(motosiklet) kazalar ve tecrübe????

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
mrhaba arkadaşlar

dun izmitdeki motorcu arkadaşlarımla bir muhabbet gecti.

üç arkadaşımda 600cc lik 4 silindirli motor kullanıyor..

üçününde dediği düşe kalka öğrenicen...

gecen motorcu bi abiyle konuştum yaşı 60 un uzerinde... (oğlumda motora bulaştı iki buyuk kaza atlattı sonunda 1000liği haketdi herşeyin bedeli var oğlum dedi!!!

nedir bu olaylar...
her motor suren kaza gecirerekmi oğreniyor bu işleri?

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/90551-kocaeli-izmitden-selamlar.html#ixzz1PnfTK34L
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
ben çok şükür daha kaza yapmasın ve nasipse inşallah yapmayacamda. ama tüm usta motorcularun sözleri "Düşmemiş bir motorcu henüz düşmemiştir" cümlesine yakın anlamlar taşıyor. malesef tecrübe için bir iki olay atlamak gerkeiyor. motordada atglacağın ilk olay asfaltla ilk buluşmak oluyor
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
ben çok şükür daha kaza yapmasın ve nasipse inşallah yapmayacamda. ama tüm usta motorcularun sözleri "Düşmemiş bir motorcu henüz düşmemiştir" cümlesine yakın anlamlar taşıyor. malesef tecrübe için bir iki olay atlamak gerkeiyor. motordada atglacağın ilk olay asfaltla ilk buluşmak oluyor

asvaltla tanışıcaz yani? pek yakından tanışmak istemem!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst