Bilinmez bir heyecan!

Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Arkadaşlar , bundan 4 yıl önce Bisan Scotter almıştım 125 lik, hiç keyif almamış hatta üç kere düşmüş birinde çantalık diğerinde bilmem neresi kırılmıştı. O zamanlar 2000 lira para saymıştım. Sonra seri olmaması ve sucu motoru gibi durması , hanımında israrı ile hibe ettim 750 lira gibi bir fiyata. Alıcı kızdı, o da arkadaşına vermiş o da takla atmış felan filan. Geçenlerde ne olduysa yine kanuni alacaktım, bu sefer sormadan almak istemedim. Herkes Honda Dylan ve PSİ150 çok önerdi. Seri olduğunu sağlam iyi olduklarını okudum devamlı forumlardan, derken PSİ 150 daha ağır basıyordu Dylan a göre. Geçen hafta aldım. Honda Psi150, aşık oldum adeta bu sefer motor olayına, her gün geziyorum alalı 400 km oldu gibi, şimdiden 250cc lik düşünmeye başladım, hızı sevmediğim için korkmuyorum pek ama gücü sevdiğim içinde düşünmüyor değilim. Kymco 250 i ne dersiniz_ ?:wiinkk:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
Çok keyifli bir scootera almissin hayırlı olsun öncelikle! Kymco ya gelince; o da çok keyifli bir scooter ama ps150 gibi sehir icinde pratik olmayacaktır. Uzun yolculuklar ise daha keyifli olacaktır. Ben senin yerinde olsam kymcoyu almaz ps150 yi sehir icinde kullanır, sehir dısı icin ufaktan vitesli olayına girerdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco xciting500 ve xciting250 ikisini de kullanmış biri 500'lüğün şehir içinde biraz ağır kaldığını ama 250'liliğin şehir içine de uygun olduğunu söylemişti.Ben 1 senedir xciting250 kullanıyorum ve hem şehir içi hem de şehir dışı oldukça memnunum.100 km'de 3.2 litre benzin yakıyo.Xciting 250 hiçbir kronik sorunu olmayan , kolay arıza çıkarmayan , sınıfının en kaliteli ve en çok satan motoru.Kesinlikle tavsiye ederim.Uzun yolda kamyonları , otobüsleri bir solukta sollayacak kadar güçlü , şehir içinde de sıkıntı yaratmayacak kadar kıvrak ve konforlu bir motordur.Yakıt tüketimiyle asla üzmez , bol bol gezintinin tadını çıkarırsınız.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Arkadaşlar , bundan 4 yıl önce Bisan Scotter almıştım 125 lik, hiç keyif almamış hatta üç kere düşmüş birinde çantalık diğerinde bilmem neresi kırılmıştı. O zamanlar 2000 lira para saymıştım. Sonra seri olmaması ve sucu motoru gibi durması , hanımında israrı ile hibe ettim 750 lira gibi bir fiyata. Alıcı kızdı, o da arkadaşına vermiş o da takla atmış felan filan. Geçenlerde ne olduysa yine kanuni alacaktım, bu sefer sormadan almak istemedim. Herkes Honda Dylan ve PSİ150 çok önerdi. Seri olduğunu sağlam iyi olduklarını okudum devamlı forumlardan, derken PSİ 150 daha ağır basıyordu Dylan a göre. Geçen hafta aldım. Honda Psi150, aşık oldum adeta bu sefer motor olayına, her gün geziyorum alalı 400 km oldu gibi, şimdiden 250cc lik düşünmeye başladım, hızı sevmediğim için korkmuyorum pek ama gücü sevdiğim içinde düşünmüyor değilim. Kymco 250 i ne dersiniz_ ?:wiinkk:

öncelikle hayırlı ugurlu olsun demekle soze baslamak ıstıyorum.

kymco bence uzun yolda sızı daha rahata kavusturacak bır motor fakat bıraz endıselı oldugunuz ıcın uzun yola cıkacagınızı pek dusunmuyorum

honda psi150i ye gelıcek olursak yakıt cımrısı az yaakar cok kacar desek tam yerınde olurdu sanırım =) sehırıcı ıcın cok ıdeal bır motor bence motorunuzdan sasmayın derim =)
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Teşekkür ederim arkadaşlar değerli bilgi ve alakanız için, gözümün doymasını isteyen arkadaşa da söyleyeceğim, parayı herkez kazanır, herkes harcar, önemli olan onu tutabilmek ve değerlendirebilmek. Sonrasında istediğini alırsın, ama çamur atarak rencide edici konuşarak değil ,)

PSİ 150 de kendimi geliştirmeyi düşünüyorum, değerlendirmeleriniz sonucunda nasipse kış gibi almamın daha mantıklı olacağını düşündüm.

:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst