Bugün fıstığıma ilk hasarı verdim :cherry: Gidonu bana göre alçak duruyordu, az kaldırayım dedim, takımları almak için seleyi açtım, seleyi arka demirin oraya koydum, gidonun vidayı gevşettim, sıkışmış hafif elimle vurayım dedim vurdum, güm sele yere düştü, 2 tarafı zedelendi

Kimin nazarı değdi bilemiyorum, kırmızı cbf alırsanız nazar boncuğu şart

Neyse gidonu ayarlayınca aynanın görüş problemi de düzeldi. Problemli görüşü olanlar denemeli bence. Ayrıca eksozda zırıltı dediğiniz şey bende de başladı, 4000 devirlerde belli belirsiz bir ses geliyor. Herhalde ısı koruma demiri yapıyor. Bir ara söküp bağlantı yerlerine o ring koymayı düşünüyorum.