- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 722
Boluda 2011 cbf 150 var arçelikde.
ilanı falan yokmiki bi yerde
Boluda 2011 cbf 150 var arçelikde.
teşekkür ederim cevapladığınız için. peki stop için kontaği kapatıp açmakmı gerekiyo yoksa daha kolay ve kısa bi yolu varmı. diğer motorlarda engine diye bi buton var ona basınca stop ediyo ne güzel bide yan ayaklığı indirince motor stop etmiyor.
Hep racing'ciler mi profesyönel çekim yapacak :cherry:
![]()
Ben de sonunda sıfır yeni kasa almaya karar verdim, bugün gidip konuşmayı düşünüyorum. 2012 olur herhalde, hazirana birşey kalmadı.
Lakin şöyle de bir yazı gördüm.
http://www.lojiturk.com.tr/HABER/1515/
ÜzüldümO kadar da özenerek bir şeyler yapmıştın çok da şık olmuştu
Hayırlısı olsun , sağlık olduktan sonra daha rahat zamanlarda daha güzelleri olur :cat:
Evet dostum kontağı açıp kapatman gerekli motorun çalışması ve durması için başkada yolu yok o düğmeyi kaldırdılar 2011 lerde yok. Motor yan ayaklıktan ayrı olarak çalışıyor onla alakası yok açsanda kapatsanda çalışıyor eğer sen çalışmasını istiyorsan tabi :cherry:
Sağ kütüklüğü değiştirip motor stop düğmelisinden takarsan düğmen olur. Ama serviste taktırman lazım ki garantin bozulmasın. Serviste düğmelisi vardır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------
Ayrıca ışıkta dururken boşta değil de birinci viteste durmayı alışkanlık edinin, arkanızdan gelip kırmızı ışıkta duramayacak hızla birisi gelip size çarpmadan en azından kaçma fırsatınız olur. Olmaz demeyin, paranoyaklık iyidir. Gözümün önünde olduğunu defalarca gördüm.
herkeze selamlar
bende hafta sonu aldım
herkeze kazasız yollar diliyorum
arkadaşlar bir sorum olucaktı bendemi sorun yoksa vitestemi
motor çalışırken boşa geçirmekte zorluk çekiyorum ama motor kapalıyken boşa çok rahat geçiyor bir fikriniz varmı acaba?
arkadaşlar kaçak benzin kullansak motorumuza ne gibi zaararı olur yada zararı olurmu ben hatayda yaşıorum ve burda kaçak benzini 3 tlden alabiliorum acaba kullansammı die düşünüorum
Tekrar selam herkese,
Hala yıkayamamış olsamda cep telefonu ile bugün 1-2 foto çektim belki akşam iliştiririm![]()
benim sorum arkadaşlar motorum yanılmıyorsam(Evde faturada yazıyor ama)
900küsür km de aralıkta bakıma girmiş.
ben 2 haftada 300km yaptım zaten(1300ü geçti). şimdi yağ değişimi için kitapçıkta 6 ay yada 2000km ibaresi var sanki.
doğru mudur?
bu durumda haziran ayında yağ değiştirmem doğru bir tercih midir size?
foto on numara :cat: alttaki logo da öylebu arada kasklarımız aynıymış. devamını bekleriz arkadaş böyle heveslendirip tadını damağımızda bırakmayasın. alem cbf görsün değil mi :rendeer:
Aragazı verip öyle geçirmeyi dene. Tık diye geçtiğini göreceksin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------
Kaçak benzinle sulu benzini ayıralım arkadaşlar. Eğer gümrük kaçağıysa neden olmasın standart benzinden hiçbir farkı yoktur. Eğer adamlar benzinciden alıp içine alkol su ekleyip kaçak diye satıyorlarsa bütün motora zararı vardır tabiki.
suryeden gelio bizim buraya uygunmudur sizzce
Tekrar selam herkese,
Hala yıkayamamış olsamda cep telefonu ile bugün 1-2 foto çektim belki akşam iliştiririm![]()
benim sorum arkadaşlar motorum yanılmıyorsam(Evde faturada yazıyor ama)
900küsür km de aralıkta bakıma girmiş.
ben 2 haftada 300km yaptım zaten(1300ü geçti). şimdi yağ değişimi için kitapçıkta 6 ay yada 2000km ibaresi var sanki.
doğru mudur?
bu durumda haziran ayında yağ değiştirmem doğru bir tercih midir size?
arkadaşlar bişey soracam size
arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
nasıl düşürebiliriz yakıtı?????
arkadaşlar bişey soracam size
arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
nasıl düşürebiliriz yakıtı?????