Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
arkadaşlar topic neden bu kadar az ilgi görmeye başladı? kullanıcılar olarak çok ilgisiz alakasız kaldık toparlanalım lütfen :) 2 günde 1 yazı görmeye alışık değiliz bu topicte :(

çünkü her kez aynı şeyleri yazıp duruyor
mesala ben da iyi yazaılar bekliyorum motor üzerinde yaptıyınız yolculuklar maceralar yenilikler.....
:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
merhaba arkadaşlar mc 3.500 km de zincirin gergisi en sonda ama zincir cok bol neden bu sekilde nasıl halledilir acil ayrdım

AYNI SORUN BENDEDE var her gun zıncırı gerdırıyom sunuyormu ne anlamadım en sona gelmedı ama gergı benım sag tarafta yamuldu dandık yerlerı gunden gune kendını bellı edıyor sag sol derken ....
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ve motor artık daha cok yırtınıyo giderken çok ısınıyo arkadaslar bakımlar 1500 ve 2500 oalrak yapıldı servis 500 bakımı yok dedi yolladı geri . neden bu olaylar ya kafayı yicem
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar topic neden bu kadar az ilgi görmeye başladı? kullanıcılar olarak çok ilgisiz alakasız kaldık toparlanalım lütfen :) 2 günde 1 yazı görmeye alışık değiliz bu topicte :(

yaz geldi böyle oldu :) normaldir. Tüm forumlarda durum ayni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

çünkü her kez aynı şeyleri yazıp duruyor

:cat:

dogru söze ne denir. Ben muntazam hergün bu topige bakiyorum. Ama ayni sorulari görünce cevap verme geregi duymuyorum bile. Insanlar zahmet edip önceki sayfalari okumuyorlar. Aslinda tüm sorularin cevaplari önceki sayfalarda mevcut.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------

ve motor artık daha cok yırtınıyo giderken çok ısınıyo arkadaslar bakımlar 1500 ve 2500 oalrak yapıldı servis 500 bakımı yok dedi yolladı geri . neden bu olaylar ya kafayı yicem

Motorun isinmasi havalarin isinmasindan dolayi olmasin? Öküzün altinda buzagi aramayalim. Her hava sogutmali motor gibi MC motoruda isinacaktir elbet. Yagi 15/50 ile degistirme zamani geliyor :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
grnt1347.jpg

By isak_1981 at 2011-05-15

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

bir video yüklemeyi denedim olmadı galiba son çalışmalarımla alakalı
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
2
:d bende aldım bugun ama cok basarılı baslamadı benm çin nede olsa ilk defa vitesli motor kullanıyorum ama alısıcam inceden ışık vardı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

bir şey sormam lazım kendinde bagaj gibi bişey varmı varsa nerden acılıyo koltuk altı
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
:d bende aldım bugun ama cok basarılı baslamadı benm çin nede olsa ilk defa vitesli motor kullanıyorum ama alısıcam inceden ışık vardı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

bir şey sormam lazım kendinde bagaj gibi bişey varmı varsa nerden acılıyo koltuk altı

bagaj yok. koltuk altini amortisör üst baslarinin arkasinda vidalar var onlari sökmek gerekiyor, o is te cok zahmetli ama benim gibi yapip kelebek somun koyabilirsiniz.
 

yqT

Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
16
bagaj yok. koltuk altini amortisör üst baslarinin arkasinda vidalar var onlari sökmek gerekiyor, o is te cok zahmetli ama benim gibi yapip kelebek somun koyabilirsiniz.

koltugun altına birşeyler koyabilecek yer buldunmu ki atilla abi? bende baktım ama yok gibiydi baktığımda?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yani korkcak bise yk dimi sonucta ayagım yanıyo 50 km gittigim zaman =) ve kontak kapamadan kac km gidilir ortalama aşmak istememde o yüzden soruyorum
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani korkcak bise yk dimi sonucta ayagım yanıyo 50 km gittigim zaman =) ve kontak kapamadan kac km gidilir ortalama aşmak istememde o yüzden soruyorum

100 den fazla idi ama kaçtı unuttum.
moturu hırçın fazla kullanma birde yağ zamanlarını kaçırma.
7bin devirde 100 km/h rahat yapıyor yetmezmi sana?
benim bacağım yanmıyor hiç. dokundurmadıktan sonra motora yada şanzımana.
çok ısınıyor derken? mesela kaç dereceye ısınıyor?
normal olması gereken sıcaklık nedir?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
koltugun altına birşeyler koyabilecek yer buldunmu ki atilla abi? bende baktım ama yok gibiydi baktığımda?

koltugun altina ancak silme bezi gibi lüzümsuz biseyler konulabilir. Sele altinda elektirik kablolari vs. var. Zaten sök tak yapmaya degecek bi yer yok yani. O yüzden topcase e talim :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
her binen usta şunu sölüor; 10 ybr 5 cbf eder:)))
bugün arka amortisörleri kendim ayarladım.. biraz sertleştirince tüm sorun çözüldü... çok esnek ve kısa olmaları vurmaya neden oluodu.. 85 kiloyum tekken bile vuruyordu ama şuan süper.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
8
her binen usta şunu sölüor; 10 ybr 5 cbf eder:)))
bugün arka amortisörleri kendim ayarladım.. biraz sertleştirince tüm sorun çözüldü... çok esnek ve kısa olmaları vurmaya neden oluodu.. 85 kiloyum tekken bile vuruyordu ama şuan süper.

bende amortisör ayarı yapmak istiyorum nasıl yaparım acaba
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
bende amortisör ayarı yapmak istiyorum nasıl yaparım acaba

dostum amortisörlerin üst kısmında 2 ayar yeri var.. bunları bildiğin somun gibi düşün.. motorsikleti orta sehpaya alıp helezonu birkaç mm sıkıştıracaksın.. önce helezondan taraftaki somunu sıkıp üsttekiyle sabitle. yalnız bunun için yarım ay anahtara ihtiyacın olacak ya da tornavidaya arkasından küçük bi çekiçle vurrakta halledebilirsin.
 
Katılım
8 Nis 2011
Mesajlar
19
türkcene bayıldım k ardeş .. yokmu sınyal bu motorun orjınalınden... tr de:pale:


orjınalınden var. ama bu karbon .. yanlıs yazıları pc yazıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------

kardes, MC icin daha güzel sinyal secebilirdin bence.

bazı yerlerını karbon yapmaya karar verdım sınyal ayna gıbı mesela.. mutlaka daha guzellerıde vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst