Motor üzerinde atayurda yolculuk

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Motor üzerinde İpek Yolu'nu geçerek 12 bin kilometre yol katetmeyi hedefleyin Ankaralı üç motosiklet tutkunu, dün trenle Ankara'dan Tahran'a doğru yola çıktı.

Motorsİklet aşığı Ramazan Gönülal ile Tankut ve Seden Güzel çifti "Atayurda Yolculuk" adı altında Orta Asya'ya gidecekler. Tahran'dan başlayacak olan yolculuğun ilk durağı Ankara Garı'ydı. Ekip, Trans Asya Ekspresi ile Tahran'a geçecek. Tahran'da son hazırlıklarını tamamlayacak olan seyyahlar, motor üzerinde başlayacak olan yolculuklarını Gobi Çölü ve Pamir dağlarını geçerek sürdürecekler. Ekip aynı rotayı izleyerek tekrar Türkiye'ye dönecek.

Ekip üyelerinden Ramazan Gönülal, Tahran'dan başlayan ve Orta Asya'da devam edecek yolculuğun rotasında öncü olmak istediklerini belirtirken, Tankut Güzel ise 6 aylık süren hazırlıklar sonucu çok güzel bir çalışmaya imza atacaklarını söyledi.

Seyahların üzerinde bulunan spot isimli takip cihazıyla internetten uydu takibi yapılacak. Globalstar uyduları kullanılarak 10 dakikada bir coğrafi bildirim alınacak ekibin google haritalarında yerleri tespit edilecek. Ekibin rotası www.findmespot.com adresinden takip edilebilecek.


Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • adsız.jpg
    adsız.jpg
    16.8 KB · Görüntüleme: 15,261
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk cümleyi okuyunca güldüm bir an:) Pek bir ironik olmuş:)

Umarım başarıyla tamamlar, dönerler turlarını kısa sürede. Yıllar öncesinden benzer planları getirdi aklıma. Her ayrıntısı planlanmışken gerçekleştirelemeyen...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hemen hemen her motorcunun hayalidir böyle bir gezi :) ah ah
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
24
XTZ 660 Tenere ve R 1200 Gs adv motorlar uyumsuz.Gs tenereyle beraber gitmek için gaz açmaz yol sıkıcı geçer.
3. motosikletide cok merak ettim, bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
XTZ 660 Tenere ve R 1200 Gs adv motorlar uyumsuz.Gs tenereyle beraber gitmek için gaz açmaz yol sıkıcı geçer.
3. motosikletide cok merak ettim, bilgisi olan varmı ?

Pardonda neden olmasın?
2 motosikletde enduro uzun yoldada her zaman 180 180 gitmiyosun kaldıkı 2sininde son süratı aynı.
Amaç yol yapmak :cat:
Tankut ve Seden Güzel çifti dediğine göre 2 motosiklet 3 kişi çıkılcaktır.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni birsey değil ki bu.
Adamlar kendileriyle ilgili başlık açıldığını görseler gülerler :)
Tankut GÜZEL ve Seden GÜZEL çifti böyle bir tura ilk defa çıkmıyorlar.
Bu insanlarin en düşük rotası 8000 km :)

Bu arada Seden hanım sanırım ER-6 ile katilacak geziye.

EC üyesi arkadaşlar bilirler..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Kazasız Belasız gider gelirler umarım. ancak konu biraz motorcuları hedef almış baya bir reklam kokuyor :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
31
İlk cümleyi okuyunca güldüm bir an:) Pek bir ironik olmuş:)

Umarım başarıyla tamamlar, dönerler turlarını kısa sürede. Yıllar öncesinden benzer planları getirdi aklıma. Her ayrıntısı planlanmışken gerçekleştirelemeyen...

Ben de güldüm. Bir zaytung haberi gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst