- Katılım
- 26 Nis 2011
- Mesajlar
- 27
Herkese selamlar istanbulda yaşıyorum. bir iki aydır 2. el motosiklet bakıyordum cbf 500 ile yola çıktım sonra fz6 ya kaydı aklım sonra gökten bir gsr600 düştü atladım bende
motor üniversiteden bir arkadaşımın kendisi askerde olduğu için motor satılıktı bana nasip oldu
cumartesi motorum istanbulda olacak bugün yeni bir kask ve mont aldım çocuksu bi heyacanım var resmen 