isak kardesim ben senin arkandayim. Calismalarindan ötürü desteliyorum seni. Bende senin gibi düsünüyorum. Daha iyi olabilecekse neden olmasin. Olumlu olursa zaman icinde bende yapabilirim bu tarz calismalar. Merakla takip edecegim calismalarini.
slm bugün denemelerimi yapıyorum birazdandeneme sürüşü yapacagım hava filitresini takmadan deneyecegim
karbiratörün ağzına deney için bir boru takıp toz girmesin diye bez bağlayıp öyle çalıştırıyorum yarın bu şekilde 60 km yola gidecegim ve sorunsuz çalışırsa ve yakıtta bir tasaruf olursa bu şekilde kulanacagım ve otamatik jiklesini de denedim harika oldu kontak çıkışından 12 volt alıp denedim 2 dakka civarı rölentisi yöksek şekilde çalışıyor sonra rölentiye düşüyor jile sistemi gayet güzel oldu buşekilde olması na karaverdigim de hava filitresinin rotumu uzun geliyor bu sisteme uydurmak için ucunda 4 cm kesmsk gerekiyor

