Arkadaşlar bu ürün bugün gelecek mi bu sene???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------
keşke cevap yazan olsa![]()
konuyu hortlatmışsın abicima radan 4 yıl geçmiş konu açılalı henüz böyle bir model yok ortadaama olsa iyi olurdu cidden güzelmiş..
bumu güzel gözüken motor ybr deseler doğrudur derim fazerin karizmasına yakışmıyo bencee
Arkadaşlar bu ürün bugün gelecek mi bu sene???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------
keşke cevap yazan olsa![]()