Bir Honda CBR600f Modifiye Öyküsü...

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Sele döşemesini değiştirmen tavsiyesinde bulunacağım hocam.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
seledeki işçilik güzel ama sanki bu tarz motora göre değil. renkleri uyumlu ama desenleri çok sık olduğu için dikkat çekiyor. aslında güzel mi çirkin mi karar veremedim. önemli olan senin beğenmen :)

ledleri keşke farın içine değilde, farın yanındaki havalandırma ızgaralarının içine çakar yada RGB olarak döşeseydin.

ilgiyle takip ediyorum, en çokta jantları merak ediyorum :cat:
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Usta, sen seleyi imzandaki yaşlı kızılderili büyücüsüne bile sorsan sanırım aynı cevabı alacaksın... Daha iyisi olabilirdi... :cherry:

Diğer parçalar şimdilik iyi gibi... Hepsi toparlanıp, gün ışığında çekeceğin bir fotoğrafla güzel yorumlar alacağına inanıyorum... Belki herşey tamamlanınca sele bile o kadar göze batmaz... :wiinkk:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
167
tüm modifiye bittikten sonra bakmak lazım seleye ama şu anki görüntüsü itibari ile bence güzel değil.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

kawasaki yılan derisi kullanınca apaçi olmuyo ama :queen:

11027.jpg


şaka bir yana geçen sene yeni kasa Z1000'in bu renginde orjinal olarak bu desen döşeme gördüğümde çok hoşuma gitmişti

 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
ledleri soylemeyecektim ama dayanamadim hocam ledlerde olmamis be biraz daha yaraticilik bekliyorum ve ortaya streetfighter gs500deki gibi harika bisey cikarmani umit ediyorum .
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun ,kazasız kullanımlar dilerim Emir.senin suzukiyi ben bi ara almayı düşünüyordum ama kısmet olmamıştı bende r 5 almıştım .
çalışmalar güzel ama sana şu tavsiyede bulunayım far altına çekmeyi düşündügün ince silikonlu led'liri kes,nlikle tavsiye etmem çok ısınma yapıyor,ısındığı zaman kendini salıyor soguduktan sonra şekil değiştirmiş oluyor ve kısa zamanda ledler su koyveriyor.bence evde 12 volt verip bi 10-15 dakika yak ısıyı fark edeceksin zaten.
sana tavsiyem 1 veya 3 watt yuvarlak silikonlu şerit kullanman hem ısınma yapmıyor uzun ömürlü hem daha fazka ışık veriyor.buda link ;
http://www.osmanelektrik.com/silikonlu_beyaz_serit_led_125.aspx

ledleri takmışsın şimdi gördüm :p
herhalde eni 5 mm olan ledlerden değil.burdan bakınca öyle görünüyor ama gayet güzel oluyor led ışığı.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
5
Yılan derisi koltuk gerçekten iddalı bir modifiye ama resimlerden yorumlamak çok doğru olmayacaktır. Bir tur verirsen deneyip öyle konuşmam daha doğru olur :D Kaplamayı yapan usta çok iyi bir işçilik çıkarmış. Bu resimlerden bile belli oluyor. Birde üstünde lastikler vs varken yorumlamak daha doğru olacaktır bence..

Farın altındaki şerit kesinlikle çok güzel olmuş. Şu an üstündeki sarı ampuller yerine Xenon' takılınca çok daha güzel olacak bence.

Two Brothers Carbon Egzost konusunda yorum yapmaya bile gerek yok. Biz susalımda aragazını dinleyelim :D

Sabırsızlıkla cantları bekliyorum ::biggrinn

Birde yorum yapan arkadaşlar olmadığını veya beğenmediğinizi düşündüğünüz yerlerin yerine alternatif fikirlerde önerirseniz (mümkünse resimlerle) çok güzel bir paylalşım olur. Bizlerde farklı fikirleri / uygulamaları görmüş oluruz.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Elinize,emeğinize sağlık..
Benimde tek takıldığım nokta sele fakat.
Tam olarak bitince güzelde durabilir kanaatindeyim.
Bende en çok jantları merak ediyorum.
Çünkü bende motorumun jantlarını aynı renge boyatmayı düşünüyorum ama çok kararsızım işte:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emir'im sen de bizim afro-amerikalımızsın! İçinde bu ruhu hep seziyordum zaten, sonunda daha fazla saklayamayıp çıkardın ortaya işte.:queen:
Olm ne o yılan öyle, yolda giderken fln Allah muhafaza, kaçmasın..:p
Şaka bir yana, sahiden sele olmamış bence de. İçindeki "chopperrider", sahip olmak istediği custom chopper için düşünmüş olmasın bunu sakın? :)

Bak aklıma sele için ne geldi,
Bulabilirsen karbon desenli kaplama olmaz mı?
Bir diğer seçenek, artçı kısmı gri, senin kısmın siyah olacak şekilde yarı yarıya farklı kaplama olsa; mono kapak havasında?
3. olarak, selenin kenarları ve aşağıya uzantılarını gri ve ortası siyah olacak şekilde de düşünülebilir? Hem bu şekilde selenin senin oturduğun kısmının üçgen şekli ortaya çıkacak ve racing görünümü daha bir oturacaktır.

Devir saatini çok beğendim, beyazı var mıydı merak ettim?

Egsoz zaten en çok beğendiğim modellerden.:cat:

Ledler güzel olmuş bence, peki farın sadece üstlerine kaş gibi veya sadece yanlara yapsan nasıl olur acaba? Bana sanki daha sade ve şık olur gibi geliyor, bir dene istersen. :)

Bu arada jantlar için bir örnek: :cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...b-750-9500-km-de-sahibinden-temiz-600f/detay/

Karbon kaplamalar zaten çok güzel bir uygulama olacak eminim ama, karbon kaplama hugger alsaydın ebay'den, daha da hoş olabilirdi bence. :)

Bir de camı ne yapacaksın, siyah mı? Bence Puig iyi gider. Ama eğer iddialı birşey istiyorsan da, aynalı iridium renginde düşünebilirsin bence.

Plakaya gelince.. Ne bileyim yahu,bana açılır kapanır plakalık ve kendinden sinyalli led stop hep daha sıcak gelmiştir. Ne kadar kesip biçsek de 600F'in kütük gibi plakalığına ısınamadım gitti. Biliyorsun ben en sonunda toptan söktüm attım zaten.:cherry:
Ama yine de senin yaptığın şekliyle orjinalinden güzel olmuş tabiki.:wiinkk:
Bu kadar modifiyeye kesik kuyruk da ister ama Emir yani, söylemeden de edemeyeceğim.:queen:

Baksana şuna, fena durmuyor mu : :)



Şimdiden ellerine sağlık kardeşim, böyle oynuyorsun makinalarla, çok da güzel yapıyorsun. Aldığın keyfi tahmin edebiliyorum:)
600F aşığı ve fanatiği olaraktan en başta takip edenlerden olduğumu biliyorsundur bu başlığı zaten.:cherry: Fazla bekletme bizi. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Bence herşeyin çok az modifikasyonlu orjinali güzel, sizin gibi insanları hiç anlamıyorum.Sanırım bolca paranız ve boş zamanınız var,saygı duyuyorum.
İtiraf edeyim beğenmesem de takip etmek heyecanlı oluyor sonunda ne çıkacak merakla bekliyorum...
P.S.:Gümüş gri motor ve yılan derisinin yanına biraz krom yakışır bence :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Sele dışında herşeyi beğendim. Özellikle jant rengi harika, manetleri ve elcik topzularınıda aynı renk yapsan tadından yenmez diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
koltuk hariç gerçekten motor güzel gidiyor.eğer kuyruk grenajıda griye boyanırsa sanırım koltuk ozaman güzel duracaktır.

merak ettiğim o zenonları nekadara aldınız? tekini?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ben yine gec kaldim yazmak icin.. :pale:
Sele olmamis abi...:pr:
Zaten kac kisi yazmis...
Hemen sök onu.. :pr:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

:) arkadaşlar sele konusundaki tepkşinizi anlıyorum :mrgreen: tam zenci işi bi değişiklik oldu ama ben yine de o yılana bi şans vermeyi düşünüyorum. herşey bitsin eğer bi bütün olarak içime sinmezse değiştireceğim. hatta alternatif bişeyler düşünmeye başladım. kenarları gümüş konturlu nubuk tarzı bi kumaş vs. gibi daha pasif görüntülü bişeyler olabilir. fırsat bulursam Ertex otodöşemecisine gidip fikir alacağım ve kullandıkları vinly malzemelere bakacağım :cat:

hayırlı olsun ,kazasız kullanımlar dilerim Emir.senin suzukiyi ben bi ara almayı düşünüyordum ama kısmet olmamıştı bende r 5 almıştım .
çalışmalar güzel ama sana şu tavsiyede bulunayım far altına çekmeyi düşündügün ince silikonlu led'liri kes,nlikle tavsiye etmem çok ısınma yapıyor,ısındığı zaman kendini salıyor soguduktan sonra şekil değiştirmiş oluyor ve kısa zamanda ledler su koyveriyor.bence evde 12 volt verip bi 10-15 dakika yak ısıyı fark edeceksin zaten.
sana tavsiyem 1 veya 3 watt yuvarlak silikonlu şerit kullanman hem ısınma yapmıyor uzun ömürlü hem daha fazka ışık veriyor.buda link ;
http://www.osmanelektrik.com/silikonlu_beyaz_serit_led_125.aspx

ledleri takmışsın şimdi gördüm :p
herhalde eni 5 mm olan ledlerden değil.burdan bakınca öyle görünüyor ama gayet güzel oluyor led ışığı.

yo o dediğin şeritlerden değil bu. direk fara uygulamak için silikonlu özel üretim. ortam aydınlatması için olan şeritler dediğin sakıncayı taşıyor ama bunlarda zannetmiyorum öyle bi sıkıntı olacağını

Emir'im sen de bizim afro-amerikalımızsın! İçinde bu ruhu hep seziyordum zaten, sonunda daha fazla saklayamayıp çıkardın ortaya işte.:queen:
Olm ne o yılan öyle, yolda giderken fln Allah muhafaza, kaçmasın..:p
Şaka bir yana, sahiden sele olmamış bence de. İçindeki "chopperrider", sahip olmak istediği custom chopper için düşünmüş olmasın bunu sakın? :)

Bak aklıma sele için ne geldi,
Bulabilirsen karbon desenli kaplama olmaz mı?
Bir diğer seçenek, artçı kısmı gri, senin kısmın siyah olacak şekilde yarı yarıya farklı kaplama olsa; mono kapak havasında?
3. olarak, selenin kenarları ve aşağıya uzantılarını gri ve ortası siyah olacak şekilde de düşünülebilir? Hem bu şekilde selenin senin oturduğun kısmının üçgen şekli ortaya çıkacak ve racing görünümü daha bir oturacaktır.

Devir saatini çok beğendim, beyazı var mıydı merak ettim?

Egsoz zaten en çok beğendiğim modellerden.:cat:

Ledler güzel olmuş bence, peki farın sadece üstlerine kaş gibi veya sadece yanlara yapsan nasıl olur acaba? Bana sanki daha sade ve şık olur gibi geliyor, bir dene istersen. :)

Bu arada jantlar için bir örnek: :cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...b-750-9500-km-de-sahibinden-temiz-600f/detay/

Karbon kaplamalar zaten çok güzel bir uygulama olacak eminim ama, karbon kaplama hugger alsaydın ebay'den, daha da hoş olabilirdi bence. :)

Bir de camı ne yapacaksın, siyah mı? Bence Puig iyi gider. Ama eğer iddialı birşey istiyorsan da, aynalı iridium renginde düşünebilirsin bence.

Plakaya gelince.. Ne bileyim yahu,bana açılır kapanır plakalık ve kendinden sinyalli led stop hep daha sıcak gelmiştir. Ne kadar kesip biçsek de 600F'in kütük gibi plakalığına ısınamadım gitti. Biliyorsun ben en sonunda toptan söktüm attım zaten.:cherry:
Ama yine de senin yaptığın şekliyle orjinalinden güzel olmuş tabiki.:wiinkk:
Bu kadar modifiyeye kesik kuyruk da ister ama Emir yani, söylemeden de edemeyeceğim.:queen:

Baksana şuna, fena durmuyor mu : :)



Şimdiden ellerine sağlık kardeşim, böyle oynuyorsun makinalarla, çok da güzel yapıyorsun. Aldığın keyfi tahmin edebiliyorum:)
600F aşığı ve fanatiği olaraktan en başta takip edenlerden olduğumu biliyorsundur bu başlığı zaten.:cherry: Fazla bekletme bizi. :)

Emrecim, sele konusunda yukarıda dediğim gibi durumlara bakacağız :p ya da bu şekilde pimp my ride programına katılacağım :queen: afro staylaaa :queen:
camı getirttim, python marlka füme aldım yine geçen seneki gibi. zero ya da puig gerek duymadım kullanımda hiçbi farkı yok inan, kesim de zaten zero kesimi.
carbon huggerlara baktım ama carbon dedikleri malzeme çok ucuz plastik aslında. çin malı carbon desenli aynalar var ya onlar seviyesinde. ama hugger getirip carbon kaplayıp kullanmayı düşünüyorum. artık 2. dalgada diğer eksikleri halledeceğim inşallah.
plakalık konusunda ise çok düşündüm, senin motrun fotolarını açtım defalarca baktım bi kaç da kesilmiş kuyruklu F inceledim. abi sonunda karar verdim ki ben motora SS değil heybetli bi ST havası vermek istiyorum dedim ve kuyruğa dokunmamaya karar kıldım. arka sinyalleri de led ama yine ebat olarak büyük seçtim bu hissi tamamlamak için. stopa ise şimdilik dokunmadım çünkü o sinyalli led stoplar ancak fotoğrafta güzel. canlısını gördüm direk uzak durdum inanılmaz dandik yanıyor ve ucuz gözüküyor. ya kaliteli füme led stop bulacağım ya da orjinal stobun camını değiştirip füme cam yapacağım ama o da 2. dalgaya kaldı :)
devir saati kadranının beyazı da vardı ben gümüş rengini getirttim, fotolarda beyaz biraz dandik gibi gözüktü ama o da güzel olabilir takınca.
led konusunda ise abi youtube'da baya bi uygulama videosu izledim en çok beğendiğim angel halkası ve bu şekilde yanlardan ve aşağıdan led şeridiydi o yüzden böyle yaptım. ama angel halka takamadım çünkü far camını açmaya cesaret edemedim.
tavsiyeleri bekliyorum üstad.

Bence herşeyin çok az modifikasyonlu orjinali güzel, sizin gibi insanları hiç anlamıyorum.Sanırım bolca paranız ve boş zamanınız var,saygı duyuyorum.
İtiraf edeyim beğenmesem de takip etmek heyecanlı oluyor sonunda ne çıkacak merakla bekliyorum...
P.S.:Gümüş gri motor ve yılan derisinin yanına biraz krom yakışır bence :)

Aslında ne para ne de zaman bol. dün işten kaçar gibi erkenden çıktım gittim üzerimde gömlek kravat elimde far ve şerit montaj yapmaya çalıştım düşün artık. sabah da işe gitmeden önce carboncuya gidip parça bıraktım koştur koştur geldim işe.
para çok olsa zaten uğraşmam motoru bırakır bi servise şunları şunları sökün şunları şunları takın derim :)
ama bu işi daha keyifli kılan sınırlı imkanlarla bazı şeyler için sabredip, arayıp tarayıp bekleyip, hayal edip gerçeğe döndürmek. o zaman keyifli oluyor :cat:

Sele dışında herşeyi beğendim. Özellikle jant rengi harika, manetleri ve elcik topzularınıda aynı renk yapsan tadından yenmez diye düşünüyorum.

manetler, elcik ve topuzlar altın rengi olacak. :cat:

koltuk hariç gerçekten motor güzel gidiyor.eğer kuyruk grenajıda griye boyanırsa sanırım koltuk ozaman güzel duracaktır.

merak ettiğim o zenonları nekadara aldınız? tekini?

açıkçası motorda hiç boya yok, o yüzden ben de grenajı keyfi boyamayı düşünmedim.
xenonlar benim eski bi motorumu aldığımda üzerindeiydi ondan söküp buna aktarıyorum o yüzden rakam veremiyorum.



Bu arada panzotların carbon kaplanması işi yattı. uygulamayı yapacak olan ustam malzemenin fazla girintili çıkıntılı olduğunu, kalın olan folyonun kalkma yapacağını söyledi bunun üzerine sadece zincir muhafazayı bıraktık. panzotları ya orjinal kullanacağım ya da duruma göre eğer daha ince ise mat siyah folyoyla kaplatabilirim. bakacağız artık.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Koltuk kalsın bence. Bir müddet kullan madem aklında vardı onu yapmak. Sonuçta 2 dakikalık iş. Ayrıca bizi değil seni yansıtıcaksa hiç dokunma.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Belki ben fazlaca orjinal delisi olduğum icin bu işler çok apaçimsi geliyor bana :)
Yapılan işe, emeğe, harcanan zamana hep saygım var fakat sele gercektende çok kötü duruyor.

Mademki z1000 in orjinal selesinden ilham aldın bari tamamını alsaydın, bak orda yarısı yılan derisi ile kaplı :)

Selen siyah kalsın, sadece dikişlerine jant rengin ile aynı renkti iplik kullandır inan daha orjinal ve estetik olcaktır.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
60
ben bir tek seleye takıldım =)
1000likte durduğu gibi durmamış ama yinede moosiklet senin sen beğendiysen sorun yok önemli olan senin hoşuna gitmesi ve gönlünden geçtiği gibi olur umarım motosikletin...
paylaşımın ve yaptıkların için ellerine sağlık =)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sele hiçte fena durmuyor ama o farın içindeki ledler tam Apaçi işi olmuş:farao:
arabalardan sonra şimdide motora yapılmaya başladı bu ledler moku çıktı resmen bu led işinin:queen: Hacı muroya bile led döşüyor millet:queen:şimdi sıra motosiklete geldi hadi hayırlısı
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
17
hocam hersey cok hos benim görüşüm cant ve doseme bır bırıne uyacak en azından emek verdıgın hersey daha hos geliyor ınsana...takipteyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst