Bim de Laptop :)

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bir tanıdığın yalancısıyım , geçenlerde bim'de iphone4 görmüş ... Alacaktım sırf bu yüzden vazgeçtim. :p

Asus dilden dile laptopların kralı , iyidir güzeldir diye dolanır durur. Fakat bence alınmayacak bir marka. Pahalı. Hem de son laptoplarını inceledikten sonra hiç memnun kalmadım. Tanıdıklar format ve bunun gibi sorunlar için bana getirir. Her getirdikleri asus laptop 1 senede çöp olmuş. 1 ay önce bir tanıdığa aldık modeli hiç aklımda değil ama en i7 işlemcili çift ekran kartlı son modellerinden biri onca para bayıldı, aldığımızda kasıyordu. Içerisindeki bütün reklam programlarını , asus programlarını ve içerisindeki win7 basic silip, üzerine win7 ultimate yükleyince birşeye benzedi.
5 sene önce kendime işimi görsün diye msi aldım , şu an ilk günkü gibi kullanıyorum.
Teknolojiyi iyi takip etmek lazım...
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Bir tanıdığın yalancısıyım , geçenlerde bim'de iphone4 görmüş ... Alacaktım sırf bu yüzden vazgeçtim. :p

Asus dilden dile laptopların kralı , iyidir güzeldir diye dolanır durur. Fakat bence alınmayacak bir marka. Pahalı. Hem de son laptoplarını inceledikten sonra hiç memnun kalmadım. Tanıdıklar format ve bunun gibi sorunlar için bana getirir. Her getirdikleri asus laptop 1 senede çöp olmuş. 1 ay önce bir tanıdığa aldık modeli hiç aklımda değil ama en i7 işlemcili çift ekran kartlı son modellerinden biri onca para bayıldı, aldığımızda kasıyordu. Içerisindeki bütün reklam programlarını , asus programlarını ve içerisindeki win7 basic silip, üzerine win7 ultimate yükleyince birşeye benzedi.
5 sene önce kendime işimi görsün diye msi aldım , şu an ilk günkü gibi kullanıyorum.
Teknolojiyi iyi takip etmek lazım...

Buyrun caps

bim-ip4.jpg


http://2.bp.blogspot.com/-e3JWXZJKiqg/TdLZg0c24UI/AAAAAAAAABU/TmDZR--P2Sw/s1600/mt9tlc.jpg
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Geçende bim de R6 SAtıyolardı almadım.:queen: Bimden şimdiye kadar aldığım elektronik parçalar bozuldu. :pr:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
market alışverişinde bim den şaşmam,daha uygunu yok hemde ürünlerin çoğu marka değil ama kaliteli Örn : küçük paketlerde tatlı çeşitleri var devamlı alıp yerim tadı güzel,birgün paketi aldım net ten araştırdım Özsüt ün fabrikası yapıyo,aynı tatlı özsütte 7,5 tl 8 tl ama bimde yarı fiyatındanda ucuz,

Asusa gelince kalitesi tartışılmaz ama bilgisayardan çok iyi anlayan tanıdıklarım o paraya bu leptop alınmaz dediler bende almadım ...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Dual core şu an alınacak bir teknoloji değil,en aşağı core i5 notebook'lar için konuşuyorum. Birde Asus'un distribütör faktörü var çizginin kucağına sakın düşmeyin. 3 Aylık Asus anakartım geçen hafta arıza nedeniyle gitti hafta sonu aldım. Onarıldı dendi yine aynen arıza devam ediyor. Birde pişkin pişkin test edildi yazıyorlar üzerine siz siz olun Asus'tan uzak durun
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
İşlemci: intel® pentium® dual-core processor p6200

işlemci kaç yıllık teknoloji :(

dualcore / core 2 duo / quad / core i3 / core i5 / core i7

basitce özetlersek ilk çıkan çift çekirdek işlemci serisi dual core bu model aynı alt yapıda üretilen işlemcilerden (muhtemel elde kalan) fiyat uygun yani --

windows7 starter çok basit işletim sistemi ama lisanslı +
DDR3 bellek 2GB ddr3 olması + 2GB olması orta


en ilginç olanıda şu
Asus destek sayfasında arama yaptım böyle bir model çıkmadı !?
http://support.asus.com/Download/ModelList.aspx?SLanguage=en&keyword=K58F-EX855O&type=1

Normaldir ellerinde kalan uretilmeyen ihtiyac fazlasi urunleri kakaliyorlar :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst