mt mi ?motosikletmi?müzikmi ?

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kıymetli mt dostları ..

aktif bir mt dostu olarak siz dostlarımı aileden saydığım için samimiyetinize inanarak buradan kendi seslendirmiş olduğum bir parçayı paylaşmak istedim :)

sonuçta bende paylaşılacak konu bitmez vesselam :)

geçmişteki açmış olduğum konularda müzik işinde bir piyanist olarak ta,sesimin karga gibi olduğunu söylemiştim zaten fakat buna sizlerinde onay vermesini bekliyorum , zaman zaman hatta çok çok nadiren yavv irfan sen baya bişeyler kıvırıyorsun diyenler çıksada ,

ben pekte onlara katılmadığımı söylemek isterim , fakat birde buradaki dostlarımın düşüncelerini almamda fayda var ,

bu konuda eleştirin eleştirebildiğiniz kadar atış serbesttir :cherry:

iyi seyirler canlar..

öperim gıdınızdan..:rendeer:



http://www.izlesene.com/video/irfan-yorumuyla-kol-dugmeleribaris-manco9/2212205
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
İrfan Abi nefesine ruhuna sağlık.Maşallah:)80'lerdeki şarkıcılara benzer rahatlatıcı bir ses tonun var.İlhan İrem'i andırıyorsun.Ne zaman İlhan İrem'i dinlesem ruhum rahatlar.Aynı sende olduğu gibi.Son 1-2 haftadır keyfim bey yerinde yoklar,günde onlarca şarkı dinliyorum.Gece gece süper oldu.Tekrar nefesine yüreğine sağlık İrfan Abi...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan Abi nefesine ruhuna sağlık.Maşallah:)80'lerdeki şarkıcılara benzer rahatlatıcı bir ses tonun var.İlhan İrem'i andırıyorsun.Ne zaman İlhan İrem'i dinlesem ruhum rahatlar.Aynı sende olduğu gibi.Son 1-2 haftadır keyfim bey yerinde yoklar,günde onlarca şarkı dinliyorum.Gece gece süper oldu.Tekrar nefesine yüreğine sağlık İrfan Abi...

bu akşam yine birilerini evlendirdim :queen: gecem müzikle geçti ya dedim du bakayım bişeyler paylaşayım teşekkür ederim kardeşim yorum için :rendeer::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 ----------

döktürmüşsün abim ağzına sağlık . :rendeer:

sağolasın alperim dükkandamısın sen hala ? :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bunu daha önceden izlemiştim. agzına sağlık birazda oynak bişiler beklıyorum :D
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Şu an işyerindeyim malesef izleyemiyorum :( ama ilk ırsatta dinliycem . Bende amatör gitar çalıyorum müzik vazgeçilmezimdir gitar çalmayı ve şarkı söylemeyi çok seviyorum :) evde mikrofon anfi hepsi var :D alt komşu üst klomşu yusuf şunu çalsana bunu söylesene :p gibi istekler de geliyo bazen :) abi senle kafa dengi olduğumuzu düşünüyorum gerçekten :) ah bide aynı şehirde olaydık süper olurdu :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında mt olarak bir müzik grubu kursak ya..:)
Bu arada ağzına sağlık..:) çok güzel olmuş..:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Şu an işyerindeyim malesef izleyemiyorum :( ama ilk ırsatta dinliycem . Bende amatör gitar çalıyorum müzik vazgeçilmezimdir gitar çalmayı ve şarkı söylemeyi çok seviyorum :) evde mikrofon anfi hepsi var :D alt komşu üst klomşu yusuf şunu çalsana bunu söylesene :p gibi istekler de geliyo bazen :) abi senle kafa dengi olduğumuzu düşünüyorum gerçekten :) ah bide aynı şehirde olaydık süper olurdu :D

gönüller bir olsun sevgili arkadaşım aynen katılıyorum söylediklerine ...:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gayette güzel olmuş
çok samimiyim:cat:

müzik evrenseldir herkezin zevki tarzı anlayışı farklıdır zaten bu konuda iddiam da yok beğenende olacak beğenmeyende gayet normal,

haaa bana sorarsanız şaka değil harbiden kendi sesimi beğenmiyorum arkadaş karga gibi işte :cherry:



teşekkür....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

sizin gibi aktifini ve hızlsını görmedi bu site :queen::queen::cat::rendeer:

estağfurullah yok be cüneyt abartma kardeşim o kadar yaavvv:cherry::rendeer:

heves işte benimkisi mt hevesi zamanla geçermi bilmiyorum ama zannetmem...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

bunu daha önceden izlemiştim. agzına sağlık birazda oynak bişiler beklıyorum :D

oynakta gelir oynakta fakat bunaltmayayım şimdiden :p:cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

aslında mt olarak bir müzik grubu kursak ya..:)
Bu arada ağzına sağlık..:) çok güzel olmuş..:)

önce tabiki motosiklet ama işin içine müzikte girince dahada güzel olur hatta güzel ötesi olur ,

mt renkli sesler orkestrası :cherry::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst