Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arkadaşlar bu gün itibarı ile kırmızı renk bir like 200i sipariş ettim, geldiğinde like 125 imi satıcam isteyen olursa bana özel mesaj ile ulaşabilirsiniz...

hayırlısı olsun dostum ,kırmızı like 200 sanırım bu sene geldi türkiyeye geçmişte yoktu,yeni like hem daha güçlü hem daha tasarruflu olacak çok rahat şekilde 100-110km arası seyahat edebileceksin,çok sevindim güle güle bin
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha düşündüğüm fiyat 3250 lira, mustafa abicim ihsan amcayla bir konuşayım olmazsa ona vereyim yabancıya gitmez en azından çok haklısın...


istersen bende söylerim. Onunla anlaşırsınız. Zaten parası peşin. Hiç başkasını arama.:)
 
Katılım
3 Mar 2010
Mesajlar
10
hayırlısı olsun dostum ,kırmızı like 200 sanırım bu sene geldi türkiyeye geçmişte yoktu,yeni like hem daha güçlü hem daha tasarruflu olacak çok rahat şekilde 100-110km arası seyahat edebileceksin,çok sevindim güle güle bin

Acaba yeni like daha güçlü ve daha tasaruflu olucak bilgisini nereden edindiniz sitesine baktığım zaman sadece renklerde birkaç alternatif gördümde :silent:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Acaba yeni like daha güçlü ve daha tasaruflu olucak bilgisini nereden edindiniz sitesine baktığım zaman sadece renklerde birkaç alternatif gördümde :silent:

twonanın eski motoru like 125 yenisi ise like200i,ben karşılaştırmayı yeni ile eski arasında yaptım, like200i enjeksiyonlu olduğu için tüketim verileri daha düşük ,beygir ve torkuda daha yüksek,yoksa renk değil
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
inşallah olursa bu senede festival görüşelim de motorla gelemem ben :)) ehliyet olmadığı için, forumda tanıdığım kuşadalı 20 li yaşlarında abim var onun honda cbr la gelirim.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
hayırlısı olsun,vitesliye geçmek için satıyorum demişsin ilanda,sonra scooteri çok ararsın :queen: bence yüksek cc li scooterlerede bak
teşekkür ederim dostum. aslında tam niyetlenmedim vitesliye geçmeye ama bakalım işte. satılırsa eğer oturup bir daha düşünürüm. tek korkum bu motor kıtlığında like sattıktan sonra motorsuz kalmak:cyclopsan
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
hayırlı olsun selin motordan almışın burdan, bende selin motorun servisine götürüyorum motoru
vitesli cbr yada cbf öneririm
ben bu kullandığım motoru kısa vadede satmayı hiç düşünmüyorum, Allah bir yerden para verirse like ın yanına 2.ciyi çekicem vitesli, bu motoru benden çok babam kullanıyor zaten ve çok memnun
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
hayırlı olsun selin motordan almışın burdan, bende selin motorun servisine götürüyorum motoru
vitesli cbr yada cbf öneririm
ben bu kullandığım motoru kısa vadede satmayı hiç düşünmüyorum, Allah bir yerden para verirse like ın yanına 2.ciyi çekicem vitesli, bu motoru benden çok babam kullanıyor zaten ve çok memnun
ben like 125 ilk alanlardanım heralde. 2009 eylül ayında almıstım.dun aksam kaporamı aldım. bugun devredeceğim aksilik olmazsa
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar iyi akşamlar like 200 modelinin beyaz rengi var mı acaba bilginiz var mı?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bayileri arayıp sormalısın. Sitesinde gözükmüyor ama olması lazım. Geçen hafta bende aynı şeyi sordum burda galiba:)

Fuarda çektiğim fotolara baktım tekrar bir kırmızı bir beyaz vardı stand da. fotonun orjinali 12mp bu beyazda 200i yazıyormuş..



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
14
bayileri arayıp sormalısın. Sitesinde gözükmüyor ama olması lazım. Geçen hafta bende aynı şeyi sordum burda galiba:)

Fuarda çektiğim fotolara baktım tekrar bir kırmızı bir beyaz vardı stand da. fotonun orjinali 12mp bu beyazda 200i yazıyormuş..



Uploaded with ImageShack.us

tşk ederim kardeşim yarın birde ana bayisini arayım
 
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
16
herkese iyi akşamlar,alanya antalya arasında yakıt denemem oldu.3195 km de depoyu fulledim 3445 km de benzin tamamen bitti.ciddi bir yakıtta tasarrufu var 3000km den sonra.3000 bakımından önce ortalama 100 km 3 lt yakıyordu.bu arada anlık da olsa 125 km hıza çıkabildim.100km nin üstü bu motorda tehlikeli bence.en güzel seyir hızı 80-90 km arası.sizin yakıt tüketiminiz nasıl ?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
herkese iyi akşamlar,alanya antalya arasında yakıt denemem oldu.3195 km de depoyu fulledim 3445 km de benzin tamamen bitti.ciddi bir yakıtta tasarrufu var 3000km den sonra.3000 bakımından önce ortalama 100 km 3 lt yakıyordu.bu arada anlık da olsa 125 km hıza çıkabildim.100km nin üstü bu motorda tehlikeli bence.en güzel seyir hızı 80-90 km arası.sizin yakıt tüketiminiz nasıl ?

bizim 200i kullanıma göre değişiyor ,100km deki tüketimi 2.6lt ile 3lt arasında,eğer basmadan gezerseniz ve şehiriçi trafiğe çok takılmazsanız 2.6lt ye kadar iniyor,spor kullanımda ise 2.9-3 lt civarında yakabiliyor,80-90km sürat çok yeterli ,hem rahat hem riski fazla değil ve motoruda yormuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst