Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Arkadaşlar ben de motorumu mayıs ortasında teslim alacam. Yan çanta almayı düşünüyorum fakat şık ve uygun fiyata bir çanta bulamadım. Kappa K-21 Yan Çanta nasıl durur acaba cbf 150 lerde fikri olan var mı ?

şimdiden hayırlı olsun.güzel motor cbf150. kappa k 21 yan çantaları ben beğenmedim,arkaya kappa k 35 aldım hem çok hoş durdu vede çok kullanışlı,daha önceki motorumda k30 vardı o ses yapıyordu bu yapmıyor çok memnunum.
tabi bu benim acizane görüşüm zevkim,hepinizede saygı duyuyorum.
slmlr Ercan.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bende almak isterim ama teknik özellikleri ve resimlerini görmeden pek yanaşmıyorum. Birde oradaki fiyatları görünce hazırının fiyatı fazla sanki, çinde en kaliteli geniş mercekli olan 100tl civarı, onu alınca birde sağ kütüklüğü değiştirmek gerek açıp kapama düğmesi için. Ama güzel olur, özellikle benimki ve Alper150zc nin motosikletinde :) kırmızı kırmızı...

evet far açma kapama düğmesi de lazım, bide farı koyarsak elektrik sistemimiz garanti dışı kalıcak :(
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
şimdiden hayırlı olsun.güzel motor cbf150. kappa k 21 yan çantaları ben beğenmedim,arkaya kappa k 35 aldım hem çok hoş durdu vede çok kullanışlı,daha önceki motorumda k30 vardı o ses yapıyordu bu yapmıyor çok memnunum.
tabi bu benim acizane görüşüm zevkim,hepinizede saygı duyuyorum.
slmlr Ercan.

ben de k35 kullanıyorum bozuk zeminlerde ilerlerken tıkırtı yapıyor. orj. çanta demirine bağladığımdan ya da bağlantı elemanlarını yanlış taktığımdan olabilir diye düşünüyorum. fotoğrafı vardı telefonumda akşam eve geçince gönderirim. sizde ses olayı hiçbir zeminde mi yok?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
evet far açma kapama düğmesi de lazım, bide farı koyarsak elektrik sistemimiz garanti dışı kalıcak :(

Benimki 2007 Model olduğu için garantiyle ilgili sıkıntım yok :p Zenonda sıra aslında, ondan sonra motosikletin daha kullanışlı olması için eksik bişey kalmıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdiden hayırlı olsun.güzel motor cbf150. kappa k 21 yan çantaları ben beğenmedim,arkaya kappa k 35 aldım hem çok hoş durdu vede çok kullanışlı,daha önceki motorumda k30 vardı o ses yapıyordu bu yapmıyor çok memnunum.
tabi bu benim acizane görüşüm zevkim,hepinizede saygı duyuyorum.
slmlr Ercan.

Sağol dostum teşekkürler. K 21 in biraz kaba duracağını düşünüyorum aslında ama emin değilim. Top case değilde yan çanta düşünüyorum ben.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
ben de k35 kullanıyorum bozuk zeminlerde ilerlerken tıkırtı yapıyor. orj. çanta demirine bağladığımdan ya da bağlantı elemanlarını yanlış taktığımdan olabilir diye düşünüyorum. fotoğrafı vardı telefonumda akşam eve geçince gönderirim. sizde ses olayı hiçbir zeminde mi yok?

mrblr
bende orjinal demirine bağladım ve hiç tıkırdamıyor valla.k 30 çok kötüydü takır takır.ama bu parke yolda bile ses yapmıyor asla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

Sağol dostum teşekkürler. K 21 in biraz kaba duracağını düşünüyorum aslında ama emin değilim. Top case değilde yan çanta düşünüyorum ben.

mrb
ben çanakkale liyim.ASSOS tarafındaki bizim yorük köylerinde çok güzel halı dokuma heybe yapıyorlar dokuyorlar yünden,havalar ısınınca orada bir dostumun eşi dokuyor onlara gidecem motoruma güre ölcü verip şöylee desenli güzel bir heybe yaptıracam motoruma.inanıyorum çok nostaljik olucak.eskiden bizim vsk motorumuzda vardı da kullaırdık.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
ben de k35 kullanıyorum bozuk zeminlerde ilerlerken tıkırtı yapıyor. orj. çanta demirine bağladığımdan ya da bağlantı elemanlarını yanlış taktığımdan olabilir diye düşünüyorum. fotoğrafı vardı telefonumda akşam eve geçince gönderirim. sizde ses olayı hiçbir zeminde mi yok?

BEN PAYLAŞMIŞTIM,GİVİNİN YAN ÇANTALARINI TAKTIM NE SES VAR NE BİŞEY ÇOK KULANIŞLI HEMDE RÜZGAR ALMIYO DENGE BOZMUYO TAVSİYE EDERİM ALINCAKSA BİKERE ALINIR VE KULLANILIR YANİ 100 LİRA UCUZ ALIP DERTLİ OLMAYINN :)

grnt0577.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------

Herkese günaydın,
bir önceki sayfada "coolizma" bir renk çalışması yapmış
Bende inş motorumu önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
Alır almaz bende şöyle bir şey yapacağım.
jantlar, egzoz muhafazası ve aynaları direk mat siyah ile boyatacağım.
sonuç şuna benzeyecek :)


04cbcaab.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

04cbcaab.jpg


http://imageshack.us/photo/my-images/94/04cbcaab.jpg/


mat siyah çok kapıyo motoru belki jantlara beyaz şerit olsa açar baya,bana sanki koyu gri yapılsa daha güzel olcakmş gibi geliyo parlak koyu gri...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

Benimki 2007 Model olduğu için garantiyle ilgili sıkıntım yok :p Zenonda sıra aslında, ondan sonra motosikletin daha kullanışlı olması için eksik bişey kalmıyor.

1074. sayfada var xenonlu farın nasıl gösterdiğini koydum ama mercek olmadan xenonun bişeye faydası yok yağmurda bile dehşet aydınlatma mercekle

grnt0589.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------

Benimki 2007 Model olduğu için garantiyle ilgili sıkıntım yok :p Zenonda sıra aslında, ondan sonra motosikletin daha kullanışlı olması için eksik bişey kalmıyor.

serviste taktırın garantiyi bozmazsınız hem
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Elimden geleni yaparım lafı olmaz :) fotoda durduğundan daha canlı duruyor kesinlikle tavsiye ederim ben kolay beğenen biri değilim (mesleğimden kaynaklı :) ) ama bu gerçekten hoşuma gitti cbf e yakışıyor :cat:

urastım bayada olcak gibi gelmedi bide insan apartmanda oturmasın yani bi hortum çekebilsem sonra kurularım galiba senin dediğin gibi yapıcam yıkatamam tazikli suyla aman :D yağmurlar bi dursun bal dök yala yapıyım :):queen:
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
merhaba arkadaşlar,2011 cbf 150 aldım bayi haziranda geleceğini söyledi başka alan arkadaşlar varsa haziranın ortasında mı sonunda mı ne zaman gelecek bilen var mıdır,bir an önce gelsede özlem bitse :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Bende almak isterim ama teknik özellikleri ve resimlerini görmeden pek yanaşmıyorum. Birde oradaki fiyatları görünce hazırının fiyatı fazla sanki, çinde en kaliteli geniş mercekli olan 100tl civarı, onu alınca birde sağ kütüklüğü değiştirmek gerek açıp kapama düğmesi için. Ama güzel olur, özellikle benimki ve Alper150zc nin motosikletinde :) kırmızı kırmızı...

Bu farı getirten kişi sonuçta kârını da düşüneceği için 200 tl demesi gayet normal açma kapam düğmesi için sağ tarafın değişmesine gerek yok göstergelerin oraya bir tane anahtar koymak yeterli olur ekstradan açma kapamaya para verilmez yani :wiinkk:

kırmızı rengi tüm cbf yazısında şerit olarak da bulunduğu için uyumlu olacaktır. Tabi keyfe keder o bağlantı çıkarılabilir sadece buz mavisi xenonu kullanabilirsiniz :)

Maddi durumumu ayarladığımda ben de taktırıcam bundan o zaman fotoğraflarını ekleyebilirim. Bir de servise taktırdığınızda bir sorun olmaz zaten tek yapılacak işlem kablo değişimleri far silikonu keserek elle yapılma değil tamamen far tasının yuvaya oturmasıyla oluşmuş yani açıp sökülebilir de bu çok iyi :)


Motor arayan arkadaşlara not:
Tam emin olmamakla birlikte yükseliş hondada 3 adet gri cbf150 var bi telefon açıp satılmış mı yoksa satılık mı olup olmadığını teyit edebilirsiniz. Gri düşünenler için yada aciliyeti olanlar için iyi bir fırsat bu :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm. arkadaşlar bu gün 5-10 dak.mı ayırıp plakalık yaptım sizler için fotoları ekliyorum çok değişik bir çalışma oldu kendimce motorda tarzımı oluşturuyorum yavaş yavaş. saygılar.
05052011924.jpg
[/URL][/IMG]
05052011925.jpg
[/URL][/IMG]
05052011928.jpg
[/URL][/IMG]
yeniplaka.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
ben de k35 kullanıyorum bozuk zeminlerde ilerlerken tıkırtı yapıyor. orj. çanta demirine bağladığımdan ya da bağlantı elemanlarını yanlış taktığımdan olabilir diye düşünüyorum. fotoğrafı vardı telefonumda akşam eve geçince gönderirim. sizde ses olayı hiçbir zeminde mi yok?

bende kullanıyorum ses yok. içine koyduğun eşyalardan olabilir.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
bende kullanıyorum ses yok. içine koyduğun eşyalardan olabilir.

içinde eşya olmadığında bile tıkırdıyor. kırılmasın diye fazla sıkmamıştım somunları :p zaten az bir pay kaldı belki sıksam kırılacak plastik tabla. bir kaç saat sonra nasıl bağladığımı gösteren bir resim göndereceğim inş. ilginiz için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Honda Efe'ye 20'sinde gelecek denilen CBF'ler bugün gelmiş durumda gözümüz aydın :)

Bende yarın plaka işlemlerimi tamamlayıp
Cumartesi günü Sezgin Kalkan'la yola çıkmayı planlıyorum kısmetse :)
Tabi yarın kargo erken gelirse geç gelipte plaka işlemleri bitmezse yapacak bişey yok :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
slm. arkadaşlar bu gün 5-10 dak.mı ayırıp plakalık yaptım sizler için fotoları ekliyorum çok değişik bir çalışma oldu kendimce motorda tarzımı oluşturuyorum yavaş yavaş. saygılar.

eline sağlık ustam :p abi benim elimde o sac ve kaynak makinası olsa hemen kendime dizlerimi sudan koruyacak şekilde ön grenaj yapardım:mrgreen: buralar yılın yedi ayı yağmurlu ben de yaz kış biniyorum. plastikten birşeyler yapmam lazım işleyebileceğim tek madde şimdilik bu :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
Honda Efe'ye 20'sinde gelecek denilen CBF'ler bugün gelmiş durumda gözümüz aydın :)

Bende yarın plaka işlemlerimi tamamlayıp
Cumartesi günü Sezgin Kalkan'la yola çıkmayı planlıyorum kısmetse :)
Tabi yarın kargo erken gelirse geç gelipte plaka işlemleri bitmezse yapacak bişey yok :)


Gözünüz aydın inş bir aksilik çıkmaz bir an evvel kavuşursunuz.Yanlış görmediysem okul çıkışında ışıklarda denk geldik cbf150 lere bakışından anlaşılıyor sabırsızlıkla beklediğin :p
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Honda Efe'ye 20'sinde gelecek denilen CBF'ler bugün gelmiş durumda gözümüz aydın :)

Bende yarın plaka işlemlerimi tamamlayıp
Cumartesi günü Sezgin Kalkan'la yola çıkmayı planlıyorum kısmetse :)
Tabi yarın kargo erken gelirse geç gelipte plaka işlemleri bitmezse yapacak bişey yok :)

dün söylemiştim herkez bayilerini arasın motorlarınız geldi diye :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:33 ----------

Abi ilk brandayı aldım, alt tarafı lastikli benimkinin tam oturuyor. Sabah uyandığımda iki bina ötedeki komşunun bahçesinden topladım :) gece fırtına çıkmış rüzgar almış götürmüş. O günden sonra debriyajdan arka fren pedalına kancalı lastikli ipler var onlarla bağlıyorum kaçamıyor :)

arkadaşlar aldığınız brandalardan bende kullandım fakat dışardan satın almayın sakın HONDA servislerinde orjinalleri vardır bunların kalın kumaştan yapılma heryerde olmayabilir fakat gidip sorun bir modeli vardır 30TL bir modeli vardır 50TL 50 liralıkğı alın keyfinize bakın. ama her bayii de olmayabilir ben en sonra istanbul-güngörden almıştım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

peki ozman hemmen değiştirymmm peki böle nasıll :D:D




bu daha mükemmel ama yinede vardır başka seçeneiğimiz ben burdan biriizde görsem yakışanı vallahi yaptırıcam aynısını
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
içinde eşya olmadığında bile tıkırdıyor. kırılmasın diye fazla sıkmamıştım somunları :p zaten az bir pay kaldı belki sıksam kırılacak plastik tabla. bir kaç saat sonra nasıl bağladığımı gösteren bir resim göndereceğim inş. ilginiz için teşekkürler:rendeer:

dostum resimleri nasıl yüklüyosunuz sürükleyip bırakıyorum olmuyo.plastik tablaya gelen noktanın arasına geniş pul veya ona benzer bişey koyarsan kırılma riskini azaltırsın
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Gözünüz aydın inş bir aksilik çıkmaz bir an evvel kavuşursunuz.Yanlış görmediysem okul çıkışında ışıklarda denk geldik cbf150 lere bakışından anlaşılıyor sabırsızlıkla beklediğin :p

Atatürk caddesinde denk gelmiş olabiliriz
Bu arada facebook adresimi veriyim; konuşuruz görüşürüz haberleşiriz gezi yaparız :)

http://www.facebook.com/ZxR.Onur


dün söylemiştim herkez bayilerini arasın motorlarınız geldi diye :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:33 ----------


Bugün arayıp geldi dediklerinde şaşırdım ama erken geldiğine cidden sevindim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst