- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar .
Ben Cihan Bursada Oturuyorum Ve yeni Cross aldım Ama Gezintiler tek başına Zevk vermiyor Kendime Dost arkadaş arıyorum var mıdır bana Dostluk edicek :silent:
Ederiz kardeşim diyenler varsa
Msn adresini vea Cep Telefonunu bırakabilir ordan ulaşabilirim .
[email protected]
0535 975 33 00
Herkeze Çwok Teşekkürler ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
Haberlerinizi Bekliyorum Hayırlı Geceler.
Ben Cihan Bursada Oturuyorum Ve yeni Cross aldım Ama Gezintiler tek başına Zevk vermiyor Kendime Dost arkadaş arıyorum var mıdır bana Dostluk edicek :silent:
Ederiz kardeşim diyenler varsa
Msn adresini vea Cep Telefonunu bırakabilir ordan ulaşabilirim .
[email protected]
0535 975 33 00
Herkeze Çwok Teşekkürler ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
Haberlerinizi Bekliyorum Hayırlı Geceler.
Moderatör tarafında düzenlendi: