normal kullanımda şehiriçi 100km de 3lt yakıyor ve bana normal geliyordu şimdi kafam karıştı..


Genel olarak şehir içi bindim ilk zamanlar 6-7 binde değiştiryordum vitesi sonra 5-6 binde olması gerektiğini öğrendim ona biraz dikkat ettim sağır olmasın diye biraz seri kullandım ara ara. Birde yaklaşık bi 100 km uzun yola çıktım ara ara bastım bir kez 120 gördüm genelde 110 civarında gazı kesip saldım motoru. Bu arada nazar deydi sabah kalktım birde ne göreyim şerefsizin birisi koltukta sigara söndürmüş kılıf delik birde apartmanın içindeydi dışarı bıraksak ne olcak bilmem yapanı bir bulsam var yaa.... :salut:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Genel olarak şehir içi bindim ilk zamanlar 6-7 binde değiştiryordum vitesi sonra 5-6 binde olması gerektiğini öğrendim ona biraz dikkat ettim sağır olmasın diye biraz seri kullandım ara ara. Birde yaklaşık bi 100 km uzun yola çıktım ara ara bastım bir kez 120 gördüm genelde 110 civarında gazı kesip saldım motoru. Bu arada nazar deydi sabah kalktım birde ne göreyim şerefsizin birisi koltukta sigara söndürmüş kılıf delik birde apartmanın içindeydi dışarı bıraksak ne olcak bilmem yapanı bir bulsam var yaa.... :salut:

Ben aylardır 400ün altına düşmüyorum. 460-420 şehir içi ağırlıklı kullanıyorum. Bu hafta sonu fulledim 385km de hala kırmızı çizginin birkaç milim üstünde. Bu 385 km de 20 km dik stabilize veya toprak yollar da var 2. vites debriyajla hızı ayarlayıp gittiğimiz. Genelde otobanda 80-110 arası kullandık.

Selenin üstüne bilgisayardan bir yazı çıkart. Selenin üstünde sigara söndürecek kadar haysiyetsiz biri ile aynı apartmanı paylaştığıma utanıyorum diye. Yapan görmese bile diğer insanlar acaba kim diye sorar sanırım.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
arkadaşlar cbf 150 ile
düz yolda giderken racing :cherry:
virajda enduro :bounce:
rüzgar yandan vurunca mobilete :queen:
biniyormuş gibi hisseden kaç kişi var
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
İstanbulda hangi bayilerde var şuanda acaba 2011 cbf 150 siyah renk.Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190

hocam herşey iyi güzelde 21000 kmnin neresi düsük inanki onu anlamadım sana hayırlı satışlar.

bu cbf e nolmş böle alıpta memlun olan parmakla gosterilecek kadar azalmış 3095km re deyim suan tek sıkıntı 2viteste filan km göstergesinin hafif oynaması

Alper taktırmışssın herhalde debriyaj telini :cat: benim makineyede bişeyler olmaya başladı o kadar memnunuz dedik şimdi 100 ü geçemiyorum aletle, ve 70- 80 gibi hızlarda kesilmeler çok olmaya başladı 90 da yapmıyor mesela nedir acep sorunu bilen varsa beri gelsin yazsın suraya da bi baktıralım yav acep rüzgar mıdır buna sebep diyecem 90 da daha çok rüzgar geliyor demi?

arkadaşlar gri renkli cbf me depo klıfı alacağım acil tavsiye bekliyorum ineternetten alacağım!

+1 Bundan ben de düşünebilirim güzel bişey olursa orjinalliği bozmayacaksa.

Orjinal lastik Duro made in china...yolda durumu:İlk 5000 km idare eder,sonra asfalt'la dans başlar...

Bunu öğrendiğim iyi oldu bende Durolar kötü diyenlere inanmıyodum. Meğersem daha 1300 kmde olduğumdan Durolar iyiymiş demekki 4000 km sonra durolar değişecek.

önceki sayfalarda bir arkadaşımız D&B ümraniyeden mayıs sipariş verip haziranda almış motorunu.ben 23 nisandan beri bekliyorum.üstelik,ben aramasam bilgi verecekleri de yok.bayiye gittiğimde,tlfnla bilgi veremeyecek kadar yoğun bir faaliyet içinde de görmedim kendilerini.paranın tamamını vermek istedim almadılar.kapora fazla alın dedim ona da yanaşmadılar.şimdi ise 85 tl zam farkını kitlemeye çalışıyorlar.

ikram ettikleri bir fincan kahvenin hatırı olmasa.......

Hocam boşver çayı kahveyi git es gürle 23 Nisandan beri motor mu gelmemiş paşaların eline var o işte bi iş ağlamayana emzik yok aga.

OH BE ÇAYANDA MOTOR KALMIŞ AKŞAM 5 TE GİDİP ALIYORUM..YALNIZ PLAKA BİZE AİT OLDUĞUNDAN PLAKAYI ÇIKARTTIKTAN SONRA MOTORU VERECEKLER...YANİ ALDIK SAYILIR BAKALIM..HAYIRLISI...:rendeer:

Allah tamamına erdirsin hocam.:queen: Alem bi CBF li daha kazanacak desene bol bol foto isteriz Adananın tarihi ve turistik yerlerinde ii gezmeler şimdiden.

arkadaşlar cbf 150 ile
düz yolda giderken racing :cherry:
virajda enduro :bounce:
rüzgar yandan vurunca mobilete :queen:
biniyormuş gibi hisseden kaç kişi var

3. madde +1 :pr:

İstanbulda hangi bayilerde var şuanda acaba 2011 cbf 150 siyah renk.Bilgisi olan var mı?
Yok hocam tek tek araman lazım fazla zamanını almaz zaten yarım saate halledersin kolay gelsin.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
dincer59 dostum çayan tarsusta..bu arada konu açmıştım yeni motorum diye buraya bi daha resim atayım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

j60ak0.jpg

2qlvb7s.jpg

105duzb.jpg
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bakalım foto makinası götürecem bu telden çekilmiş 6300 nokia az foto çektim ayıp olmasın görgüsüzlük yapmayalım...ayıpp...
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Motorunda 80 km gibi hızlarda kesilme yaşayanlar karbüratöre hava ayarı yaptırsın.tecrübe ile sınanmıştır.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Bursada da son durum şu: Elde şu an motor yok dün honda duran kardeşleri aradım ve ismimi yazdırdım.Bayan'ın söylediğine göre bu çarşamba perşembe gibi motorlar geliyormuş.14 adet motor gelecekmiş galiba.İstediğim renk kırmızıydı.Kırmızı biraz tereddütlü belki gelmeyebilir ama tabi tamda bilmiyoruz ne renk geleceğini dedi.Bende artık renge bakmıyorum hangi renk olursa olsun inceden bi gideri olur dedim:p Bakalım bu sefer gerçekten alıyorum galiba..Geçen sefer tam top direkten döndü ama bu sefer ALLAH'ın izniyle golü atıyorum:mrgreen: Fiyat 3850 olmuş.100TL zamanında bahsettiğim gibi honda zam yapmış.O bize kaçtı yapacak bişe yok.

Bu motor işide ne masraflı iş böyle yarabbim.İliğimi kemiğimi sömürdü yemin ederim.Motoru almayla da iş bitmiyo ya en çok da o koyuyo.Hah motoru aldım rahat rahat binerim diyemiyosun.Motordan sonra acil gerekli ihtiyaçlar için cebinden en az 1000TL daha para çıkıyor.Yok çantası,yok kaskı,yok lastiği,yok koruma demiri,yok bilmem nesi:))Ne yapalım başa gelen çekilir motoru alalımda yavaş yavaş yapıcaz.Yani arkadaşlar hazır olun bu hafta bende sizlerden biri olabilirim.Görüşmek dileğiyle Cbf 150 ahalisi:)Seviyorum sizleri...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:42 ----------

Bizim cbf lere çakmaklık deneyen olmadı mı hiç yav??Elzem bi özellik aslında herşeyden ziyade telefonu şarj etmek için ALLAH'ın emri bana..Navigasyon anında 10dk da pili tükendiği için böyle şeylere ihtiyacım olacak...Solar panelli şarj cihazı aldım en kötü ihtimalle güneşli havalarda o solar paneli motora monte edip öyle navigasyon yaparım:)Ama çakmaklık olayını bi düşünün arkadaşlar..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar birşey dikkatiim çekti benim motorda yani 2011lerde..OHC YAZIYOR ESKİLERDE DOHC YAZIYORDU DİYE BİLİYORUM..2009 VE ALTI MOTORU OLANLAR SÖLEYEBİLİRLER Mİ ACABA?
BU ARADA DOHC ÇİFT EGZANTRİK
OHC TEK EGZANTRİK
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bursada da son durum şu: Elde şu an motor yok dün honda duran kardeşleri aradım ve ismimi yazdırdım.Bayan'ın söylediğine göre bu çarşamba perşembe gibi motorlar geliyormuş.14 adet motor gelecekmiş galiba.İstediğim renk kırmızıydı.Kırmızı biraz tereddütlü belki gelmeyebilir ama tabi tamda bilmiyoruz ne renk geleceğini dedi.Bende artık renge bakmıyorum hangi renk olursa olsun inceden bi gideri olur dedim:p Bakalım bu sefer gerçekten alıyorum galiba..Geçen sefer tam top direkten döndü ama bu sefer ALLAH'ın izniyle golü atıyorum:mrgreen: Fiyat 3850 olmuş.100TL zamanında bahsettiğim gibi honda zam yapmış.O bize kaçtı yapacak bişe yok.

Bu motor işide ne masraflı iş böyle yarabbim.İliğimi kemiğimi sömürdü yemin ederim.Motoru almayla da iş bitmiyo ya en çok da o koyuyo.Hah motoru aldım rahat rahat binerim diyemiyosun.Motordan sonra acil gerekli ihtiyaçlar için cebinden en az 1000TL daha para çıkıyor.Yok çantası,yok kaskı,yok lastiği,yok koruma demiri,yok bilmem nesi:))Ne yapalım başa gelen çekilir motoru alalımda yavaş yavaş yapıcaz.Yani arkadaşlar hazır olun bu hafta bende sizlerden biri olabilirim.Görüşmek dileğiyle Cbf 150 ahalisi:)Seviyorum sizleri...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:42 ----------

Bizim cbf lere çakmaklık deneyen olmadı mı hiç yav??Elzem bi özellik aslında herşeyden ziyade telefonu şarj etmek için ALLAH'ın emri bana..Navigasyon anında 10dk da pili tükendiği için böyle şeylere ihtiyacım olacak...Solar panelli şarj cihazı aldım en kötü ihtimalle güneşli havalarda o solar paneli motora monte edip öyle navigasyon yaparım:)Ama çakmaklık olayını bi düşünün arkadaşlar..

Denemekten ziyade uyguladım. :) yaparken fotoğraf çekmedim ama. Akşama makul bi saatte gidersem eve fotoğrafını çekerim.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Denemekten ziyade uyguladım. :) yaparken fotoğraf çekmedim ama. Akşama makul bi saatte gidersem eve fotoğrafını çekerim.

Büyük bi zevkle fotoğraflarını bekliyorum dostum.Ayrıca ne kadara mal oldu ,nasıl yaptın ne gibi amaçlar için kullanıyorsun ayrıntılı bi şekilde bilgide verebilirsen bizi aydınlatmış ve sevindirmiş olursun.Şimdiden teşekkürler:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

Çift kişi tek teker yapan gördünüz mü hiç?

Aha işte öyle delilerde mevcut:http://www.akilli.tv/video/508429/Cbf-150-Tek-Teker.aspx

Ayrıca feci sakat kullanıyor.Ben böyle kullanmaya kalksam başıma gelmeyen aksilik kalmazdı eminim.Herkese kazasız belasız sürüşler..İzleyin ama lütfen örnek almayın...Şakası yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst