Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
400 km'lik Tekirdağ gezimi bitirdim ve eve vardım. Gerçekten güzel bir tecrübe oldu benim için artık önüm açıldı uzun yollara düşerim ben demir atımla. Hafta sonu da kuzenle biryerlere gitmeyi düşünüyorum bakalım aldık bi kere tadını yapacak bişey yok.

Yolda başıma gelenlere dönecek olursak salı günü sabah 9:30 gibi yola çıktım tam Fatih Sultan Mehmet köprüsünün üzerinde çok fena bir sağanağa tutuldum hiç beklemiyordum donuma kadar ıslandım ilerdeki ilk tünelde durdum ve üstümdeki t-shirt'ü değiştirdim tekrar düştüm yola ancak baktım ki olmayacak çıktım otobandan bi benzinlik buldum üstümü tamamen değiştirdim. (Neyseki başak burcuyum hiçbiyere yedek kıyafetsiz gitmem.) Sonrasında hava fena kapattı ve tam Bahçeşehir rampasını çıktım ki ikinci kez sağanağa tutuldum o köprünün altında 1 saat kadar yağmurun dinmesini bekledikten sonra tekrar yola çıktım ama hava iyice kapattığı ve artık güneşin g'sini göremediğimiz için üsüdüm ve yine bi köprü altında durdum içime bişeyler ilave olarak giyeyim diye Allah korumuşki durmuşum yağmur bi boşaldı sormayın köprünün altı değil motor araba doldu arabalar kamyonlar bile gidemedi öyle bi yağmur 1,5 saat daha orad geçtikten sonra yola yağmur çiselerken tekrar düştüm. Tabi paçalarım falan fena ıslandı bereket dizlikler varda daha yukarı çıkmadı su ve çamur.
Neyse otobandan çıktıktan sonra bulutlar açıldı güneş göründü ve güneşin tadını çıkara çıkara gittim ama Tekirdağ'a ilk gidişim bayaa olaylı oldu tam 6 saat sürdü.
Bugünde geri geldim 3 saatte toplamda 400 km yol yapmısım. Motorun maşşallahı var ancak su yolda 80 kmyle giderken gazı sabit tutmaya çalıştığımda tekliyor makine sadece80de yapıyor bunu ne 70 ne 90 sadece 80 anlamadım açıkçası ve denedim maksimum 120 yaptı oda rampa aşşağıydı kısa bi süre sonra tırstım bıraktım. Düz yolda hızı 100- 110 arası daha fazla yapmıyor zatende gerek yok o kadar hıza anladım ki 70 ten sonra rüzgar bayaa şiddetleniyor.
Sonuçta çok güzel bir tecrübe oldu yolda yeni arkadaşlar edindim motorcu arkadaşlar elbet. zahmet edip okuyan arkadaşlara teşekkürler.
Artık gezilere çağırırsanız ayarlamaya çalışırım bişeyler çok hoşuma gitti motorla uzun yol yapmak şimdi Eskişehir'e çoktandır gitmek isterdim 2-3 gün boş ayarlayabildiğim ilk zaman Eskişehir gezisi yapmayı planlıyorum bakalım inşallah yakın zamanda olurda çok bekletmem demir atı :cat:

Kalın sağlıcakla ii forumlar.

Teşekkürler, bu anını bizimle paylaştığın için. Kazasız, belasız geldiğin için oldukça iyi bir gezi olmuş. :cat:

Evet geçen gün motorumu alıp getirdim. İlk kez sıfır cbf kullandım, benimki 2 eldi ve hor kullanıldığını defalarca belirtmiştim. Maşallah motor sıfır olunca yağ gibi gidiyormuş. Çok hoşuma gitti. Ben demekki önceden çok devirli kullanıyormuşum, aldım motoru rodaj da yapıyoruz ya 5000-6000 de gidiyorum, ya diyorum bunun 5. vitesi geçmiyor mu nedir. Artık eskisiyle kaç devirde gidiyormuşsam :) aslında bu motora bir 6. vites süper olurmuştu :) Bir tek gelirken ayak freninin çok iyi sıkılmadığını fark ettim, elimle ayar vidasını çevirerek ayarladım. Süper oldu. Allah herkese sıfır motor nasip etsin. Herşeyin sıfırı açılmamışı güzel. :queen::cherry:

Tekrardan hayırlı olsun. Bence 5250 deviri geçme rodaj esnasında sonra ise 7000 i geçme.

Cbf imi en sonunda teslim aldım sağolsun Ramço yardım etti bana

baya yakışıklı çıkmışım..... bana cbf hiç rahat gelmedi.... hatta irfan ada rahat gelmedi..... hatta motorda vibrasyon sesleri yükseliyordu.... hadi hayırlısı bakalım.... irfan tekrar hayırlı olsun.....

Hayırlı olsun, canım memleketimde bu sınıfta çok seçeneğimiz yok, maalesef. :(


Hayırlı satışlar dilerim.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Gücü kaç watt, baktın mı? Bizim armutlar 35/35 watt.
evet o da 35 watt tı. motor tamircisi var tanıdığım ordan bir tane taktık mavi boyalı halogen değil ama dandik çin malı bir ürün. bir iki sellektörden sonra uzunları kesti. zaten ışığı iyi odaklamıyordu. yani philipsıda alsam odaklama sorunu yaşayacaktım gibime geliyor. bende orj s2 philips taktım. kısalarda ışığın bitiş çizgisi duvarda bariz görünüyor. bence orj ampüller odaklama olsun aydınlatma olsun gayet yeterli tek sorun sarı yanması:p

Cbf imi en sonunda teslim aldım sağolsun Ramço yardım etti bana
hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
evet o da 35 watt tı. motor tamircisi var tanıdığım ordan bir tane taktık mavi boyalı halogen değil ama dandik çin malı bir ürün. bir iki sellektörden sonra uzunları kesti. zaten ışığı iyi odaklamıyordu. yani philipsıda alsam odaklama sorunu yaşayacaktım gibime geliyor. bende orj s2 philips taktım. kısalarda ışığın bitiş çizgisi duvarda bariz görünüyor. bence orj ampüller odaklama olsun aydınlatma olsun gayet yeterli tek sorun sarı yanması:p

İşin aslı en iyisini yapmışsın, orjinalden şaşma derim.

Tabii mercekli xenon takarsın ona birşey demem.

Bizim bir ara liste vardı ama ne oldu bilmiyorum, ona eklerdin kendini.

Fiyat da uygun gelirse on numara aydınlatman olurdu.

Ama şunu da belirteyin, gece vakti bizim için oldukça tehlikeli, xenonnumuz olsa bile.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Herhalde yanlış bir seçim yaptım. Ankara için en uygun motor jet ski'ymiş :) Bugün Ankara'ya kısmi de olsa Melih Gökçek Başkanın sayesinde Deniz de gelmiş bulunmaktadır. :queen:

Yarın 60 gün ve 70 gün geçitlerinde bedava Dalış kursu ve sazlı sözlü eğlence ve Mustafa Sandal Konseri verilecekmiş :)

Akışına Bırak Şarkısını Özel istek olarak Melih Başkan için söyleyecekmiş.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Yağmurda CBF keyfi bi başka ya... Motorun çamurlu halini çok seviyorum...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2drtq47.jpg


Fırtına Ramçom nettin...:p ne giysen yakışır ne yapsan yakışır ..dipsiz gölde fondip yapıyoruz gangam rahat ol...dahili ve harici bedhahlar bizi ayırıyor inan...yeni geldim eve inan...:salut::rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.a Kusuruma bakmazsanız bir soru sorup sizi rahatsız edicem.
Ben ilk defa motor kullanıcam. İlk defa derken 2-3 seferlik scooter ve 4-5 seferlikte 100'lük mondial kullanmışlığım var. Hangi motorla başlamamı önerirsiniz?
Honda CBF 150 mi?
Honda CBR 125 R mi?
Hangisi benim için daha uygundur. Honda CBF 150 alırsam büyük ihtimal sıfır alıcaz. Honda CBR 125 R almaya kalkarsak 2. el alıcaz. Çünkü 125 cc bir motora 7.000 küsür tl vermek bence akıl işi değil. Bu benim kendi kişisel düşüncem. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden herkeze teşekkür ederim.


Arkadaşlar birde buna alternatif olarak Apache rtr 150'yi eklesem sizce nasıl olur? Cbf ile karşılaştırma yaptığımız zaman? Lütfen bilgili kişilerin yardımlarını bekliyorum. Şimdiden herkeze teşekkür ederim..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
S.a Kusuruma bakmazsanız bir soru sorup sizi rahatsız edicem.
Ben ilk defa motor kullanıcam. İlk defa derken 2-3 seferlik scooter ve 4-5 seferlikte 100'lük mondial kullanmışlığım var. Hangi motorla başlamamı önerirsiniz?
Honda CBF 150 mi?
Honda CBR 125 R mi?
Hangisi benim için daha uygundur. Honda CBF 150 alırsam büyük ihtimal sıfır alıcaz. Honda CBR 125 R almaya kalkarsak 2. el alıcaz. Çünkü 125 cc bir motora 7.000 küsür tl vermek bence akıl işi değil. Bu benim kendi kişisel düşüncem. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden herkeze teşekkür ederim.


Arkadaşlar birde buna alternatif olarak Apache rtr 150'yi eklesem sizce nasıl olur? Cbf ile karşılaştırma yaptığımız zaman? Lütfen bilgili kişilerin yardımlarını bekliyorum. Şimdiden herkeze teşekkür ederim..

Yeni cbr'ı alabiliyorsan en iyi seçim o olur bence. :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
herkese iyi geceler,
yine yeni yeniden sorularım olacak :) pazar günü eşimle beraber birkaç motosikletli yakınlarımızla Kefken e gideceğiz. Normal arka lastik havam 30. Çanta var ve sabahları tek ama akşamları bazen eşimde oluyor ama şehiriçi diye bu havayı seçiyorum. Ve amortisörüm en yumuşakta,pazar günü yolun uzun olduğunu ve eşimle 115-120kg ağırlığımız olacağına göre arka lastiği 32 yapıp,amortisörü orta sertliğe alsam nasıl olur? buarada Duro dışında lastik seçenler ne kullanıyor? Genelde michelin sanırım ama pirelli vs. Kullanan var mı?
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
Herhalde yanlış bir seçim yaptım. Ankara için en uygun motor jet ski'ymiş :) Bugün Ankara'ya kısmi de olsa Melih Gökçek Başkanın sayesinde Deniz de gelmiş bulunmaktadır. :queen:

Yarın 60 gün ve 70 gün geçitlerinde bedava Dalış kursu ve sazlı sözlü eğlence ve Mustafa Sandal Konseri verilecekmiş :)

Akışına Bırak Şarkısını Özel istek olarak Melih Başkan için söyleyecekmiş.

:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Arkadaşlar rodaşda olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.525 km de yedek depoya düştü.
Yani 10.4 tl ile 525 km gitmiş oluyorum.100 km de 1.98 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.ki 2007 model cbf imle max 400-420 km lerde yedeğe düşüyordum.

Not:bu değeri motorun max tork u verdiği 5200 deviri hiç geçmeden elde ettim.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar rodaşda olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.525 km de yedek depoya düştü.
Yani 10.4 tl ile 525 km gitmiş oluyorum.100 km de 1.98 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.ki 2007 model cbf imle max 400-420 km lerde yedeğe düşüyordum.

Not:bu değeri motorun max tork u verdiği 5200 deviri hiç geçmeden elde ettim.

5200 devirle çıktığın maksimum hız nedir?
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
125
Selam dostlarım, CBF 2011 ile ybr 2011 arasında kaldım bu ikisini kıyaslayacak biri var mı ya da öyle bir yazı varsa bulamadım yardımcı olur musunuz ? Önerilere açığım.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Arkadaşlar rodaşda olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.525 km de yedek depoya düştü.
Yani 10.4 tl ile 525 km gitmiş oluyorum.100 km de 1.98 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.ki 2007 model cbf imle max 400-420 km lerde yedeğe düşüyordum.

Not:bu değeri motorun max tork u verdiği 5200 deviri hiç geçmeden elde ettim.


Arkadaşlar 3000km'de olan makinamla benzin ölçümü yapmak için depoyu fulleyip trip i sıfırladım.285 km de yedek depoya düştü.
Yani 10.4 tl ile 285 km gitmiş oluyorum.100 km de 3,5 lt benzine tekabül eder.bu değer beni hayretler içinde bıraktı.

Not:bu değeri 7000 devirden aşağı düşmemek kaydıyla uzun yolda elde ettim.



.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Sağolun arkadaşlar muratcım teşekkür ederim en sonunda bende Cbf ci oldum

Şu an olarak Vitesler sert geçiyor Boş yani N yi bulmak Ybr ye göre zor oluyor biraz kalite düşüklüğü bariz şekilde birde 60 dan 65 km hıza kadar Km ibresi sallanıyor henüz 64 km deyim ilerki zamanlarda tecrübe edindikçe görüşlerimi bildiririm
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
herkese iyi geceler,
yine yeni yeniden sorularım olacak :) pazar günü eşimle beraber birkaç motosikletli yakınlarımızla Kefken e gideceğiz. Normal arka lastik havam 30. Çanta var ve sabahları tek ama akşamları bazen eşimde oluyor ama şehiriçi diye bu havayı seçiyorum. Ve amortisörüm en yumuşakta,pazar günü yolun uzun olduğunu ve eşimle 115-120kg ağırlığımız olacağına göre arka lastiği 32 yapıp,amortisörü orta sertliğe alsam nasıl olur? buarada Duro dışında lastik seçenler ne kullanıyor? Genelde michelin sanırım ama pirelli vs. Kullanan var mı?

bununla birlikte bir sorum daha vardı ama onu eklemeyi unutmuşum, touring camı kullanan var mı aramızda?
fayda gören? tavsiye eden yada etmeyen ? :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.a

Arkadaşlar acil olarak yardımcı olabilirmisiniz?
2011 model cbf 150'lerde devir kesici varmı? Yokmu? Acil yardımlarınıza ihticam var. Eğer devir kesici yoksa ne gibi zararları olabilir? Ayrıntılı şekilde açıklayabilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak olan herkeze..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Sağolun arkadaşlar muratcım teşekkür ederim en sonunda bende Cbf ci oldum

Şu an olarak Vitesler sert geçiyor Boş yani N yi bulmak Ybr ye göre zor oluyor biraz kalite düşüklüğü bariz şekilde birde 60 dan 65 km hıza kadar Km ibresi sallanıyor henüz 64 km deyim ilerki zamanlarda tecrübe edindikçe görüşlerimi bildiririm

Kanka bu km ibre titremesi bela gibi bişiy bazılarında var bazılarında yok bi çok kişi kabul etmiyor ama var, vites geçişleri bi 500 km sonra daha akıcı olur 500 km de mutlaka ilk yağı değiştir,kalite olayı valla ne diyim bugün benim motoru keyfi sahibindene koydum istediğim parayı versinler anında bir innova almak olacak işim :p abi ben böyle sorunsuz motor görmedim ya...cbf kronik olarak sorunları olan bir motor ama herzaman diyorum o paraya daha iyisi yok memnunmuyum evet çok memnunum cbf den ama innova daha küçük olmasına rağmen beni daha iyi kesiyor hem kalite olarak hem yakıt olarak bunu bikez daha anladım 3000 d/dk da 10.1 tork şaka gibi 125 cc de ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

S.a

Arkadaşlar acil olarak yardımcı olabilirmisiniz?
2011 model cbf 150'lerde devir kesici varmı? Yokmu? Acil yardımlarınıza ihticam var. Eğer devir kesici yoksa ne gibi zararları olabilir? Ayrıntılı şekilde açıklayabilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak olan herkeze..

Kardeş bu motorda kesici filan yok emin olabilirsin, boşta tam gaz vermemeye vites aralarında uzun süreli red line girmemeye çalışın son hız denemelerinden uzak durun 120 ile giderken devir 9500lerde geziyor ,krankta problem çıkabilir her zaman dediğim gibi yanlış bir uygulamaya imza atmış honda.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst