deişiklik isteyenlere fikir olsun :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam mt . dostları , Geçenlerde (kelle motor arıyorum) diye açmış olduğum, konu sonuca ulaştı.ve aradığım motoru buldum ama parçalamaya kıyamadım :)

soner kerdeşim sağolsun bana her konuda yardımcı oldu motosikleti eve getirdik ,evrak sorunlu olduğu için parçalamayı düşündüğüm sırada biraderim abi ben şununla biraz takılayım diye söyleyince motoru ona aldık:)

eeee haliyle toplamaya karar verdik zaten pek te dağınık bir elet değildi ancak bakım gereken teknik ve mekanik eksikleri vardı toplanmış halinide bittiği zaman paylaşacağım ..

bu arada yeni konularımı bekleyen arkadaşlarımı hayal kırıklığına uğratacağım :cherry:
benden değişik şeyler bekleyişi içindeler :) ama onlar için elimdeki imkanlarla , bir şey yaptım,

gelişi güzel fikir versin diye ,özelliklede o konu hakkında nasıl olduğu hakkında yorum yaparlarsa, choper custom a benzer bir pilan var kafada , fikirleriniz,bana yardımcı olacaktır

çünkü kerdeşim bu motora bayağı biner , zaten kelle motor konusunu açtığımda 2 motor aradığımıda söylemiştim hala da aramaktayım , anfibi yapacağım araç için .

yinede bu konuda siz kıymettli mt dostlarının şu motor arama konusunu akıllarının bir yerlerine yazmalarını isterim ...
bu konuyla alakalı yapıalacak her yardıma değerinin üzerinde olmayan bir motor halen daha arıyorum bilginiz olsun...

neyse lafı fazla uzatmadan resimlere geçeyim ve yorumlarını eksik etmeyen sevgili dostlarıma şimdiden teşekkür ederim...güzel paylaşımlarda buluşmak üzere...:cat:








aldığımız ve parçalamaya kıyamadığımız motosiklet :)












elekirik tesisatını komple elden geçiridim , sinyaller ,parklar, ve firen lambaları çalışmıyordu gereken eksikler tamamlandı ,kilometre sayacı ışıkları yenilendi,teli değişti, devir teli ışıkları tamamlandı, teli değişti gereken ayarlar yapıldı, işlem tamam :cat:



maörtüsör bağlandı saplaması ucundan kırılmışdı dibinden kesip yeni vida yapıldı sonuç güzel...






arka teker bilyası değişti, zincir ayarı yapıldı, gerek yoktu ama yedeği olduğu için balatalar değişti firenlere daha bakacağım ama güzel tutacağa benziyor..


buda sizler için 2 dakikada tasarladığım çakma choper bunun arkasına birde kalınnnn caa bir teker düşünün , gidon mesafesi ön amörtüsörlerin öne doğru uzadığını düşünün,mesela bu konu hakkında düşüncelerinizi bilmek istiyorum :cat:










buda soner kardeşim sağolsun eksik olmasın iyi niyetli dürüst bir insan buradan kendisine kıyakları için teşekkür ediyorum, sağol sonerim ...


şimdiden yorumlarınız için siz meraklı mt dostlarına içten teşekkür ediyorum,

başka paylaşımlarda görüşürüz... esen kalın....
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ben şimdi motosikletin başına gidiyorum ve akşama boşluğumda yorumlarınızı merak ve heyecenla bakıyor olacağım görüşmek üzere...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Devamını bekliyoruz. Bu arada kelle motor ne oluyor.?

:) kelle motor motosikletin tereyağsız az haşlanmışı olur :p şaka şaka motosiklet motorunun sadece motor kısmına kelle motor deniyor yada ben öyle biliyorum , motosiklet motoru deyince akla başka durumlarda gelebiliyor bir çok insan motosikleti motor olarak isimlendirdiği için , motor arıyorum diye yazdığımda , insanlar motosiklet aradığımı sanıyor,

o yüzden kelle motor arıyorum cümlesi direkt ne aradığımı kısa yolla anlatmış oluyor inşallah anlatabilmişimdir...:)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Teşekkürller açıklama için. Beni arayacaktınız havalar düzelince ne oldu aldınızmı scooter yenge hanıma.?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Abi bence güzel gidiyorsun.İlk resmini gördüğümde ben de motora kıyamadım ama el yatkınlığını zaten biliyoruz.Bilmiyorum belki bir hayal ama,bence birkaç ayını bu motora verirsen Harley'e benzetebilirsin.Sanırım arka teker kalın ve ön teker ince.Ya da bana öyle geldi.Motoru simsiyah yaparsan ve bir Harley resmini önüne alıp boş vakitlerinde motorla ilgilenirsen sonuç mükemmel olur.Eline sağlık abi kolay gelsin:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Teşekkürller açıklama için. Beni arayacaktınız havalar düzelince ne oldu aldınızmı scooter yenge hanıma.?

selam buradan bir çok arkadaşla irtibata geçmiştim motor konusunda ancak sanırım yanlış bir anlaşılma olmuş yenge hanıma motor aramıyordum kelle motor arıyordum konuyu biraz daha açarsan sanırım anlaşacağız :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
İrfan abi kocaeliden baterist bir arkadaşlar temasa geçmiştik kmk dan o hanımına alcaktı ensturmanlar karıştı o arkadaşta bateristmiş.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi bence güzel gidiyorsun.İlk resmini gördüğümde ben de motora kıyamadım ama el yatkınlığını zaten biliyoruz.Bilmiyorum belki bir hayal ama,bence birkaç ayını bu motora verirsen Harley'e benzetebilirsin.Sanırım arka teker kalın ve ön teker ince.Ya da bana öyle geldi.Motoru simsiyah yaparsan ve bir Harley resmini önüne alıp boş vakitlerinde motorla ilgilenirsen sonuç mükemmel olur.Eline sağlık abi kolay gelsin:)

teşekkür ediyorum kardeşim :) evet söylediklerini düşünmüyor değilim ancak biraz benim biarader takılsın motosiklete ihtiyacı var sonra düşüneceğimm vesselam :)

harley filan dmişsinde söylediğin kolay mevzu ancak harleye benzemesi için harley deposu en azından elimde olması lazım düşünüyorum da elimdekileri değerlendireceğim heralde , sonuçta bu motosiklette çapı belli bir alet v motor bulamasamda 125 cc biraz choper i andırmazmı ? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak irfanım sen hala triger işini tam anlayamadın haaa
sanıyorsunki motorum arabanın kayışını söylüyorum
ben senin trigerinden bahsediyorum kardeşim
bukadar çok şeyle ugrasıp,birde becerebilmenin sonunda
sen kafadaki trigeri sıyıracan haaa
dinle beni 90,000 bakımını beklemeden kayışını degişttiiiirrrr.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bak irfanım sen hala triger işini tam anlayamadın haaa
sanıyorsunki motorum arabanın kayışını söylüyorum
ben senin trigerinden bahsediyorum kardeşim
bukadar çok şeyle ugrasıp,birde becerebilmenin sonunda
sen kafadaki trigeri sıyıracan haaa
dinle beni 90,000 bakımını beklemeden kayışını degişttiiiirrrr.

:cherry: anladım gürol abim anladım (tirger) derken neyi kasteddiğini :cherry:, abi elimde değil karbürötörün gaz kelebeği çık kaldı, istem dışı gaz yiyor ,firen hidrolik hortumları sızıntı yapıyor yavaşlamaya çalışıyorum , firene öyle asılmışımki , artık balatalar demir demire sürtüyor balata diye bir şey kalmamış, debriyaj teli kopuk, vites küçültemiyorum :)

sürekli bir rampa görsemde vursam yavaşlasam beni yavaşlatsa diye düşünüyorum, olmuyo olmuyo ..:)


geçen konularda birkaç ağabeyim de aynı fikre kapılmışlar, valla ciddi ciddi düşünmeye başladım benim tahtalarımdan bir kaçının eksik olduğu yolunda :)

valla abicim ben istiyorumki 80 milyonluk türkiyemizin 80 milyonuda, üretmeyi,çalışmayı, sevsin....


elimde deyil ...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
ortaya guzel birseyler cikacaga benziyor merakla bekliyoruz Irfan abi :cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
çalışmaların devamını isteriz yokmu yeni fotolar.???? benim gibi bir çok kişi konuya abone olmuştur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çalışmaların devamını isteriz yokmu yeni fotolar.???? benim gibi bir çok kişi konuya abone olmuştur.

sevgili arkadaşım yeni fotolar gelecek ancak motosiklet severlerin ilgisinden ziyade aramızda profesyonel anlamda kameramanları ilgilendirecek hatta ağızlarının suyunu akıtacak bir projeyle geleceğim :)

yeni bir alet yapıyorum ismi (jimyy jib) piyasada fabrikasyon satılanları 3000 dolar ile 10,000 euro arası değişiyor benim yaptığım proje 3000 dolarlık olandan bu gün inşaasına başladım inşallah 15 gün içinde bitirmiş olmam gerekiyor resimleri sizler için paylaşacağım ama 15 gün sonra :)sevgiler sunuyorum ...

bu iş benim için önemli bunu bitirmeden bşka bir işe bulaşamam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst