[ Bursa Cross / Of Road Kullanıcıları İçeri ]

Katılım
18 May 2011
Mesajlar
30
Merhabalar .

Ben Cihan Bursada Oturuyorum Ve yeni Cross aldım Ama Gezintiler tek başına Zevk vermiyor Kendime Dost arkadaş arıyorum var mıdır bana Dostluk edicek :silent:
Ederiz kardeşim diyenler varsa

Msn adresini vea Cep Telefonunu bırakabilir ordan ulaşabilirim .

[email protected]

0535 975 33 00
Herkeze Çwok Teşekkürler .. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
Haberlerinizi Bekliyorum Hayırlı Geceler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
32
Bir gün cross'um olursa paslaşırız muhakkak, çok istiyorum ama şu an imkansız fiyatlar el yakıyor inş. yanlız kalmazsın.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
dağ tepe ,taş toprak birkaç kişi ile eminim daha zevkli olacaktır... umarım yanına yoldaş bulursun....
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
30
Evet Toplu bi şekilde daha çok zevk vericegini düşünüyorum Teşekkürler Ramço .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 ----------

Bir gün cross'um olursa paslaşırız muhakkak, çok istiyorum ama şu an imkansız fiyatlar el yakıyor inş. yanlız kalmazsın.

Kendine Hedef koyarsan Bir gün olur merak etme o kadarda el yakmıo kardeş şuan 1.500 2.500 TL arası Cross dolu bursada Yeni Bir tane Salcano var 1.750 TL e istersen onu ayarlayalım sanada .:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------

Bursadan Kimse Yok mu ya :S
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
32
Benim hedef biraz yüksek Husaberq istiyorum supermoto'yada döndürürüm :mrgreen: inş. kısa zamanda gerçekleşirde bol bol gezeriz. ilgin için sağol.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
30
Benim hedef biraz yüksek Husaberq istiyorum supermoto'yada döndürürüm :mrgreen: inş. kısa zamanda gerçekleşirde bol bol gezeriz. ilgin için sağol.

Nie Olmasın İnşallah bigün gerçekleşir istegin . :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
30
1 Kişi Bile yok galiba :( ? ? ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş bi zamanlar CBF150 kullanırken baya bi gezmiştim dağ bayır.Keles kocayayla'dan girip İnegölden çıkmıştım.Şimdi Xciting250 motor aldım.Motorumdan çok memnunum ama malesef off-road için pek uygun değil.Bunun yanına bi tane cross motor alma düşüncesindeyim.Uludağın büyüleyici doğası çekiyo beni.Ama maddiyatın imkan vermesi lazım.Önümüzdeki günlerde ben de bi cross alabilirim.Aklıma ilk gelen ramzeyin 125'liği 2.200 TL gibi bi fiyata satılıyo.Ama biraz daha ekleyip yamahanın xt125'ini mi alsam acaba.Kararsızım.

İstersen asfalt dışına çıkmadan bi gezinti yapabiliriz.Uludağ etrafında 360 derecelik bi rota çıkardım kendime.Bi ara bu rotayı tamamlamak istiyorum.Bursa'dan Uludağ yoluna , ordan soğukpınar istikametine dönüp keles'e , oradan domaniç'e , Oylat'a uğrayıp güveçte alabalık yiyip İnegöl ve tekrar bursa.

Cross alınca çok daha farklı planlarım var.Alaçam'dan göller bölgesine ve zirveye tırmanmak istiyorum.Bakalım kısmet.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
30
Kardeş bi zamanlar CBF150 kullanırken baya bi gezmiştim dağ bayır.Keles kocayayla'dan girip İnegölden çıkmıştım.Şimdi Xciting250 motor aldım.Motorumdan çok memnunum ama malesef off-road için pek uygun değil.Bunun yanına bi tane cross motor alma düşüncesindeyim.Uludağın büyüleyici doğası çekiyo beni.Ama maddiyatın imkan vermesi lazım.Önümüzdeki günlerde ben de bi cross alabilirim.Aklıma ilk gelen ramzeyin 125'liği 2.200 TL gibi bi fiyata satılıyo.Ama biraz daha ekleyip yamahanın xt125'ini mi alsam acaba.Kararsızım.

İstersen asfalt dışına çıkmadan bi gezinti yapabiliriz.Uludağ etrafında 360 derecelik bi rota çıkardım kendime.Bi ara bu rotayı tamamlamak istiyorum.Bursa'dan Uludağ yoluna , ordan soğukpınar istikametine dönüp keles'e , oradan domaniç'e , Oylat'a uğrayıp güveçte alabalık yiyip İnegöl ve tekrar bursa.

Cross alınca çok daha farklı planlarım var.Alaçam'dan göller bölgesine ve zirveye tırmanmak istiyorum.Bakalım kısmet.
Ben Her türlü Güzergaha uyarım fark etmez :) Alaçamdan Göllere motor ile deilde yürüyerek çıkmıştık 25 km sürüyo ve inanılmaz biyer zirve insanın aşagı inesi gelmiyor eğer alırsanız cross sıksık Beraber plan yaparız inşallah Oylata gitme düşüncen varsa gidebiliriz dedigin gibi balık iyi gider :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

Ben Kimseyi Bulamıcam Sanırım :/ Sürekli Cevap yazıyorum Konu yukarda Kalsın konuyu görebilsinler diye Sizde bişeyler yazarsanız çok güzel olmuş olur :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
139
Honda CRF 450 satmasaydım ben gelirdim. bursaenduro.com a bir göz at kross/enduro kullanıcıları orada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst