Yarı oto vites ile manuel vites arasındaki fark

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
yarı otomatikde debriyaj yoktur sadece pedala basıp gecırırsın ileri basınca boşa alır bırakınca vites gecer manuelde ise debriyAJA basıp ondan sora pedala basıp gecırırsn
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Arkadaşlar o zaman yarı otomatik de sol el arka fren mi oluyor?İşin aslı neden yarı otomatik vites diye bir motor yapmışlar ki,amaç ne?Ben de vitesli motora geçeceğim,bu durumda manuel en mantıklısı.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
eğer CUP tarzı motor alacaksan onların büyük bi çoğunluğunda sol elcikte hiç bişey yok arka fren yine debriyajlı motorlarda olduğu gibi sağ ayak pedalıyla oluyor...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adamda hayabusa var ama daha yarı otomatik veya manuel arasındaki fark ı bilmiyor hayret yaa:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst