Cinnete 5 kaldı

Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Öncelikle geçmiş olsun çok moral bozucu bi durum bilirim:pale: peki Eski kasa japonlar yapmıcakmı bu arızaları :silent: eski kasa japonların motoru kaça sıfırlanıyor biliyomusun:silent: zincir dişli takımı kaç para biliyomusun:silent: ha çinli almayın biraz daha sabredin daha fazla para koyun cebinize gidin japon alın dersen tamam yada şöyle denebilir çinli alırsanız nazik kullanın:cat:

Yapmıyor :) 94 model xt var ve hiç ön dişlim fırlamadı. Ya da bunun gibi abuk sabuk şeyler yapmadı.

Eski japona yapacağınız masrafı hakkıyla verir motor size. Ama çinde dikiş bozuldu mu yama değil söküp tekrar diksen de dikiş tutmuyor ne yazık ki. :(

Çinlilerin cup yani ufak hacimli şehir içi makinelerinde bu tür sorunların olması zor. Zira eti ne budu ne? Ama 200 lük cross makine aldın mı bela. Dağ bayır gezersin vites de fırlar, dişli de :(
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Aynı hatayı devamlı veriyorsa

1- yanlış takılmıştır. (eksik parça vardır)
2- Zincirin çok gergindir.
3- Mastarla kontrol etmek lazım, dişliler aynı düzlemde olmayabilir.
4- Sizde bahtsız bedevi şansı vardır.

(Bu arada dün pioner marka bi 200'lük cruiser'a dişli takımı ve zincir aldılar gözümün önünde 15 TL zincir - 15 TL Dişli takımıydı.)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim:pr:

kardeşim öncelikle geçmiş olsun diyeyim. Cin malına japon malı gibi fazla zorlamaya gelemez. sık sık bakımlarını yapmak gerekir. birde kullandığınız motosiklet cross tipi. buda fazla zorlanınca kesin bi yerinden arıza çıkartıyor. Ya Ustanızda bir problem var ya da motosikleti fazla zorluyosunuz.Belirli aralıklarda bakımlarınızı yaptırırsanız benzer sorunlarla karşı karşıya gelme olasılığınız azalır ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim:pr:

Bence satma...satarsan başkasına da kötülük yapmış olursun...yak gitsin namussuzu...ASYA neymiş ya...ASYA yı getirene götürene satana lanet olsun..alan zaten belasını bulumuş beddua etmeye gerek yok...en kısa zamanda kurtul hocam çile doldurma...hayat güzel...çinin dandik toplama montaj makinalarıyla çürütme ömrünü...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende 2011 modeli var şuana kadar debriyaj boşalması dışında sorun çıkarmadı.2 yıl garantisi olmasına rağmen garantiyi es geçip Ankara'da herkesin gittiği ustaya götürüyorum.Ustam iyi olunca sorunumda olmuyor pek.Ustanı değiştirmeyi deneyebilirsin direk Çinlilere suç atmaktansa kanımca.Benim param olsa hah bırak çinliyi japona bile binmem be avrupalı varken ama para yok:mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Geçmiş olsun hocam... Hepimizin başına gelmiştir bu tür şeyler sıkma canını...

Ama sortie'nin önünde olması hoş olmamış, sosyeteye rezil olmuşsun :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ama sortie'nin önünde olması hoş olmamış, sosyeteye rezil olmuşsun :p

Hahaha güzel yorum :cherry:

Tamam çinlide bir parçaya 10tl veriyorsun yaptırıyorsun fakat 10 gün sonra yine bozuluyor. Japonda 100tl veriyorsun en az 1 sene banamısın demiyor. Çin malı motosikletler insanlara ucuz bir ulaşım aracı sağlıyor baktığında da gidiyor fakat kalite olarak japonlarla karşılaştırmak doğru olmaz.

Geçmiş olsun , her sorunun bir çaresi vardır. hayalinin motoruna kavuşman dileğiyle...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim:pr:

usta dediğin kişi bir yeri yaparken diğer yeri bozup cebini dolduruyor olmasın?
 
Katılım
17 Ocak 2011
Mesajlar
70
bu cin mallaeı böyledir hasta eder adamı deli eder valla ben bu cin malı motor hatasını 2 sefer yaptım....çok pişmanım..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Motoru ben tamir ediyorum oda bi sorun olablir tabi ahahaha
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
zaman zaman çarşıda bayinin önünden geçerken sıfır çin malı motosikletleri görüp dikkat ediyorum , yavvv bayinin önünde duran motosiklet eksozunun nikelaj kısımları paslanıp karıncalanırmı?:pr: bu motosikletler sıfır ve kullanılmıyor yeni sahiplerini bekliyorlar ..

üstadım geçmiş olsun ne diyeyim pahalıdır vardır hikmeti, ucuzdur vardır illeti atasözü ile cevabı sonlandırıyorum...

yok adamı motosikletten soğutuyor yanıyor yanıyor ona yanıyorum ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 ----------

bu cin mallaeı böyledir hasta eder adamı deli eder valla ben bu cin malı motor hatasını 2 sefer yaptım....çok pişmanım..

ne güzel işte :queen: kötüyü görmeseydin iyinin değerini nasıl anlayacaktın ...:cherry::rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
zaman zaman çarşıda bayinin önünden geçerken sıfır çin malı motosikletleri görüp dikkat ediyorum , yavvv bayinin önünde duran motosiklet eksozunun nikelaj kısımları paslanıp karıncalanırmı?:pr: bu motosikletler sıfır ve kullanılmıyor yeni sahiplerini bekliyorlar ..

üstadım geçmiş olsun ne diyeyim pahalıdır vardır hikmeti, ucuzdur vardır illeti atasözü ile cevabı sonlandırıyorum...

yok adamı motosikletten soğutuyor yanıyor yanıyor ona yanıyorum ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 ----------



ne güzel işte :queen: kötüyü görmeseydin iyinin değerini nasıl anlayacaktın ...:cherry::rendeer:

Haklısın insanları soğuttuğu kadar da motosiklet hayaline kavuşturuyor.Yaka silkeleyen de var keyifle binen de var Çin motorlarına.Üstünüze alınmayın ama lütfen şunu da göz ardı etmeyelim.Ucuza aldım diye motorun canını çıkaranlar yeterince fazla.Yüksek performans istediği için zorluyorlar ve tabiki Çin motorları buna dayanacak sağlamlıkta değiller.Motorla birlikte kullananlarda da hata oluyor bazen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst