- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
gelgelelim sonuca eğri oldu:mrgreen:
.
Aga hiç bi işin doğru gitmiyor yav..hayırdır...:queen:
gelgelelim sonuca eğri oldu:mrgreen:
.
[/COLOR]Bu arada 520 km.deyim. Planıma göre pazartesi'ye kadar 850 km. Ye ulaşacağım allah kısmet ederse.


Aga hiç bi işin doğru gitmiyor yav..hayırdır...:queen:
bir arkadaşımız yüksek devirlerde bi kesintiden bahsetmiş, bendede sanırım aynı sorun var ateşlemeyle ilgili bir sorun olabilir,rüzgardan kesiliyor sandım, ancak bu arada sırada oluyor,sanki yakıt bitiyormuş gibi...motorum 310 km'de daha yol yapamadım sol grenajı bekliyorum şu an ön tarafı soydum grenajları takınca bir koruma demiri kesinlikle alıcam bizim motorların her yeri plastik çok dikkat etmek gerek arkadaşlar birde gidonu değiştirirken dikkat fazla zorlamayın,benimki fazla eğik değildi ama 0 lansın diye manetle birlikte değiştirdim değiştirirken göbekteki gidonu tutan vidalardan biri diş kaptı mecbur sanayide yuva açtırdım tekrar.. Ancak şu an bi sorun yok sağlam bi şekilde usta diş açtı halloldu.. şimdilik sol grenajı bekliyorum onun haricinde eksozttan 4000 lerde gelen zırıltıyı ve km göstergesinin titremesini hallettiricem 500 km yi gelincede ilk yağ değişimini yapıcam..
[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------[/sıze]
abi kimse maşallah demiyor başımıza ne geliyosa bundan geliyor kem gözlü kekoratörlerulan bukadarmı göze gelir bi motür altı üstü cıbıf ama çok can sıkıcı olabiliyor grenajı bekliyorum gelsin sonra devam..
süper ya bende deneyim bidaaki fullememde
Arkadaşlar bende 2 hafta önce cbf 150 ile aranıza katıldım yaklaşık bi 450 km yol yaptım ilk motorum, 2. el aldım 2008 model 13000 km de ancak üzerindeki duro marka lastikler bana hiç güven vermedi değiştirmeyi düşünüyorum bana ne marka lastik önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden.
Abi kimse MAŞALLAH demiyor başımıza ne geliyosa bundan geliyor kem gözlü kekoratörlerulan bukadarmı göze gelir bi motür altı üstü cıbıf ama çok can sıkıcı olabiliyor grenajı bekliyorum gelsin sonra devam..
ÖYLE VALLA ABİ...ALLAH'A ŞÜKÜR GÜNDE 5 VAKİT ABDESDE ALIYORUZ ANLAMADIM Kİ...:mrgreen:
metahan abi allah daha nice km. nas...den şık olmuş...kardeşinede tebrikler...:cat:
aga sen manyaksın ya...benim kafadasın...bayıldım valla...ne varsa kafamda hepsini uyguluyorsun...gri matur bu kaplamalar falan harbiden şık olmuş...kardeşinede tebrikler...:cat:
eyvallah abicim sağolasın. kardeşim yardım etti dediysem sadece fön makinasını tuttuon yaşında daha. o bana yardım ediyor ben de bisikletini tamir ediyorum
motora alışsın, içinde istek oluşsun diye ara sıra gezdiriyorum. yok abi zorla olmuyor, kendi istemesi lazım hatta annemlere şikayet ediyor hızlı sürüyormuşum :mrgreen: yaşıtları kuzenlerim falan var can atıyorlar binmek için çalıştırmak için. velhasıl insan elindekilerin kıymetini bilmiyor metehan abey...
folyoyu kromları kapatmak için kapladım abi. bence krom parçalar en çok klasik araçlara yakışıyor. bu sayede hem sadeliği hem de orjinalliği korumuş oldum. stickera gelince komple sökmeye kıyamam da altta ki şekilde nasıl olmuş. aslında cbf yazısı dikkat çekiyor. bu memlekette ss motorlardan çok commuter ler ilgi görüyor. ss ler bu şehrin dokusuna ve fiziksel yapısına ters. zannedersem ilgi alaka bu yüzden. çocuklar gelip soruyor abi cebefe senin mi kaça aldın falan :cherry:vay eşşek sıpası demek seni birde gezdirmene rağmen ispiyonluyor...:queen:
o zaman senin eline sağlık aga...ben kardeşin yaptı sanmıştım...peki bu kaplama yerine standart carbon rengi kullansaydın hani şu gri tonlarıda olan...
bence kimseye motoru ne ver ne uzun yola çıkar...hani mahale içinde tamam da uzağa götürme alışmasınlar...insanın bi kardeşi olması böyle zamanlarda kötü be aga...:queen:
sadece cbf 150 yazan stikırları söksen var ya cillop gibi olur makina...
folyoyu kromları kapatmak için kapladım abi. bence krom parçalar en çok klasik araçlara yakışıyor. bu sayede hem sadeliği hem de orjinalliği korumuş oldum. stickera gelince komple sökmeye kıyamam da altta ki şekilde nasıl olmuş. aslında cbf yazısı dikkat çekiyor. bu memlekette ss motorlardan çok commuter ler ilgi görüyor. ss ler bu şehrin dokusuna ve fiziksel yapısına ters. zannedersem ilgi alaka bu yüzden. çocuklar gelip soruyor abi cebefe senin mi kaça aldın falan :cherry:
![]()
Hacı stikırsız bi düşünsene düz gri depo çok şık olacak...fotoşopta yapabilirmisin bi denesene...
ama sinyal üstündeki kalacak sadece altı çıkacak...
ya bende düşünüyorum bunu stikerlar nasl sökeriz? sinyalin oradaki , honda amblemi ve yazısı kalacak alttaki kuşaklar boydan boya sökülecek. bunu fotosopta yapabilen varsa bi yapsada görsek
stikırlar özensiz abi...biriniz kıysın makinaya söksün yav bi görelim...![]()