[ımg]http://img860.imageshack.us/img860/9900/p141902200511.jpg[/ımg]
merhaba arkadaslar, 20.05. - 22.05.2011 tarihleri arasinda aliaga'da gerceklestirilecek olan aliaga evergreen rock festivaline katilmak üzere yola koyduldum. Gidecegim yol 160km x2(dönüs). 1 gece konaklama yapamak üzere hazirligimi yaptim. Hemde tam tesekküllü. Artcim ile beraber gidecegim icin haliyele iki kisiye göre malzeme almak durumundaydik. Hal böyle olunca. Iki adet uyku tulumu ve iki kisiye yetecek kiyafet..vs. Yukaridaki fotoda motorun durumu gayet acik. Ama allahima sükür 150mc rüstünü resmen ispatladi. Rüzgarli bir yolda yüklü bir sekilde iki kisi olarak yol aldim. Hiz olarak 80-90km/h ortalama ile gittim. Zaman zaman sollamalarda 100-110km/h yaptim. Iki kisi olunca sele üzerinde pek kipirdama imkaniniz olmuyor bu yüzden popolar 50km sonra uyusmaya basliyor. Kirmizi isiklardan kalkis yaparken eger dikkatli olunmazsa motorun önü sahlanma yapiyordu. Bir kac kez istem disi teker yaptim

festivalde 1 gün kalmama ragmen cok eglenceli gecti. Emok baskani serdar baki abimizle cok güzel vakit gecirdim. Dönüs yoluna sabah nispeten erken ciktik cünkü niyetimizde bergama kalintilarini gezmek vardi. Yolu bilen varmi bilmiyorum ama ilk köy girisinde müthis dik bir yokus tirmandim. Motoru sahlandirmamak icin resmen öne dogru egildim. Ama 150mc gücünü gösterdi ve o kadar yükle iki kisi olarak sorunsuz cikti. Tüketim olarak ise yine harikalar yaratti ve 3,9lt ortalama benzin yaktim 100km'de. Ilk defa kollarimin bu kadar uyustugunu hissettim. Ya kendimi rüzgardan ve iki kisi olmaktan dolayi cok kastim yada titresim yedim. Bakalim ilerleyen günler neyi gösterecek. Kilometre sayacim 5100küsür km yi gösteriyor artik.
Festivalin ve bergama antik sehrinin tüm ayrintili resimleri linkte dir.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.223367904342605.67725.203180856361310&saved