- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
Bir tanıdığın yalancısıyım , geçenlerde bim'de iphone4 görmüş ... Alacaktım sırf bu yüzden vazgeçtim. 
Asus dilden dile laptopların kralı , iyidir güzeldir diye dolanır durur. Fakat bence alınmayacak bir marka. Pahalı. Hem de son laptoplarını inceledikten sonra hiç memnun kalmadım. Tanıdıklar format ve bunun gibi sorunlar için bana getirir. Her getirdikleri asus laptop 1 senede çöp olmuş. 1 ay önce bir tanıdığa aldık modeli hiç aklımda değil ama en i7 işlemcili çift ekran kartlı son modellerinden biri onca para bayıldı, aldığımızda kasıyordu. Içerisindeki bütün reklam programlarını , asus programlarını ve içerisindeki win7 basic silip, üzerine win7 ultimate yükleyince birşeye benzedi.
5 sene önce kendime işimi görsün diye msi aldım , şu an ilk günkü gibi kullanıyorum.
Teknolojiyi iyi takip etmek lazım...
Asus dilden dile laptopların kralı , iyidir güzeldir diye dolanır durur. Fakat bence alınmayacak bir marka. Pahalı. Hem de son laptoplarını inceledikten sonra hiç memnun kalmadım. Tanıdıklar format ve bunun gibi sorunlar için bana getirir. Her getirdikleri asus laptop 1 senede çöp olmuş. 1 ay önce bir tanıdığa aldık modeli hiç aklımda değil ama en i7 işlemcili çift ekran kartlı son modellerinden biri onca para bayıldı, aldığımızda kasıyordu. Içerisindeki bütün reklam programlarını , asus programlarını ve içerisindeki win7 basic silip, üzerine win7 ultimate yükleyince birşeye benzedi.
5 sene önce kendime işimi görsün diye msi aldım , şu an ilk günkü gibi kullanıyorum.
Teknolojiyi iyi takip etmek lazım...