Merhaba arkadaşlar,
Son 2,5 yıldır Hyosung GV250 kullanıcısı idim ve dğn itibari ile VL800 Intruder sahibi oldum.
2002 model, 24400km de, çok temiz ve full aksesuar bir makina, sadece ön cam eksiği var!
Yalnız bu başlık çok yavaş arkadaşlar, paylaşım, özellikle de teknik paylaşım çok az. Bence başlığı biraz hareketlendirmek lazım. Hemen bir soru sormak istiyorum? Makinanın beklenen yakıt tüketimi ne kadardır?