Sizcede Bu Hız Normal mi ?

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Selam herkese.

Arkadaşlar benim internet bağlantı hızım 1 Mbps.
Fakat download yaparken inanılmaz bir hızla iniyorr dosyalar.
Şimdiye kadar kime söylediysem inanmıyor yoktur o kadar diyor.
İnananlarda vardır bi bit yeniği diyor.
Ben anlayamadım nedendir :silent:



İşte buda örnek bir download


Uploaded with ImageShack.us

Ha bu arada şikayetçi olduğumdan değil sormuyorum, çemkirmeyin sonra :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Bağlantı hızını 8 mbit yapmışlar. Hiç sesini çıkarma. Aynen devam ;)
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Hakkınız olanı alıyorsunuz.
Aslında herkesin böyle olması gerek ama yok santralmiş yok kabloymuş gelmiyor işte.
Bende 8mb kullanıyorum ama torrent hızımız aynı.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hakkınız olanı alıyorsunuz.
Aslında herkesin böyle olması gerek ama yok santralmiş yok kabloymuş gelmiyor işte.
Bende 8mb kullanıyorum ama torrent hızımız aynı.

Yani evet aslında normal hız bu zaten ama kimse bu hızla bağlanamıyorken ben nasıl bağlanıyorum onu çözemedim
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
kullandığınız bağlantı "8Mbit e kadar" olandır. İndirme hızı normal, tabi alışmışız 80-90 kb/sn ye. 800-900 görünce şaşırıyoruz.:mrgreen:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Bende de aynı durum mevcut

İnternetin dagıtıldıgı yere uzaklıkla ilgili bir durum
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
8mbps'e kadar internet bu oluyor. ayda 15gb.ı geçersen hızın 512kbps'e düşer ay sonuna kadar.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ben anlayamadım nedendir :silent:

Üzümünü ye bağını sorma birader :)

İlla anlamak istiyorsan anlatiim:
Torrent tipi programlarda download işlemi herhangi bir internet sunucusundan sana doğru gerçekleşmiyor. Aslında, o anda senin gibi internete bağlanmış olan bir çok bilgisayardan ayrı ayrı paketler çekiyorsun. Böylece bir internet sunucusunun upload süratine bağımlı değilsin. Yeterli sayıda kaynak bilgisayar var ise download için ayrılmış olan bant genişliğinin tamamını kullanabiliyorsun. Bu yüzden herhangi bir file-share sunucusundan indireceğin süratin kat kat fazlasını elde edebiliyorsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orbit donwloader kullan ..!!
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
evet hızın hem 8, hemde 8in pratikteki hızından daha yüksek bi hızla indiriyorsun. yani yüzde99 kullanıcı 8mbit olsada baglantısı 950kble indiremez torrentten. 800-850 indirir. sen farkında olmadan 1mbit paketten net limitsiz pakete fln geçmiş olabilirsin, yada hiç kurcalama kullan oyle. tam baglantı hızınıda modemin arayüzünde görürsün.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Benimde 8mbit 998 görmüştüm, ama bu sanırım utorrentin azizliği, teorik olarak o hızlara çıkması normal de pratikte imkansız. Hem 1mbit sınırsızların hepsini o tarifeye geçirdiler diye biliyorum. 25gb sonra 1mbit hıza düşüyorsunuz. (Yukarıda arkadaşın yazdığı 512kbit yılbaşına kadar olan sürede geçerli) Bazı santraller ya da portlar eski olduğu için adil kullanım uygulanmıyor. Şanslıymışsın.
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
125
Onlarca tanıdıgım NetLimitsiz Paketlerini kullanıyor daha hızı düşen duymadım bende aylık indirme 500gb oldugu zamanlar oldu hızım hiç değişmedi. Düşen var mı aranızda ?
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Onlarca tanıdıgım NetLimitsiz Paketlerini kullanıyor daha hızı düşen duymadım bende aylık indirme 500gb oldugu zamanlar oldu hızım hiç değişmedi. Düşen var mı aranızda ?

Bende aynı tarifedeyim.

25 Gb limiti aştığınızda normal indirmelerde farkedilir bi yavaşlama oluyor.
Torrentlerde bazen hızlı bazen yavaş sapıtıyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
adsl2 16mbit e kadar olan tarifeyi kullanıyorum.download hızım 1.2mb sabit ama upload ım 40kb ı geçmiyor nedense :) benim için önemli olan download zaten sorun yok yani :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşlar araştırmama göre. sitelerin kendine göre indirimi değişiyor..hot file farklı fileserve da farklı torrentle de bi alakası yok yalnız normaldede düşük olanlarda şu olaabilir..dikkat edersiniz 50 tl verenlerde sınırsız da 15gb den sonra 1 mbps ye düşüyor haberiniz olsun ben 8mbps 600kb la indiriyor torrente ama DAP dan film indirdiğim zaman 1mb kadar çıkabiliyor..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benim'de 8 mb ama hiç bukadar hız görmedim Download 466 Kb,hemde ana şebekeye çok yakınım.torrent'ten kaynaklandığı kesin.yoksa bu kadar hız verirmi bu n...lar.sömürmeye hep alışmışlar bir dünya para ver ama hayla kaplunbağa hızına devam :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Speedtest.net diye bir site var en mantıklı sonuçları o veriyor. Diğer siteleri kapatıp en yakındaki host noktası ile testi yapın.


bendeki sonuçlar böyle oldu. 15ms çok iyi bir değer :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------

arkadaşlar araştırmama göre. sitelerin kendine göre indirimi değişiyor..hot file farklı fileserve da farklı torrentle de bi alakası yok yalnız normaldede düşük olanlarda şu olaabilir..dikkat edersiniz 50 tl verenlerde sınırsız da 15gb den sonra 1 mbps ye düşüyor haberiniz olsun ben 8mbps 600kb la indiriyor torrente ama DAP dan film indirdiğim zaman 1mb kadar çıkabiliyor..

Dap indirdiğiniz serverin desteklemesine bağlı olarak indirdiğiniz dosyayı 10a bölerek hepsini aynı anda başlatarak indiriyor. Ayna serverlar vardır, aynı dosya aynı boyut ile başka serverda, dap da buna göre max hızınızda indirme yapar. Torrentin de mantığı aynı ama torrent biraz daha kullanıcı tabanlı olduğu için benim gibi uploadı 10kb ile sınırlandırmış kişilerden çekiyorsanız son hızı düşük olur. Yazarak anlatması zor ama basitçe dediğim gibi :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst