Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
Herkese selamlar istanbulda yaşıyorum. bir iki aydır 2. el motosiklet bakıyordum cbf 500 ile yola çıktım sonra fz6 ya kaydı aklım sonra gökten bir gsr600 düştü atladım bende :) motor üniversiteden bir arkadaşımın kendisi askerde olduğu için motor satılıktı bana nasip oldu :) cumartesi motorum istanbulda olacak bugün yeni bir kask ve mont aldım çocuksu bi heyacanım var resmen :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Herkese selamlar istanbulda yaşıyorum. bir iki aydır 2. el motosiklet bakıyordum cbf 500 ile yola çıktım sonra fz6 ya kaydı aklım sonra gökten bir gsr600 düştü atladım bende :) motor üniversiteden bir arkadaşımın kendisi askerde olduğu için motor satılıktı bana nasip oldu :) cumartesi motorum istanbulda olacak bugün yeni bir kask ve mont aldım çocuksu bi heyacanım var resmen :)

Yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı diliyorum.

ne ölü bi topic hakkaten ya,canlanın gençler biraz :)

Walla ölüki ne ölü hemde. Ben pazar günü Şile-Ağva-Kandıra-Kerpe-Kefken-İzmit-İstanbul güzergahında 350 km yol yaptım. Harika bir gezi oldu doğa ve renkler harikaydı yol ise doyumsuz yılan gibi kıvrılan yollar ve tek tük binde bir geçen arabalar virajlar herşey vardı. Resimleri paylaşacaktım ama topic böyle olunca açıkçası paylaşmak gelmedi içimden. Facede paylaştım bende millet bayıldı. Zaten motoruda sahibindende satılık ilanı verdim enduroya geçmeyi planlıyorum bu Gsr cılarda iş yok denk motor olmayıncada gezmek sarmıyor.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Herkese selamlar istanbulda yaşıyorum. bir iki aydır 2. el motosiklet bakıyordum cbf 500 ile yola çıktım sonra fz6 ya kaydı aklım sonra gökten bir gsr600 düştü atladım bende :) motor üniversiteden bir arkadaşımın kendisi askerde olduğu için motor satılıktı bana nasip oldu :) cumartesi motorum istanbulda olacak bugün yeni bir kask ve mont aldım çocuksu bi heyacanım var resmen :)

Bilmez miyiz o heyecanı çok keyiflidir çokk :)
hayırlı olsun güle güle kullan.

Yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı diliyorum.



Walla ölüki ne ölü hemde. Ben pazar günü Şile-Ağva-Kandıra-Kerpe-Kefken-İzmit-İstanbul güzergahında 350 km yol yaptım. Harika bir gezi oldu doğa ve renkler harikaydı yol ise doyumsuz yılan gibi kıvrılan yollar ve tek tük binde bir geçen arabalar virajlar herşey vardı. Resimleri paylaşacaktım ama topic böyle olunca açıkçası paylaşmak gelmedi içimden. Facede paylaştım bende millet bayıldı. Zaten motoruda sahibindende satılık ilanı verdim enduroya geçmeyi planlıyorum bu Gsr cılarda iş yok denk motor olmayıncada gezmek sarmıyor.

Ben de geçen hafta ağvaya gittim şileden sonra ki yol hakikaten çok keyifli,ağaçlar virajlar kuş sesleri çok güzel :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
su gsr varyaa yakıtı biraz cimri içse vallaha dehşet makina :) ama içiyo meret (kullanan arkadaşlar anlatıyo :) )
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
full depo ile 240 km - şuanki fiyatla 60 tl fullanıyo yedek hariç.


30 km mesafe evimin önünden iş yerime kadar hızlandırılmış video :) kamera aparatını kendim yaptım :)

http://www.izlesene.com/video/facebook_q2s4s7oa/3433603

bugün yolda 2006 cbf 600 sahibi ile konuşma fırsatım oldu , oda bir depo benzinle 250 km gidiyormuş. bu 600 cc lik makineler üç aşağı 5 yukarı aynı tüketimdeler gibi, gerçi depo hacimleri farklıda olabilir tabi.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Herkeze selamlar,

Bence yeteri kadar cimridir gsr diğer racelerle karşılaştırısan ne demek istediğimi anlarsın ( bu race değil naked ama bir yerde buda cadde motoru) ben 100 km de 4.5 lt de gördüm 7.2 lt de. Ama geneldeki ortalaması 6 lt civarıdırki bu ortalamada gazlamada var süratte var varda var.

Geçen hafta şile-ağva-kandıra-kerpe-kefken-izmit istanbul olarak 350 km yol yaptık. şilede fulledim oradan sonra full depo 270 km oldu hala benzinim var 300 km yapacak geçecek. gayet iyi bence sen bu yolu 600 rr ile yapsan aradaki yakıt farkını anlarsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

full depo ile 240 km - şuanki fiyatla 60 tl fullanıyo yedek hariç.


30 km mesafe evimin önünden iş yerime kadar hızlandırılmış video :) kamera aparatını kendim yaptım :)

http://www.izlesene.com/video/facebook_q2s4s7oa/3433603

Video güzelde o sağdan soldan çıkan arabalar ne öyle ya azrail gibi yola giriyorlar. Tabi motor geliyor önemli değil düşüncesi hakim bizim milette nasıl olsa birşey olmaz gibimi düşünüyorlar bu tipteki insanların psikolojilerini anlayamıyorum gerçi videoda hızlandırılmış belkide bana öyle geldi. :queen:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Herkeze selamlar,

Bence yeteri kadar cimridir gsr diğer racelerle karşılaştırısan ne demek istediğimi anlarsın ( bu race değil naked ama bir yerde buda cadde motoru) ben 100 km de 4.5 lt de gördüm 7.2 lt de. Ama geneldeki ortalaması 6 lt civarıdırki bu ortalamada gazlamada var süratte var varda var.

Geçen hafta şile-ağva-kandıra-kerpe-kefken-izmit istanbul olarak 350 km yol yaptık. şilede fulledim oradan sonra full depo 270 km oldu hala benzinim var 300 km yapacak geçecek. gayet iyi bence sen bu yolu 600 rr ile yapsan aradaki yakıt farkını anlarsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------



Video güzelde o sağdan soldan çıkan arabalar ne öyle ya azrail gibi yola giriyorlar. Tabi motor geliyor önemli değil düşüncesi hakim bizim milette nasıl olsa birşey olmaz gibimi düşünüyorlar bu tipteki insanların psikolojilerini anlayamıyorum gerçi videoda hızlandırılmış belkide bana öyle geldi. :queen:

evet hızlandırdım 2x , ama yinede çıkıveriyolar sinyal vermek yok hiç bişey yok saçma sapan kullanıyolar işte :) video çok uzun olduğu için hızlandırdım. bide aparatı yeni yaptım deneme çekimi gibi bişey oldu :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
vay bee yakıt iyimiş ozaman !!! fakat ben kendimden yola çıkıyorum bir gsr sahibi olsam o motor bende çok yakardı :) neden mi ben hep yüksek devirde gitmeyi seviyorum :) napiyim :)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
vay bee yakıt iyimiş ozaman !!! fakat ben kendimden yola çıkıyorum bir gsr sahibi olsam o motor bende çok yakardı :) neden mi ben hep yüksek devirde gitmeyi seviyorum :) napiyim :)


ben çok hız yapmıyorum gün içinde yaptığım 60 km nin en fazla 20 km sini agrasif süratli kullanıyorum geri kalan yolda çok sık dur kalk ortalama hız 70 bu şekilde 60 tl benzinle 240 km yapıyo. ne yaparsam yapayım 0.26 krş tan aşağıya inemedim km başı :D
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
slm arkadaşlar,

Yakıt konusu öyle abartıldığı gibi değil inanın. Ayrıca inanın ne yakarsa yaksın insan acımıyo nedenmi ;

Bir motosiklet anca bu kadar keyif verir. Hzı desen var konfor desen var derin çukurlardan bile geçince bir motor ancak bu kadar konforlu olur. Enduro gibi konforlu racing gibi hızlı maxi scooter kadar neredeyse ekonomik.

Geçen gezi yaptık 350 km burgman 400 100 km de 4 lt yaktı ben 5 lt bende 4 eindirebilirdim ama ben ara ara yırttım ortalığı :queen:

Şimdi 1 lt için bu motor çok yakıyor diyemeyiz ben araba sollarken içim rahatça dalga geçerek çıkıyorum. maxi çıkamıyor ya sollayamadan araba yaklaşırsa diye. Hayatında racing veya bu tarz motorları sevmeyen arkadaşım bile bayıldı o bile düşünmeye başladı büyük motor. uzun yolda ufak motorda insan sıkılıyor ama bu tip motorlarda sıkılmıyorsun. Neyse olay bundan ibaret devamlı sehir içi kullanırsan ve gazlarsan 7 lt kadar çıkıyor buda gerçek uzun yolda 100-140 gidersen 5 5,5 lt 100-120 gidersen 4.5 lt daha yavaş 110 u geçmezsen 4 lt 3.7 bile gören var. Ben motordan acayippppp memnunum birde kırmızı ise off ki offff. :queen:

Dün motoru temizledim. bu günde zincir baya kirlenmişti geçen gezide bozuk yolada girmiştik. Aradım taradım gaz yağı buldum aldım. zinciriri bir güzel 2-3 saat uğraşıp temizledim arka ön dişli dahil. motorun yağ olan yerlerinide temizledim. Dünde metal parlatıcı ile manifold çıkışlarını bembeyaz yaptım ışıl ışıl oldu bu günde yıkama cila v.s motoru gören hayırlı olsun sfırımı diyor :queen:
Gerçi ben bu temizliği her hafta yapıyorum yıkama ve cila işini. bir tur atıp gelsem hemen janttaki tozları silen bir tipim. :queen:

Şimdi zincir gazyağını emsin ve uçsun sonra güzel birde yağladımmı bembeyaz olacak zincir. İnanın zincir bakımı çok fark ettiriyor motorda kendini. 500 km yağlayın 1000 km üşenmeyin temizleyim yada 500-1000 yağla 1500 temizle. motorum 24500 km de ama servis bile şaşırdı bu nasıl zincir hala ilk günkü gibi diiyor arka dişlinin dişlerinde yenme bile yok denecek kadar az. kmye dikkat.
Neyse amacım malımı methetmeek değil sadece bildiklerimi paylaşmak.

Arkadaşlar lütfen artık istanbulda olanlar olarak görüşmeye başlayalım ve yakın yerde olan gsrcıları ziyareet edelim.
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Arkadaşlar ciddi şekilde düşünüyorum bende artık gsr bu sezon olmassa öbür sezon garanti.. çoğunlukla mumnunsunuz olumsuz bir yanı varmıdır bu meretin 2. el alacağım km. ortalama 18bin 19bin?
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Arkadaşlar ciddi şekilde düşünüyorum bende artık gsr bu sezon olmassa öbür sezon garanti.. çoğunlukla mumnunsunuz olumsuz bir yanı varmıdır bu meretin 2. el alacağım km. ortalama 18bin 19bin?

SLM,
Ben şahsen olumsuz bir yanını görmedim. Sadece her vitesli motosiklette olduğu gibi bundada 1-2 vites geçişleri kemikli başkada bir olumsuzluk göremedim.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Borçlarımın sıkıştırmasından dolayı satmayı düşünüyorum hiç istemeyerek :pr::pr: ama bakalım inş satmak zorunda kalmam:pale::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst