Ankaradan selamlar...!!!!

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Slm ben ankaradan murat . Henüz bir motorum yok . Temmuzda ehliyetimi alacagım . Ondan sonra da bi scooter düşünüyorum . Ankaradan arkadaşlar ulaşırsanız sevinirim...!!!!!
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Hoşgeldin Birader... Buluşmalarımıza bekliyoruz...

Abi, Ankara'lılar burada diye yol göstermişsin ama seni göremiyoruz aramızda...:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
cok saolun inş . motorumu alır almaz yanınızda olacagım ..!!!!
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
0
Hoşgeldiniz, bende yeni ehliyetimi aldım, darısı size:)
NEO Ankarada ki buluşmalar nasıl organize ediliyor acaba?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Biri organize mi dedi? :bounce:

Hoşgeldin Birader... Buluşmalarımıza bekliyoruz...

Abi, Ankara'lılar burada diye yol göstermişsin ama seni göremiyoruz aramızda...

Onun üzerine varmayın bu ara :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hoşgeldin Birader... Buluşmalarımıza bekliyoruz...

Abi, Ankara'lılar burada diye yol göstermişsin ama seni göremiyoruz aramızda...:mrgreen:

deşme yaramı hoca
bizim motoru kanırta kanırta parçalayıp sattılar galiba, 2 aydır kendisinden haber alamıyorum :salut:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aramıza hoş geldin murat...:)

bende kocaelindeyim ismim irfan...

keşke daha önceki konuyu açmadan bir tanışma konusu açıp , sonra düşüncelerini burada paylaşsaydın daha yerinde olurdu diye düşünüyorum ..

ama sana kıssadan hisse bir şey anlatmak istiyorum , senin gibi bende 3 ay evvel üye oldum buraya yaklaşık olarak ,

ve buradaki çok kıymetli bir arkadaş, herhangi bir konuya yazdığı ,cümlenin küçük ama benim anlamını büyüttüğüm bir nedenden dolayı tartışmaya giriştik, ve büyüdü de büyüdü tabiki bunlar adap ve edep kuralları içinde oldu ki bende hatamı anlayıp özürümü dileyene kadar bir sürü yazmak zorunda kaldım ,

olay tatlıya bağlandı cümlesini kurmayacağım zaten tatsız bir şey yaşanmadı fakat şimdi o tartıştığım arkadaşın aslında ne kadar mülayim ve dürüst iyi bir insan olduğunu gördükçe o gün ona karşı yazdığım ,kötü olmasa bile yinede kendimden utandımki , bu durum tamamen ,bu sitenin ,yapısal oluşumunu, akışını ve bir nevi usullerini bilmediğimden ve buradaki iletişim yöntemlerini, bilmememden kaynaklandı ..

ama tabiki şimdi öyle görmüyorum ehhh az çok kullanmayıda öğrendim hatta resim yüklemekten bile aciz bir adamdım buraya , o kadar söyleyeyim ..:)

onun için bundan önceki açmış olduğun konuda, amacım seni ne rencide etmek nede bu tarz bir düşünceye sevketmek ,dalga geçip alay etmek, değildi ,

bunu bilmeni isterim önce , haa dalga geçecek, olsaydım inan bana binlerce sebep bulurdum ama bunlar yanlış şeyler ,

zamanla seninde alışacağını düşünüyorum bir zaman sonra beni anlayabildiysen şu an , ne demek istediğimi anlarsın...

burada gerçekten yazmaktan ziyade ne yazdığın da çok önemli , çünkü yazacağın her kelime bile kırgınlıklara yol açabilir onun için gerçekten açıklayıcı, insanların leb demeden , leblebiyi anlayacağı tarzda yazarsan emin ol amacına tam olarak ulşırsın ..

tabiki sana ders filan verme babında anlatmıyorum bunları bunuda yanlış anlama ,
sadece burada birimiz hepimiz ,hepimiz birimiziz biz mt yiz, ben olaya böyle baktım, bakıyorum , bakacağım ...

aslında o gün şaka ve espiri babında morlaman iyi bir günümdeydim , yanlış anlaman da normal fakat tanıdıkça böyle bir insan olmadığımı göreceğinden eminim ...
sürçü lisan ettiysem affola diyor tekrar hoş geldin aramıza diyorum....:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Hoşgeldiniz, bende yeni ehliyetimi aldım, darısı size:)
NEO Ankarada ki buluşmalar nasıl organize ediliyor acaba?

Dostum, bi altta alıntı yaptığım arkadaş varya, Gaccal nickli olan... Bu işlerin piri o arkadaştır... Kuvvetmira'nın verdiği linke tıklayarak Ankara'da gerçekleşen aktivitelerden haberdar olabilirsin... Öyle belli bi düzen yok, canı buluşmak isteyen yazıyor sayfaya, gelmek isteyenlerde yazıyor, orta bi nokta belirlenip buluşuluyor zaten... Büyük organizasyonlar için Gaccal beye başvurunuz... :queen:

Biri organize mi dedi? :bounce:

Onun üzerine varmayın bu ara :queen:

Ya bırak ya... Bizi çağırıyon sen gelmiyon organize olamıyoruz bi türlü... :queen: :p

Fatih Abi ile Kanka olucaksın, adama bi motor ayarlamamışsın, bi de Ankara bölge sorumlusu olacaksın, ayıp yani... :p

deşme yaramı hoca
bizim motoru kanırta kanırta parçalayıp sattılar galiba, 2 aydır kendisinden haber alamıyorum :salut:

Abi, motor sorun değil... Benim motorum senin motorun, al, bin, git... :wiinkk: :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Dostum, bi altta alıntı yaptığım arkadaş varya, Gaccal nickli olan... Bu işlerin piri o arkadaştır... Kuvvetmira'nın verdiği linke tıklayarak Ankara'da gerçekleşen aktivitelerden haberdar olabilirsin... Öyle belli bi düzen yok, canı buluşmak isteyen yazıyor sayfaya, gelmek isteyenlerde yazıyor, orta bi nokta belirlenip buluşuluyor zaten... Büyük organizasyonlar için Gaccal beye başvurunuz... :queen:



Ya bırak ya... Bizi çağırıyon sen gelmiyon organize olamıyoruz bi türlü... :queen: :p

Fatih Abi ile Kanka olucaksın, adama bi motor ayarlamamışsın, bi de Ankara bölge sorumlusu olacaksın, ayıp yani... :p



Abi, motor sorun değil... Benim motorum senin motorun, al, bin, git... :wiinkk: :)

abi onun pisileti var bizim tekeyi beğenmiyor :queen: senin faşist alman malına mı kaldım diyor kendi velespidiminen giderim bu diyardan diyor :mrgreen: :mrgreen:çok kızdırdık heralde onuda :p e tabi her gün adamı arayıp yarasını deşersek senin mature ne durumda bugünde çıkmaz o diye söyleyip ardından bide kazım kartal gülüşü yapınca :queen: haliynen kızıyor :salut:

o gün aradım ben 11 de erkenden dağılmışssınız arkadaş yürüyerek de olsa gelecektim ki ben :pale:

irfan abimde yanlışlıkla mı yazdı acaba bu topaca onu anlamadım bak şimdi :silent:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi onun pisileti var bizim tekeyi beğenmiyor :queen: senin faşist alman malına mı kaldım diyor kendi velespidiminen giderim bu diyardan diyor :mrgreen: :mrgreen:çok kızdırdık heralde onuda :p e tabi her gün adamı arayıp yarasını deşersek senin mature ne durumda bugünde çıkmaz o diye söyleyip ardından bide kazım kartal gülüşü yapınca :queen: haliynen kızıyor :salut:

o gün aradım ben 11 de erkenden dağılmışssınız arkadaş yürüyerek de olsa gelecektim ki ben :pale:

irfan abimde yanlışlıkla mı yazdı acaba bu topaca onu anlamadım bak şimdi :silent:



yok yok yanlışlıkla yazmadım sevgili kardeşim :) tanışma konusunu açan arkadaş bu konuyu açmadan önce başka bir konuda fikir alma amacı ile ,
konu açmıştı , ve benim herkezi kendim gibi gördüğüm , moralimin iyi olduğu bir anda , kendisine bir yorum yazmıştım , gerçiii cümlelerimin sonuna uygun sımile koydum fakat , zannederim siteye yeni üye olduğu için beni ters anladı ,

abuk sabuk , mesaj yazacaklar hiç yazmasın diyede yazmış , benim onunla dalga geçtiğim düşüncesine kapıldı sanırım ,

forumlarda sık sık görülen sorunlar bunlar uzatacak bir şey yok yani :)
bende tanışma mesajında açıklama yapmayı uygun gördüm ,doğru olanda bu bence ....:cat::rendeer:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Slm ben ankaradan murat . Henüz bir motorum yok . Temmuzda ehliyetimi alacagım . Ondan sonra da bi scooter düşünüyorum . Ankaradan arkadaşlar ulaşırsanız sevinirim...!!!!!

Hoşgeldin Murat :) Ben de Ankara'dayım ve yeni alıcam ehliyeti ama Temmuz'da nasıl alacaksın onu anlayamadım :) Sınav Ağustos'ta, pratik Eylül'de çünkü :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst