Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
bu cbf e nolmş böle alıpta memlun olan parmakla gosterilecek kadar azalmış 3095km re deyim suan tek sıkıntı 2viteste filan km göstergesinin hafif oynaması

evet ekseriyetin görüşüne göre yaramaz, çok kötü bir motor ama piyasada yok. sanki ferrari aldık 1 aydır gelmesini bekliyoruz:) o kadar kötü bir motor ki karaborsaya düşmüş durumda:)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bugün fıstığıma ilk hasarı verdim :cherry: Gidonu bana göre alçak duruyordu, az kaldırayım dedim, takımları almak için seleyi açtım, seleyi arka demirin oraya koydum, gidonun vidayı gevşettim, sıkışmış hafif elimle vurayım dedim vurdum, güm sele yere düştü, 2 tarafı zedelendi :) Kimin nazarı değdi bilemiyorum, kırmızı cbf alırsanız nazar boncuğu şart :) Neyse gidonu ayarlayınca aynanın görüş problemi de düzeldi. Problemli görüşü olanlar denemeli bence. Ayrıca eksozda zırıltı dediğiniz şey bende de başladı, 4000 devirlerde belli belirsiz bir ses geliyor. Herhalde ısı koruma demiri yapıyor. Bir ara söküp bağlantı yerlerine o ring koymayı düşünüyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Araştırın bakalım neden piyasada cbf yok öyle çok kaliteli en çok tutulan motor olduğu içinmi yoksa hondanın bildiği ve müşterilerin bilmediği bişeymi var cbf 150 nin motorunun içinde ne varsa hepsini gördüm o parçalar okadar zayıfki ben nasıl olmuşta böyle bir makineyle 120 basmışım diyorum allah korumuş çok zayıf ve hassas bu motorları zorlamaya gelmez yeni alan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle motorlarının hız limitlerini zorlamasınlar yoksa her an grangı alabilirler :D
:)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
sibiefçiler nerdesiniz yahuu ?? gezip duruyorsunuz gari herhalde insan üstünden inmek istemiyor haklısınız valla sabahlara kadar gezesim geliyor benimde ama malum iş var, hayat şartları.. benim motordan gelen zırıltıyı ustaya gösterdim dinlettim gezdi geldi.. kardeşim bu sübab sesi dedi motorunda başka birşy yok gidişi falan güzel dedi.. ee dedim ne yapacağız şimdi? dediki birazdaha bin motor daha çok yeni. Peki bir zararı olur mu dedim? yok yok olmaz dedi sen biraz daha bin dedi.. Sübab ayarı yapılan motor sürekli bu ayarı ister mi? Yoksa 1 kere yapılır bir daha kolay kolay ayar istemez mi?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Bugün fıstığıma ilk hasarı verdim :cherry: Gidonu bana göre alçak duruyordu, az kaldırayım dedim, takımları almak için seleyi açtım, seleyi arka demirin oraya koydum, gidonun vidayı gevşettim, sıkışmış hafif elimle vurayım dedim vurdum, güm sele yere düştü, 2 tarafı zedelendi :) Kimin nazarı değdi bilemiyorum, kırmızı cbf alırsanız nazar boncuğu şart :) Neyse gidonu ayarlayınca aynanın görüş problemi de düzeldi. Problemli görüşü olanlar denemeli bence. Ayrıca eksozda zırıltı dediğiniz şey bende de başladı, 4000 devirlerde belli belirsiz bir ses geliyor. Herhalde ısı koruma demiri yapıyor. Bir ara söküp bağlantı yerlerine o ring koymayı düşünüyorum.

Geçmiş olsun o zırıltı krom kaplamalı parçadan değil Euro 3 bogazında odacıklar yapıyor bu mühendislerim verdiği bir bilgi ama honda değil yamahadam söylendi sadece zırıltı olsa iyi titreşimde yapıyor kurtulmanım tek çaresi değişik bir egzoz
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
9
bende dün kaporamı verdim , hafta içinde alacam kısmet olursa motorumu bir sorun çıkmazsa inşallah:)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
arkadaşlar bende egzozda zırıltı, titreşim, kilometre saatindeki sarsıntı yok bence bunları servise söylemelisiniz. bendede sübab sesi olmasa çok güzel olacaktıda işte..
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
arkadaşlar bende egzozda zırıltı, titreşim, kilometre saatindeki sarsıntı yok bence bunları servise söylemelisiniz. bendede sübab sesi olmasa çok güzel olacaktıda işte..

Euro 3 a sahip tü cbf lerde vardır siz hissetmiyorsunuzdur çünkü tüm Ybr 125 esd lerdede vardı ama bazı kişiler hissetmedi hissedemeyen birisinin motoruna bindim ve tahmin ettiğim gibi o motordada vardı km ibresi için birşey diyemem sübap sesi şu a bende yok km 340
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar adana mersin çevresinden motor almak için bekleyen arkadaşımız varsa tarsus bayii çayan da bir adet kırmızı renk mevcut henüz satılmadıysa. isteyen iletişime geçsi kaçırmasın derim..
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
Araştırın bakalım neden piyasada cbf yok öyle çok kaliteli en çok tutulan motor olduğu içinmi yoksa hondanın bildiği ve müşterilerin bilmediği bişeymi var cbf 150 nin motorunun içinde ne varsa hepsini gördüm o parçalar okadar zayıfki ben nasıl olmuşta böyle bir makineyle 120 basmışım diyorum allah korumuş çok zayıf ve hassas bu motorları zorlamaya gelmez yeni alan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle motorlarının hız limitlerini zorlamasınlar yoksa her an grangı alabilirler :D
:)

hı hı evet herkes keriz bir tek siz zekisiniz. activayı da çok zorlayınca krankı elinize alıyorsunuz fakat senelerce, çok sert kullanım gerektiren profesyonel işlerde, piyasada 40 türlü 250 cc altı scooter varken activa kullanıldı.

aynı sekilde motosiklet işinin piri olmuş, bir çoğumuzun yaşı kadar motor üstünde tecrübesi olan bir sürü kurye motorun iyisi hangisidir, hangi motor hangi ihtiyaca cevap verir bilmediklerinden cbf alıyorlar.
piyasada cbf le istanbul - antalya git gel yapan bir sürü adam, hiç birşey bilmiyor bir tek siz biliyorsunuz.

20 000 tl yi bastırınca şahane motorlar var; alıyorsun, atlayıp bütün dünyayı dolaşıyorsun ;) istediğin kadar bas krankına hiç bir şey olmuyor;)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar adana mersin çevresinden motor almak için bekleyen arkadaşımız varsa tarsus bayii çayan da bir adet kırmızı renk mevcut henüz satılmadıysa. isteyen iletişime geçsi kaçırmasın derim..

onu ben alacam kafayı yorma senn..akşam 6 gibi gidiyorum giden varsa sölesin ayırtın o motoruu:)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

hacı diğer forumlara yazdığım yanlış bilgi için özürdiliyorum..kesin konuştum hatabende apaçi fln alacam demiştim..bakalım istedğim motor cbf 150 alacam..tarsusta var dediler sağolsun arkadaşlar..kısmetse alıcam..en az 20 foto:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

arkdaşlar bi sorum var orjinal lastiklerin markası nedir acaba??cbf nin
ve yolda durumu nasııl acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
onu ben alacam kafayı yorma senn..akşam 6 gibi gidiyorum giden varsa sölesin ayırtın o motoruu:)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

hacı diğer forumlara yazdığım yanlış bilgi için özürdiliyorum..kesin konuştum hatabende apaçi fln alacam demiştim..bakalım istedğim motor cbf 150 alacam..tarsusta var dediler sağolsun arkadaşlar..kısmetse alıcam..en az 20 foto:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

arkdaşlar bi sorum var orjinal lastiklerin markası nedir acaba??cbf nin
ve yolda durumu nasııl acaba?

Orjinal lastik Duro made in china...yolda durumu:İlk 5000 km idare eder,sonra asfalt'la dans başlar...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
peki 90 /90 ünlü markalar takabilrmiyiz
dunlop var mı acaba yoksa çin malıyla
virajlarda yapışırım
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
peki 90 /90 ünlü markalar takabilrmiyiz
dunlop var mı acaba yoksa çin malıyla
virajlarda yapışırım

Sercan geriye dönük biraz konuyu okumanı tavsiye ederim. Michelin Sporty var şuan en kaliteli daha çok asfalt ağırlıklı kullanacaksan. Duroların ıslak yol performansları çok kötü.


Bu arada arkadaşlar akşam ciddi bir kaza atlattım. Ben de geçen hafta lastikleri değiştirmiştim michelinlerle, bu haftada Yuvacık yaptık dönüş biraz geç olduğu için karanlıkta otobanda dönmek zorunda kaldık. Tabi yağmur bastırdı. 80le giderken solumdaki araba direksiyon hakimiyetini kaybederek spin attı iki tur döndükten sonra burun buruna gelmiştik, neyseki ben de burun buruna geldiğimizde durmuştum. Eski lastiklerle olsaydım kesin çarpardım ya da motosikleti yatırırdım. Neyse Gebzeye kadar gelip arkadaşın evinde kaldık bu gün gündüz de istanbula döndüm.

iki cbf bir shadow ile 80-110 arası nerdeyse sürekli gittik. Genel olarak güzel bir geziydi. Lastikleri ıslak yol kuru yol stabilize yol testlerine soktum :) gayet başarılı.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Kimse yoğurdum ekşi demiyor nedense sana hayırlı işler cbf inle söylermisin senin cbf kaç yaşında kaç model nezamandır cbf kullanıyorsun nekadar tecrüben var cbf le ?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
tavsiye için teşekkürler 90/90 michilen üretmiyor diye düşmüştüm..iyi odlu..kusura bakmayın geçmişe dönük bakmadım..geçmiş olsun..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124




Sercan yanlış anlama tersledim gibi oldu. Ama öğrenilecek çok şey var, hatta senin aklına gelmeyen bir çok şey soruldu, yazıldı-çizildi, tartışıldı. Senin için de iyi olur alacağın motosikleti tanırsın en azından burada yazılanlar kadarıyla.

@Cazador45 Hocam başka bir tavsiyen varmıdır ? Hani bu paraya ya da daha ucuzuna şöyle yapalım de onu değerlendirelim. Biz alıpta memnun olanlarız. Tamam var incik boncuk problemleri ama daha daha derken kesenin de ağzını açmak gerekiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst