honda innova mı ybr 125 mi

hangisi daha iyi .sağlam ve hızlıdır


  • Kullanılan toplam oy
    40
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
merhaba arkadaşlar ben uzun zamandır motor araştırıyorum 2011 model 0 km yamaha ybr 125 ve 2011 enjeksiyonlu honda innova i arasında kaldım. aslında innova alıcam ama babam bugün ybr ye binmiş onu alalım diyo karar veremedik. tavsiyelerinizi bekliyoruz.

bunlar innova i

20gctp4.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

buda ybr 125
wj74et.jpg
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
yamaha ybr den şaşma derim şuan benım param olsa direk onu alırım ama fıyatı pahalı oldugu için lifan 150 discovery alcam ama param var dıyorsan al ybr 125 bak rahatına :cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
yamaha ybr den şaşma derim şuan benım param olsa direk onu alırım ama fıyatı pahalı oldugu için lifan 150 discovery alcam ama param var dıyorsan al ybr 125 bak rahatına :cat:

bence de ybr...innova ybr ile zaten kıyaslanmaz katogorileri farklı biri cup biri
commuter.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence innova cub az yakar yapı itibari ile sağlamdır hemde innova olunca ben cub kullanıyorum şehir içi çok pratik fakat innovanın parça fiyatları pahalı diye biliyorum ybr ye nazaran
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
bencede ybr innovada güzel motor ama ybr oturuş biçimi fln bide uzun yol
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr de şekil var yakıttada ekonomik hızıda tatmin edici sence hangisi alınmalı?
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
ben de biliyom ybr ile innovanın katogorilerilerinin farklı olduğunu ama uzun zamandır innovayı araştırıyorum daha hiç olumsuz bir yazıya veya yoruma rastlamadım. benim için motorun az yakıt yakması önemli ii bir motor almak için yaklaşık 2 seneden beri bekliyorum. 4 bin lirayı anca tamamladım. ybr nin yanlış hatırlamıyorsam 2011olarak 2 tip motoru var.siz esd olanımı yoksa diğerinimi tavsiye edersiniz. cvplar için çok teşkkr ederim. bide ybr 100 km de şehir dışında kaç lt benzin yakar yaklaşık 90-100-110 km hız larda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer senin için yakıt çok önemli ise İNNOVA innova ybr dende az yakar...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş şehiriçinde bineceğim dersen genelde innova almanı tavsiye ederim ancak uzun yolda yaparım dersen ybr tavsiye ederim yakıt olarak ta 100 km de 2,5 lt yakar ybr
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
kardeş şehiriçinde bineceğim dersen genelde innova almanı tavsiye ederim ancak uzun yolda yaparım dersen ybr tavsiye ederim yakıt olarak ta 100 km de 2,5 lt yakar ybr

ben motora genellikle köyde bineceğim ama günde 50 60 km den az yol yapmam benim yukiyle ortalama günlük 50 km fln yapıyoruz yani babamda biniyo.uzun yol derken ayda 1 2 kez bilemedin 3 kez 100-150 km lik geziye çıkacağımı var sayarsak ybr almalıyım gibi.
KARARSIZIM:silent:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben motora genellikle köyde bineceğim ama günde 50 60 km den az yol yapmam benim yukiyle ortalama günlük 50 km fln yapıyoruz yani babamda biniyo.uzun yol derken ayda 1 2 kez bilemedin 3 kez 100-150 km lik geziye çıkacağımı var sayarsak ybr almalıyım gibi.
KARARSIZIM:silent:

kardeş 100-150 km lik geziyse en fazla gideceğin bence innova al derim o zaman yakıtı çok iyi ve seri enjeksiyonluda benim tavsiyem ama değişiklik olsun dersenizde ybr alabilirsiniz tabi zaten cup varmış sende :D
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
cub motor var zatende innova çok hoşuma gidiyo ybr nin 2011 modellerininde tipi güzelmiş.bir haftaya kadar 2 sinden birini alcem artık. sonuçta 2 motorda sağlam motorlar.haftaya fotolara bakarsınız artık.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
cub kullanıcısı olarak yazayım marka farketmiyor cublar yan rüzgarlardan çok fazla etkileniyor sebebi öndeki rüzgarı kesen rüzgarlıklar ybr ile 100 km hızla giderken cub ile 60 km yi geçemiyeceksin motor altından tarlaya uçacak 2006 dan beri kullanıyorum cub şehiriçi kullanıma uygun ikisinin arasındaki yakıt farkı 100km de 0.5 lt geçmez
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
tabiki ybr..biniyosan motora benzeyen bişeye bin bence...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
motordan son derece memnunum evimin işyerine uzaması sebebi ile daha az yakan motor arıyorum
bu sebepten enjeksiyonlu varsa takaslayabilirim.

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/103167-yamaha-ybr-125-satilik.html
ybr ye tüp taktırmayı deneyebilirisn daha az yaksın dersen benim ybr şu an 11 kuruş yakıyor.. gerçi sakin kullansam 10 kuruş olur o ama lpg olsa 7 kuruş yakarsın bence düşün.. günde 100 km yapsam hemen taktırcam birini bulup..
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
2 motorda yakıt yönünden cimri hemde baya bi cimri :)
hız konusuna gelirsek fethiye civarında ybr 150 görüyor cbr125 i zorlar
ama innovada öyle yabana atılacak motor değildir :) 130 görüyor innovada (arkadaşımda vardı anf innovasına eski tip innova egsozu taktı performas egsozu onunda etkisinde olarak 130 )

bana kalırsa ben ybr alırdım :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
daha dün sıfırını farklı bir yerden ben alıp geldim bir abime...60km kadar kullandım...dedim ki bir tane de bundan almak lazım...hatta her eve lazım dedim...ybr bende böyle bir etki bıraktı...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Belkide yamaha iyi ama senin ne istediğin daha önemli ybr daha mantıklı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst