- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
Usta, sen seleyi imzandaki yaşlı kızılderili büyücüsüne bile sorsan sanırım aynı cevabı alacaksın... Daha iyisi olabilirdi... :cherry:
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç afro-apache supersport gördün mü.....:queen:
apaçimisin arkadaşım güzelim motoru ne hale getirmiş yok yılan derisi yok altın sarısı.Sen modifiye gör memeişsin bekle biraz dah acıyorum topigi Barış'ın F800s vs Emir'in cbr600f diye referandum yapıcam motosiklet.net halkına çok çılgın projelerim var (= o diilde jantlar güzel olmus ama egzos biraz cakma gibi twobro amblemi cıkartma mı ne? (=
yürü beee!! :cherry:
