Bir Honda CBR600f Modifiye Öyküsü...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fren kaliperleri kırmızıya boyarsan 10 numara bir görüntü oluşur ufak bir öneri :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emir yıka artık şu motoru, hiç benim gibi kıl bir adam değilsin vallahi, motordan her inip bindiğinde elinde bez, uğraşmak fln.. :p

Emre ya haklısın vallahi. yarın akşam falan egzostla uğraşacağım için bugün de yıkatmadım motoru. genelde de çok titiz değilimdir ama :p

fren kaliperleri kırmızıya boyarsan 10 numara bir görüntü oluşur ufak bir öneri :)

kaliperler çok ısındığı için boyanın zamanla kabarması söz konusu olabiliyor bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
camı yurtdıiından almak istemedim. bi türlü fümenin tonundan emin olamadım çünkü.



jantların sprey boya ile amatör olarak boyanabileceğini sanmıyorum. yani boyanır tabi ama sonuç hiç yapmamış olmayı diletir.

Arkadaşlar bu arada ben bu fotoğraf işini beceremiyorum. fotolardan ne jant rengi ne de sele döşemesi kendisini belli ediyor, üstüne üstük motor da leş gibi. İnşallah egzosu da ayarlayınca işi bilen arkadaşlardan rica edeceğim motorun doğru dürüst bi fotoğrafını çeksinler diye :)

sele konusunda dün ben de tereddütlüydüm ama bugün jantlar takıldıktan sonra gözüme hoş ve orjinal gelmeye başladı. sanırım bi müddet bu sele ile devam edeceğim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------



emin ol çok para isterim :p
sana başka motor bulalım. hatta bugün endoda gördüm bi tane kırmızı-siyah 2006 600f. bilmem sen baktın mı ona ???



yok abı hangı motor ? vallahı arıyom abı bılıyosun bulursanda anında ankaradayım :) bahsettıgın motoru gorebılırmıyım ?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
selenin üzerinde sanki annelerimizin annanelerimizin dantelleri var :D çeyizleri çıkardım desene :D :d
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sanırım sahibinden'de ilanı yok. geçen gün gördüm 2006 modeldi. üzerindeki etiket yanılıyo olabilirim 12.500 gibi bişey yazıyodu.
ankara da suzuki bayisi endo motor var. sayfaları falan var internette. istersen telefonla bi arayıp bilgi al motor hakkında. benim vaktim yoktu inceleyemedim motoru.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------

selenin üzerinde sanki annelerimizin annanelerimizin dantelleri var :D çeyizleri çıkardım desene :D :d

yılan derisi konsepti motora, kelebek gibi uçarım arı gibi sokarım mesajı veriyor :mrgreen:
ne alakaysa artık ben de çözemedim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaliperler çok ısındığı için boyanın zamanla kabarması söz konusu olabiliyor bildiğim kadarıyla.

bilmiyordum kabardıgını. ama kapakları var motosiklete uygun olanlarından varmı bilmiyorum ama araştırırsanız bulabilirsiniz.
uygularsanız cok çekici olur bir motosiklette baktıgım ilk yer kaliperleri :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
sımdı ınceledım abı sıtesındede motorun resımlerı falan hıc bısey yok :( ben sanırım mtoor alamıcam :( paramız var motor alamıyoruz yahu :(
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Dostum ilgiyle takip ettiğim bir topi oldu bu, Her gün acaba bugün ne yenilik yapmış diye merakla açıyorum. Zevkler herkeze göre değişkenlik içerir ve istediğini yaptığın için gönlüne sinerek kullanmanı temenni ederim. Bende oldukça beğendim bu arada sele ve jantlardaki seçimlerini özellikle. İki husus var aklımda buradan paylaşayım.
Birincisi aynalarıda Carbon kaplama Yapabilirsin çok ta şık durur gibime geliyor hazır yeniyken ve üzeri deforme olmamışken bir denemeni tavsiye ederim.
Diğer konuda vidaların görüntüsü hoş ve güzel ama yüksek süratte ıslık çalabilir gibime geliyor, tam emin değilim ama deneme fırsatın olursa bir dinle bakalım :D

Sürüşün keyifli olsun

ilginizi çekip takip ettiğinize sevindim teşekkür ederim.
aynaları kaplamayı ilk etapta düşünmüştüm ama oval yapısı nedeniyle bitiş noktalarından açılma yapması kaçınılmaz olduğu için sonrasında kötü bi görüntü olması kesin olunca vazgeçtim. Aslında panzotları bile bu sebepten ötürü kaplatamadım :pale: ama aklımda panzotlar için farklı bi fikir var onu hayata geçirmeyi düşünüyorum.

cam vidaları dün 220 kmh sürat civarında hiç ses yapmadı. daha üst süratlerde yapar mı bilemiyorum ama nasıl olsa 220 üzerinde çok zaman geçirmiyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 ----------

ustaniz cengiz coskun mu , cok benzettim de .

Cengiz bi çok işimi yapan sevdiğim bir ustamdır ama bu işlemlerde kendisiyle çalışmadık zamanlarımız denk gelmedi.

sımdı ınceledım abı sıtesındede motorun resımlerı falan hıc bısey yok :( ben sanırım mtoor alamıcam :( paramız var motor alamıyoruz yahu :(

bi telefon et sor bence. motor iyi durumdaysa ilgilenirsen mantıklı gelirse resimlerini mail atarlar. sen de gelirsin ankarada misafirimiz olursun alırsın motorunu
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
altın sarısına yoğunlaşmışız iyice :) sevdiğim bi renk hakkaten.
Güzel gidiyor abi devam .. Şu ön camı bende değiştirmek istiyorum.
Toplanabilirsek birkaç modifiye önerisi alıcam sizlerden :mrgreen:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
çok vamp bi motor olmuş :queen:::whip:: seleyi falan hiç bozma dolduruşa gelme :)
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
35

:queen: Fulya iyi ki hatırlattı, aslında motora yaptığım ilk ekleme tank-pad idi onu unuttum. şimdi Fulya ve bazı arkadaşlar tarafından hedef haline getirilen tank-pad budur ::queen:

grnt0090.jpg


sizce nasıl ? ben gayet estetik bulduğum için çok beğenerek almıştım :mrgreen:


ben hala bu tank pad in değişmesinden yana kullanıyorum oyumu :p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bence çok ciks olmuş hatta motorda beğendiğim nadir parçalardan bu tank pad :)

Heleki seleyle uyumluluğu ayrı bir tasarım harikası :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grnt0090.jpg

[/SIZE][/FONT][/B]

Bu nasıl tank pettir böyle.Sanki üstüne süt ya da balgam dökülmüş gibi mide bulandırıcı.Ya da başka bişey dökülmüş gibi :cherry:

Yanlış anlaşılma olur :

Pump up the jam ::dalga::::dalga::::dalga::::dalga::::dalga::
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
ağa herşey tamam eyvallah motorun kırral olmuş da kurban olam o yılanı çıkarr :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kazasız belasız kullanın ama gömme ön sinyaller nedense yakışmamış aynalar olmamış tabiki bu zevk meselesi kendi fikrimi söyledim onun dışında güzel:cat:
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Motorun grenajlarını beyaza boyasan o altın sarısı jantlarla çok güzel olacaktır veya siyaha gri çok sönük kalmış ama sen bilirsin...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben eski bir 600F kullanıcısı olarak bu motorların sadeliğinden yanayım, ufak tefek şeritmiş, stikermiş neysede ama orjinalın dışına çıktığında göze pek hoş görünmüyor.

Bak buda benim eski makinam...

2145yy1.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199


çok vamp bi motor olmuş :queen:::whip:: seleyi falan hiç bozma dolduruşa gelme :)
ben de aynı fikirdeyim :cat:

Bence çok ciks olmuş hatta motorda beğendiğim nadir parçalardan bu tank pad :)

Heleki seleyle uyumluluğu ayrı bir tasarım harikası :queen:
Yunus demek beğendiğin nadir parçalardan öyle mi :mrgreen: ilk buluşmada çıkarıcam bunun acısını :p

Ellerine sağlık kardeşim .....:cat:
teşekkürler :rendeer:

kazasız belasız kullanın ama gömme ön sinyaller nedense yakışmamış aynalar olmamış tabiki bu zevk meselesi kendi fikrimi söyledim onun dışında güzel:cat:
aynaların şeklini ben beğendim ama maalesef kaliteli değiller, izolasyon bantıyla sarıp ancak geçici olarak sabitleyebildim dün :silent:


Motorun grenajlarını beyaza boyasan o altın sarısı jantlarla çok güzel olacaktır veya siyaha gri çok sönük kalmış ama sen bilirsin...
grenaj boyamaya kıyamıyorum açıkçası. motor düz siyah olsa çok daha iyi olurdu evet ama artık olduğu kadar



---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------


Ben eski bir 600F kullanıcısı olarak bu motorların sadeliğinden yanayım, ufak tefek şeritmiş, stikermiş neysede ama orjinalın dışına çıktığında göze pek hoş görünmüyor.
ben de tam tersine olabildiğince fabrikasyon görüntüden uzaklaşmak istiyorum. 600f çok yaygın bi motor bu bence bi handikap. bu değişikliklerle kimsede olmayan bi motosiklete sahipmiş gibi hissettiriyor.

motorun son halini şöyle uzaktan genel bir şekilde çekerseniz daha iyi bir izlenim elde edebilirz:cherry:

egzos takıldıktan sonra yarı profesyonel fotoğraf çekimi yapıp paylaşacağım inşallah :cat:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst