Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
bi motosiklet tamircisinden duyduğuma göre innova belli kilometrelerden sonra yağ yakmaya başlıyomuş.bu doğrumuki :silent:,doğruysa kaç km den sonra yağ yakmaya başlar.bu sorular kafamı karıştırdı.

10w40 yağı kattın. yağ ince geldi.ettin edemedin birde 15w50 kattın gene açmadı sırada artık hangi yağlar varsa 20w50,20w40 vb yağları katıyoruz.4 bin km gittikten sonra motorumuz güzelce kilitleniyor.

Onun haricinde yağ yakıyo diyen adamın alnını siyaset meydanın da karışlarım...
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
10w40 yağı kattın. yağ ince geldi.ettin edemedin birde 15w50 kattın gene açmadı sırada artık hangi yağlar varsa 20w50,20w40 vb yağları katıyoruz.4 bin km gittikten sonra motorumuz güzelce kilitleniyor.

Onun haricinde yağ yakıyo diyen adamın alnını siyaset meydanın da karışlarım...

:queen: ya abi geçen gün adamlar yamaha crypton 110 luk motorla bizim buraya gezmeye gelmişler. 2 3 saat motorlar hakkında sohbet ettik. bende ondan duydum yağ yaktığını.adam motosiklet tamirciliği yapıyomuş. crypton innovayı geçer felan diyo:mrgreen:. innova aldığım zaman o tamircinin yanına gitcem.kapışcez bkm hangisi geçcek.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
arkadaslar motorun 2005 den beri aküsü değişmedi hala orjinal aküsünü kullanmaktayım,masallah bi sıkıntı yok ama formlarda görünen kadarıyla akü ömrüyle ilgili 3-4 yıl gider durumları var...bitme belirtileri nasıl kendini gösterir yorumlarınızı bekliyorum...

tsk.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bi motosiklet tamircisinden duyduğuma göre innova belli kilometrelerden sonra yağ yakmaya başlıyomuş.bu doğrumuki :silent:,doğruysa kaç km den sonra yağ yakmaya başlar.bu sorular kafamı karıştırdı.

bu bütün innovalar için geçerli değil genelde bakımsız innovalar için geçerli

10w40 yağı kattın. yağ ince geldi.ettin edemedin birde 15w50 kattın gene açmadı sırada artık hangi yağlar varsa 20w50,20w40 vb yağları katıyoruz.4 bin km gittikten sonra motorumuz güzelce kilitleniyor.

Onun haricinde yağ yakıyo diyen adamın alnını siyaset meydanın da karışlarım...

akşam akşam güldürdün beni cengiz :mrgreen:

düzenli olarak 1000-1500km aralıkla yağ değiştirmiş innovada yıllarca sorun olacağını sanmıyorum

:queen: ya abi geçen gün adamlar yamaha crypton 110 luk motorla bizim buraya gezmeye gelmişler. 2 3 saat motorlar hakkında sohbet ettik. bende ondan duydum yağ yaktığını.adam motosiklet tamirciliği yapıyomuş. crypton innovayı geçer felan diyo:mrgreen:. innova aldığım zaman o tamircinin yanına gitcem.kapışcez bkm hangisi geçcek.

40bin km crypton kullanımış @hattathasan sana anlatsın hangisi geçer :mrgreen:

arkadaslar motorun 2005 den beri aküsü değişmedi hala orjinal aküsünü kullanmaktayım,masallah bi sıkıntı yok ama formlarda görünen kadarıyla akü ömrüyle ilgili 3-4 yıl gider durumları var...bitme belirtileri nasıl kendini gösterir yorumlarınızı bekliyorum...

tsk.

benim motordada 6 senelik orjinal aküsü duruyor maşallahı var bir sorun olacağını sanmıyorum :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Aaaaaaaa,bununla da kalmıyo tabii wd40 alıyosunuz elinize nam-ı diyaar pas sökücü deponun kapağınızı açın ve sıkın,daha sonra paniklein acaba zarar nein verir mi ki? diye her tarafta topic açın.olmadı 5 numara yağ katın:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Aaaaaaaa,bununla da kalmıyo tabii wd40 alıyosunuz elinize nam-ı diyaar pas sökücü deponun kapağınızı açın ve sıkın,daha sonra paniklein acaba zarar nein verir mi ki? diye her tarafta topic açın.olmadı 5 numara yağ katın:cat:

cengiz şaka yapıyorsun :)

benzin deposuna wd40 mı sıktın?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
27.bin km yapmış bir crypton sürücüsü olarka crypton geçer..onu söliyim..
cryptonu çok severim..ama şu kymco straihght 150 yi gördüm çok beğendim..sizce güzel değilmi
arka ön disk..5 vites cub için..hele o 2004 model hariç benimki 2004 dü çünkü..2005-06-07-08-hiç yetişeez..ben 105 yapmıştım çok sade bir motordu motoruna anahtar değmemişti servisten küfür yerdim ..motor bozulmuyor diye..niye gelmiyorsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
cengiz şaka yapıyorsun :)

benzin deposuna wd40 mı sıktın?

Yahu dh de motorlu araçlar konu dışında arattırabilirsin.Bununla da kalsa,neyse anlatmıyayım daha başka.

27.bin km yapmış bir crypton sürücüsü olarka crypton geçer..onu söliyim..
cryptonu çok severim..ama şu kymco straihght 150 yi gördüm çok beğendim..sizce güzel değilmi
arka ön disk..5 vites cub için..hele o 2004 model hariç benimki 2004 dü çünkü..2005-06-07-08-hiç yetişeez..ben 105 yapmıştım çok sade bir motordu motoruna anahtar değmemişti servisten küfür yerdim ..motor bozulmuyor diye..niye gelmiyorsun..

Aman abi,tabi geçersin ne demek yaa bizimkiler zaten motormu yaa 2 teker yarı bisiklet parçası işte ne yaparsın.:farao: N,yapalım olmadı ki bi Yamaha cryptonumuz gezelim dolaşalım,innovacılara hava atalım.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
biraaz dalga havası sezdim..innovacılar..havasını atsın bakalım nereye kadar..:))nese fiyatıda düşürdük..
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
7
Arkadaşlar biraz geç yazdım ama Cuma günü aldım motorumu :) Marş motoru değişmeden halledildi sorun.. Umarım tekrar aynı arızayı yapmaz.. Çok uğraştılar yaklaşık 1 hafta kaldı motor çok ilgiliydiler sağolsunlar.. Yalnız hala çalıştırırken acaba frene basılı tutmam gerekiyor mu onu bilemiyorum :) Ayrıca motorum gerçekten çok temiz ve 16binde.. 2006 model.. Çok fazla kullanmadığım için :) Ama bu yaz üstünden inmeyi düşünmüyorum :) Çok çok teşekkür ederim sorularımı cevapsız bırakmadığınız için.. Ayrıca bu forumda geziler düzenleniyor mu? Öyle aktiviteler olursa katılmayı çok isterim.. Herkese kazasız sürüş dilerim..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar biraz geç yazdım ama Cuma günü aldım motorumu :) Marş motoru değişmeden halledildi sorun.. Umarım tekrar aynı arızayı yapmaz.. Çok uğraştılar yaklaşık 1 hafta kaldı motor çok ilgiliydiler sağolsunlar.. Yalnız hala çalıştırırken acaba frene basılı tutmam gerekiyor mu onu bilemiyorum :) Ayrıca motorum gerçekten çok temiz ve 16binde.. 2006 model.. Çok fazla kullanmadığım için :) Ama bu yaz üstünden inmeyi düşünmüyorum :) Çok çok teşekkür ederim sorularımı cevapsız bırakmadığınız için.. Ayrıca bu forumda geziler düzenleniyor mu? Öyle aktiviteler olursa katılmayı çok isterim.. Herkese kazasız sürüş dilerim..

önemli değil

dediğim gibi marş motoru kolay kolay ölmez! sorunun çözüldüğüne sevindim

geziler düzenleniyor tabi ehliyetin ve yol tecrüben varsa istediğin geziye gidebilirsin

bu arada kendini tanıtırsan daha iyi olacak gibi

yaş-meslek- gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

------------------------------
@cevran

neye gıcık oluyorum biliyormusun (bugün daha iyi anladım)

küçük motorun varsa küçük insanlarla muhattab oluyorsun.. (apaçiler,,,:wiinkk:)

tecrüben, yaşın, birikimin herşeyin o motorla küçülüyor aslında bileseler honda cub ne demek, bir daha ağızlarını açmazlar...

iyi ki böyle insanlara kızıp arabanın parasını gidip motora yatırmadım

innova ile mutluyum..

bugün gezide forumdan @toraman abimde vardı, kocalide yaşar kendisi ve 2011 crypton motoru var ,bugün biraz turlarım.. dediğim gibi yapı olarak biraz minyon bir motor ama saat gibi, vitesler sanki elektronik gibi dokununca geçiyor.. yumuşak bir sürüşü var max saatte 100km hız yapıyormuş 3. vitesde 2 kişi 90km hız görmüş şaşırmış

bence 8hp bir motosiklet için gayet iyi
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
önemli değil

dediğim gibi marş motoru kolay kolay ölmez! sorunun çözüldüğüne sevindim

geziler düzenleniyor tabi ehliyetin ve yol tecrüben varsa istediğin geziye gidebilirsin

bu arada kendini tanıtırsan daha iyi olacak gibi

yaş-meslek- gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

------------------------------
@cevran

neye gıcık oluyorum biliyormusun (bugün daha iyi anladım)

küçük motorun varsa küçük insanlarla muhattab oluyorsun.. (apaçiler,,,:wiinkk:)

tecrüben, yaşın, birikimin herşeyin o motorla küçülüyor aslında bileseler honda cub ne demek, bir daha ağızlarını açmazlar...

iyi ki böyle insanlara kızıp arabanın parasını gidip motora yatırmadım

innova ile mutluyum..

bugün gezide forumdan @toraman abimde vardı, kocalide yaşar kendisi ve 2011 crypton motoru var ,bugün biraz turlarım.. dediğim gibi yapı olarak biraz minyon bir motor ama saat gibi, vitesler sanki elektronik gibi dokununca geçiyor.. yumuşak bir sürüşü var max saatte 100km hız yapıyormuş 3. vitesde 2 kişi 90km hız görmüş şaşırmış

bence 8hp bir motosiklet için gayet iyi

:cherry: hadi ya satoyama taktıgın seye bak ben okudum ve güldüm sadece,anlayana sivrisinek saz...kac sayfa olmus...

esra mars olayına sevindim hallolmus:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
önemli değil

dediğim gibi marş motoru kolay kolay ölmez! sorunun çözüldüğüne sevindim

geziler düzenleniyor tabi ehliyetin ve yol tecrüben varsa istediğin geziye gidebilirsin

bu arada kendini tanıtırsan daha iyi olacak gibi

yaş-meslek- gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

------------------------------
@cevran

neye gıcık oluyorum biliyormusun (bugün daha iyi anladım)

küçük motorun varsa küçük insanlarla muhattab oluyorsun.. (apaçiler,,,:wiinkk:)

tecrüben, yaşın, birikimin herşeyin o motorla küçülüyor aslında bileseler honda cub ne demek, bir daha ağızlarını açmazlar...

iyi ki böyle insanlara kızıp arabanın parasını gidip motora yatırmadım

innova ile mutluyum..

bugün gezide forumdan @toraman abimde vardı, kocalide yaşar kendisi ve 2011 crypton motoru var ,bugün biraz turlarım.. dediğim gibi yapı olarak biraz minyon bir motor ama saat gibi, vitesler sanki elektronik gibi dokununca geçiyor.. yumuşak bir sürüşü var max saatte 100km hız yapıyormuş 3. vitesde 2 kişi 90km hız görmüş şaşırmış

bence 8hp bir motosiklet için gayet iyi

Ben,şimdi elektrikli düşünüyorum ya hadi hayırlısı bakalım...
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar bi sorum olacaktı benim yeni kasa innovam var ama motordan çıkan ses eski kasa innovanın sesinden daha farklı bu yüzden egzosu eski kasa innovanın egzosundan takmaya karar verdim.. sizce iyi olurmu teşekkürler şimdiden..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bi sorum olacaktı benim yeni kasa innovam var ama motordan çıkan ses eski kasa innovanın sesinden daha farklı bu yüzden egzosu eski kasa innovanın egzosundan takmaya karar verdim.. sizce iyi olurmu teşekkürler şimdiden..

kardeşim öncelikle topiğimize hoşgeldin! bilgim dahilinden cevaplayacağım!


yeni innovada (innova 125i efi de) eskisinden farklı olarak enjeksiyonyani EFI sistemi var! ve eski ilkel katalitik konvertör yok!
eski ile yeni innovayı yan yana getirirp kıysalarsan eski innovada, kalbülatör, silindir ve egzost arasındanki hortum fazlalıklarını görebilirsin!

yeni innovada bu sistem elektronik sensör ile ayarlanıyor yani katalitik konvertörün yarattığı güç kaybını engellemiş oluyorlar. yeni innovanın silindir üst kapağına giren bir sensör kablosunu görebilirsin! bu eskisinde haliyle yok işte o emisyon sensörü beyine bilgi göndererek herşeyi ayarlıyor :wiinkk:

bu demek oluyor ki arada çok fark! bu yeni innovada güce artı olarak yansıyor, bu gücü yeni innovada tork eğrisinde değişiklik yaparak göstermişler, yeni innova alt devirlerde daha güçlüdür

bu da egzost sesindeki değişiklikten zaten anlaşılıyor

yeni innovada egzost sesi (egzost ile alakası yok) daha tok ve güçlüdür silidirden gelen gaz direk egzost susturucusuna gelir buda seste fark yaratıyor

yani sen eski nikelajlı egzostu taksanda sesde bir fark olmayacaktır! kardeşim yeni innovanın sesi çok güzel bunu kıyas yaparak anlayabilirsin motorun her devirde EFI sayesinde nekadar sağlıklı çalıştığını insana duyuruyor. kısaca boşa masrafa girmene gerek yok çünkü ben şunu düşünüyorum o egzost EFI standarlarına göre ayarlanmış olabilir, egzost deyip geçmemek gerekir, herzaman orjinali iyidir..

ayrıca yeni innvovada elektronik otomatik jikle de var :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Haaa,elektronik otomat jikle mi vay anasına sayın seyirciler jikle yi çekmeden marşa basıp hann,hann diyebilirz yane Bu,güzel...
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
arkadaşlar bi sorum olacaktı benim yeni kasa innovam var ama motordan çıkan ses eski kasa innovanın sesinden daha farklı bu yüzden egzosu eski kasa innovanın egzosundan takmaya karar verdim.. sizce iyi olurmu teşekkürler şimdiden..

ekzos konusunda pek fazla fark olacağını sanmıyorum.
merak ettiklerim motorun kaç km de, düz yolda gördüğün son hız kaç km\h bide şimdiye kadar motor hiç bi sorun çıkardımı. zaten yakıtını sormuyorum.
senden cvp bekliyorum çünki yakın zamanda innova i veya ybr 125 alıcam daha karar veremedim.:pale:
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
9
satoyama cevabın için teşekkür ederim kardeş bencede orjinal halini bozmayayım.. bu arada yeni üye değilim 1 sene falan oldu buraya üye olalı ama vaktim olmuyordu açmak için:)
sezgin kardeşim motoru 2o1o temmuz ayında 0 kilometre almıştım. şu andada 7.400 km civarında ama maşallah hiç arıza çıkarmadı sadece düzenli olarak servise götürdüm. düz yolda 115 e kadar getirdim daha gidermiydi bilmiyorum:) ama ybr nin yeni modelini diyorsan hiç bilgim yok o konuda innova i alırsanda pişman olmassın hiç bir zaman Honda hayat onda :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yaz geldi aykan murat kayıplara karıştı..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar merhaba CuB motorlar hakkında genel bir yazım var yazdığım..okumanızı isterim..

CUB:City Urban Bike asıl anlamı şehiriçi motorları olan bu ördek görünüşlü motorların asıl amacı,aslında alanın amacı az yaksın,işime gidip geliyim,ayağımı yerdne kessin gibi
vazifeler yüklemişler yapılırken,Honda Yamaha Kymco gibi kalite kokan geçmişi köklü olan
motor markaları bu konuda müşterilerini düşünmüş ve çok sağlam dayanıklı motorlar yapmışlar..110,125,150cc gibi örnekleri bulunan bu şehiriçi canavarları maximum 110-120a ulaşıyor.
.4 vitesli debriyajsız olan bu motorlar Piyasadaki çin mallarıın bir kenara bırakırsak(ASLINDA TÜRK PAZARINA ONLAR SAHİPLER )sadeliğinden yanayım o ayrı bir konu.Çoğu kişi bu tarz motorları beğenmiyor dalga geçtiği bile oluyor.''''BEN MOTORSİKLET SÜRERİM BU NE BÖLE IYYY BUNA MOTOR DİYE BİNİYORMUSUN'''Gibi cümleler kuruyorum..tabi 6 yıllık aşkımız bir lafla bitemez onu biliyorum..
Gelgelim benim 6 senedir büyük aşkla bindiğim motoruma,adına şiirler bile yazdım artık siz düşünün.şiiri de bi ara paylaşıırm.

YAMAHA CRYPTON TAŞ GİBİ MOTOR.....
Her nekadar brezilyada üretilsede sağlamlığıyla ustaların dilinde destanlaşan bir motor..Böyle 1000cc lik bir motor gibi anlatıp olayı anlatmıyacam dönüşler kaliteli,,virajlarda çok kaibiliyetli.vs..gibi cümleler kuramayacağım maalesef.....7.9 hp beygir olan motorumla her türlü zevki yaşadım.Grektiğinde enduro cross,naked olarak kullanabilyorsuunz..
Superbıke olarak kullanamazsınız çünkü çünküsü yok evet :))Velhasılkelam bu motorlar öle '' bi çarşıya gideyim hanım geliyorum şimdi''demelik motorlar..öle 2 kişiyle çok rahat olamıyorsunuz onu bilesiniz.
kilosu çünkü 96 kg veya en fazla yakıt la beraber 105kg veya 110kg diğer motorları da sayarsak..
Çok beğendiğim bu tür motorları scooter olarak başlangıç değilde.bu tarz motorları tavsiye etmesini öneriyorum..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst