- Katılım
- 8 Eki 2010
- Mesajlar
- 78
arkadaşlar dün 50 km yoldan geldim ayagımda terlik vardı motoru sehpaya aldım yamuk durdu düzeltigim derken baktım motor yan yatıo motoru kurtarayım derken ayagımı motorun alltına atmışım baktım motoru düzeltemiorum yavas yavas yere bırakayım dedim yere bırakıodum ayagım yanmaya başladı beş santim kala acıya dayaanamadım attım motoru yere şimdide 10 gün pansumanlı gezecem
saglık olsun olacaga care yok bidaakine daha dikkattli oluruz
Geçmiş olsun.Ama ayakkabı önemli ben kışlık botsuz binmiyorum.Geçen ayakkabı ile bindiğimde ayağım çıplak gibi hissettim.Terlikle hiç binmedim.
