Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Sağ kütüklüğü değiştirip motor stop düğmelisinden takarsan düğmen olur. Ama serviste taktırman lazım ki garantin bozulmasın. Serviste düğmelisi vardır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------

teşekkür ederim cevapladığınız için. peki stop için kontaği kapatıp açmakmı gerekiyo yoksa daha kolay ve kısa bi yolu varmı. diğer motorlarda engine diye bi buton var ona basınca stop ediyo ne güzel bide yan ayaklığı indirince motor stop etmiyor.


Ayrıca ışıkta dururken boşta değil de birinci viteste durmayı alışkanlık edinin, arkanızdan gelip kırmızı ışıkta duramayacak hızla birisi gelip size çarpmadan en azından kaçma fırsatınız olur. Olmaz demeyin, paranoyaklık iyidir. Gözümün önünde olduğunu defalarca gördüm.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Hep racing'ciler mi profesyönel çekim yapacak :cherry:

226375_10150190825389096_715669095_6775842_2563813_n.jpg

foto on numara :cat: alttaki logo da öyle:) bu arada kasklarımız aynıymış. devamını bekleriz arkadaş böyle heveslendirip tadını damağımızda bırakmayasın. alem cbf görsün değil mi :rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Üzüldüm :( O kadar da özenerek bir şeyler yapmıştın çok da şık olmuştu :( Hayırlısı olsun , sağlık olduktan sonra daha rahat zamanlarda daha güzelleri olur :cat:

evet ya:( saglik olsn oncelıkle,hala satmì deglm ama bikac isteyen var bugun yarin gder fiyatta anlasnca.ilk fïrsatta yine aynisni alrm ilerde bulablrsem tabi bolesini.(
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
11
Evet dostum kontağı açıp kapatman gerekli motorun çalışması ve durması için başkada yolu yok o düğmeyi kaldırdılar 2011 lerde yok. Motor yan ayaklıktan ayrı olarak çalışıyor onla alakası yok açsanda kapatsanda çalışıyor eğer sen çalışmasını istiyorsan tabi :cherry:

çok teşekkür ederim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

Sağ kütüklüğü değiştirip motor stop düğmelisinden takarsan düğmen olur. Ama serviste taktırman lazım ki garantin bozulmasın. Serviste düğmelisi vardır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------




Ayrıca ışıkta dururken boşta değil de birinci viteste durmayı alışkanlık edinin, arkanızdan gelip kırmızı ışıkta duramayacak hızla birisi gelip size çarpmadan en azından kaçma fırsatınız olur. Olmaz demeyin, paranoyaklık iyidir. Gözümün önünde olduğunu defalarca gördüm.

gayet mantıklı :cat:
peki debriyajı uzun bir süre öyle tutmanın bir sakıncası olmazmı?
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
kaçak benzin

arkadaşlar kaçak benzin kullansak motorumuza ne gibi zaararı olur yada zararı olurmu ben hatayda yaşıorum ve burda kaçak benzini 3 tlden alabiliorum acaba kullansammı die düşünüorum
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
herkeze selamlar
bende hafta sonu aldım :)
herkeze kazasız yollar diliyorum
arkadaşlar bir sorum olucaktı bendemi sorun yoksa vitestemi
motor çalışırken boşa geçirmekte zorluk çekiyorum ama motor kapalıyken boşa çok rahat geçiyor bir fikriniz varmı acaba?




Aragazı verip öyle geçirmeyi dene. Tık diye geçtiğini göreceksin. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------

arkadaşlar kaçak benzin kullansak motorumuza ne gibi zaararı olur yada zararı olurmu ben hatayda yaşıorum ve burda kaçak benzini 3 tlden alabiliorum acaba kullansammı die düşünüorum


Kaçak benzinle sulu benzini ayıralım arkadaşlar. Eğer gümrük kaçağıysa neden olmasın standart benzinden hiçbir farkı yoktur. Eğer adamlar benzinciden alıp içine alkol su ekleyip kaçak diye satıyorlarsa bütün motora zararı vardır tabiki.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Tekrar selam herkese,
Hala yıkayamamış olsamda cep telefonu ile bugün 1-2 foto çektim belki akşam iliştiririm :)

benim sorum arkadaşlar motorum yanılmıyorsam(Evde faturada yazıyor ama)
900küsür km de aralıkta bakıma girmiş.
ben 2 haftada 300km yaptım zaten(1300ü geçti). şimdi yağ değişimi için kitapçıkta 6 ay yada 2000km ibaresi var sanki.
doğru mudur?
bu durumda haziran ayında yağ değiştirmem doğru bir tercih midir size?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Tekrar selam herkese,
Hala yıkayamamış olsamda cep telefonu ile bugün 1-2 foto çektim belki akşam iliştiririm :)

benim sorum arkadaşlar motorum yanılmıyorsam(Evde faturada yazıyor ama)
900küsür km de aralıkta bakıma girmiş.
ben 2 haftada 300km yaptım zaten(1300ü geçti). şimdi yağ değişimi için kitapçıkta 6 ay yada 2000km ibaresi var sanki.
doğru mudur?
bu durumda haziran ayında yağ değiştirmem doğru bir tercih midir size?

doğrudur 2000 yada 2500 olması lazım yağ değişimin. Eksiksiz olarak yaptır sonuçta 20 lira birşey motorundan değerli değil..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
1390km yide gördüm cbf çok sessiz ve zevkli bir motor birazda dikkat çeksin istiyorsanız kırmızı onerırım :D
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
foto on numara :cat: alttaki logo da öyle:) bu arada kasklarımız aynıymış. devamını bekleriz arkadaş böyle heveslendirip tadını damağımızda bırakmayasın. alem cbf görsün değil mi :rendeer:

Bu kaskı çekimler için arkadaşımdan ödünç aldım, Hala bende M Beden alabilirim bi tane hoşuma gitti, S kullanmama rağmen kafamın bazı noktalarına baskı yaptı S bedeni :p

Kendi kaskım Ninja Yeşili Marushin :cherry:
Kawasakimiz varmış gibi gidip yemyeşil kask aldım :queen:

Oda şöyle bişey, Belki ilerde airbrush yaptırırım

tnt800-xeqtr_green.jpg


Bu arada fotoğraflar az sonra
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Aragazı verip öyle geçirmeyi dene. Tık diye geçtiğini göreceksin. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------




Kaçak benzinle sulu benzini ayıralım arkadaşlar. Eğer gümrük kaçağıysa neden olmasın standart benzinden hiçbir farkı yoktur. Eğer adamlar benzinciden alıp içine alkol su ekleyip kaçak diye satıyorlarsa bütün motora zararı vardır tabiki.

suryeden gelio bizim buraya uygunmudur sizzce
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Tekrar selam herkese,
Hala yıkayamamış olsamda cep telefonu ile bugün 1-2 foto çektim belki akşam iliştiririm :)

benim sorum arkadaşlar motorum yanılmıyorsam(Evde faturada yazıyor ama)
900küsür km de aralıkta bakıma girmiş.
ben 2 haftada 300km yaptım zaten(1300ü geçti). şimdi yağ değişimi için kitapçıkta 6 ay yada 2000km ibaresi var sanki.
doğru mudur?
bu durumda haziran ayında yağ değiştirmem doğru bir tercih midir size?

kitapçıkta 2000km diye birşey yok. yanlış bilgi vermeyelim. kitapçık: 1000-4000-8000-12000-16.000................ diye yazıyor. bazı arkadaşlar 2000km de bir değiştiriyormuş, ama honda yukarıda yazdığım gibi diyor.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar bişey soracam size

arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
nasıl düşürebiliriz yakıtı?????
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
arkadaşlar bişey soracam size

arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
nasıl düşürebiliriz yakıtı?????


Ben CBF 150 ilk aldığımda yetkili servis tarafından yapılan ayarlar ile motorum 200 krş yakıyordu :queen: 1 depo ile 200km gidiyordum bunun normal olduğu konusunda ısrarcı olununca garantiyi yakıp başka ustaya gittim ertesi gün motorum km de 100krş yakmaya başladı :mrgreen: işi bilen bir ustaya götürüp hava subap ayarı yaptırman yeterli
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar bişey soracam size

arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
nasıl düşürebiliriz yakıtı?????

benim ölçümüme göre 85-90krş yakıyor. hız- yol ve hava şartları da yakıtı etkiler. bunun dışında motor ayarları, hava filtresinin temizliği gibi, kullanım tarzınıza kadar pek çok etmen var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst