Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
fiyatını bi kaç sayfa önce de yazmıştım tekrar yazayım fiyatı 200 tl bayinin verdiği fiyat şu ilk resimde verdiğin gibi içinde kırmızı ışık da var istersen bağlatmayabiliyorsun istersen de bağlatabilirsin tek bir kabloluk bağlantısı var :)



Onun duyurusunu yapıyorum zaten izmirde honda bayinde var izmirde olan görmek için gidebilir bayiye :)

havalar düzelsede angel mercek çaksak zaten 25marta ladım ilkkez dün yağmura yakalandım çamur içinde yıkatmak farz oldu bu motorda kablolar fialn biraz görünür açıkta yıkatınca bi sorun çıkarmı benzin istasyonunda yıkatıcam :D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
havalar düzelsede angel mercek çaksak zaten 25marta ladım ilkkez dün yağmura yakalandım çamur içinde yıkatmak farz oldu bu motorda kablolar fialn biraz görünür açıkta yıkatınca bi sorun çıkarmı benzin istasyonunda yıkatıcam :D

Yaw Alper sen nasıl seviyorsun motorunu anlamadım al eline kovayı süngeri tadını çıkarta çıkarta yıka motor yıkamak kadar keyiflisi mi var :mrgreen: Ben gayet rahat yıkadım kablolar sorun olmuyor yıkayabilirsin :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
peki ozman hemmen değiştirymmm peki böle nasıll :D:D




BAK BU SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN:pBENİM KIRMIZI MAKİNAYA YAPSAM NASIL OLUR ACABA?:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

Bunu bayiler getirtmiyor bayiye birisi uğramış çinen getirtmiş bayağı var sanırım elinde bilgim yok tam olarak. Ama kargo ile iletilebilir sorun olmaz

yakından görmediğim için bişey diyemiyorum ama fotolarda çok iyi gözüküyor,200lirayı ayarlarsam düşünmeden alırım,aracı olursan da sevinirim bu arada...
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
BAK BU SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN:pBENİM KIRMIZI MAKİNAYA YAPSAM NASIL OLUR ACABA?:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------



yakından görmediğim için bişey diyemiyorum ama fotolarda çok iyi gözüküyor,200lirayı ayarlarsam düşünmeden alırım,aracı olursan da sevinirim bu arada...

yolla resmini aga sanada yapym bikaç renk kırmızıya değişk renkler var aklımda:)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
BAK BU SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN:pBENİM KIRMIZI MAKİNAYA YAPSAM NASIL OLUR ACABA?:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------



yakından görmediğim için bişey diyemiyorum ama fotolarda çok iyi gözüküyor,200lirayı ayarlarsam düşünmeden alırım,aracı olursan da sevinirim bu arada...

Elimden geleni yaparım lafı olmaz :) fotoda durduğundan daha canlı duruyor kesinlikle tavsiye ederim ben kolay beğenen biri değilim (mesleğimden kaynaklı :) ) ama bu gerçekten hoşuma gitti cbf e yakışıyor :cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
işte buuuuuuuuuu:) kırmızıya yakıştı dmiii




yok usta ya bu renk gitmiyor ama şunu deneyebilirsin yeni kasa ybr lerin siyah rengine benzer bi rengi var orda ybr yazısının rengine bak tam o ton iyi gide diye düşünüyorum bi bakıver istersen

296_2009-yamaha-ybr125eu-color-black_tcm26-360739.jpg
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
yok usta ya bu renk gitmiyor ama şunu deneyebilirsin yeni kasa ybr lerin siyah rengine benzer bi rengi var orda ybr yazısının rengine bak tam o ton iyi gide diye düşünüyorum bi bakıver istersen

296_2009-yamaha-ybr125eu-color-black_tcm26-360739.jpg

bal köpüğü füme gibi bişey diyosun evet o da çok yakışır ama tema siyah jant üstü olunca o renk tutmuyo gri jantlı motor üstünde olur füme renk güzel de olur denicem bi
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bal köpüğü füme gibi bişey diyosun evet o da çok yakışır ama tema siyah jant üstü olunca o renk tutmuyo gri jantlı motor üstünde olur füme renk güzel de olur denicem bi

resmin en kalitelisini google dan bul ordan photoshopta eyedropper tool komutu ile rengi seç direkt janta yapıştır öyle bak tonlarıyla biraz oynayabilirsin :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
fiyatını bi kaç sayfa önce de yazmıştım tekrar yazayım fiyatı 200 tl bayinin verdiği fiyat şu ilk resimde verdiğin gibi içinde kırmızı ışık da var istersen bağlatmayabiliyorsun istersen de bağlatabilirsin tek bir kabloluk bağlantısı var :)



Onun duyurusunu yapıyorum zaten izmirde honda bayinde var izmirde olan görmek için gidebilir bayiye :)
İstanbulda bir bayii istiyoruz :p
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Herkese günaydın,
bir önceki sayfada "coolizma" bir renk çalışması yapmış
Bende inş motorumu önümüzdeki hafta teslim alıyorum.
Alır almaz bende şöyle bir şey yapacağım.
jantlar, egzoz muhafazası ve aynaları direk mat siyah ile boyatacağım.
sonuç şuna benzeyecek :)



04cbcaab.th.jpg
resim linki verirken linkin başına
getirmeyi unutmayın aksi halde resimleriniz forumda önizleme olarak değil link olarak görünür. örnek link ;
04cbcaab.th.jpg
(örnek olduğu için http nin bir ''t'' si fazla).

birde arkadaşlar sizden bir ricada bulunacağım. resimli mesajlara alıntılı cevap yazarken sadece cevap yazınızla alakalı olan resmi alıntılayıp diğer resim linklerini silerseniz çok makbule geçer hatta biraz daha uğraşırsanız ayşe bile geçebilir:mrgreen: çünkü 4-5 resimli hatta daha fazla resimli msjlara bir kaç kişi alıntı yapınca tüm sayfa aynı resimlerle kaplanıyor ve kısıtlı zamanlarda bu forumu takip eden arkadaşlarımıza ciddi zaman kaybı yaşatıyor.
04cbcaab.th.jpg

ben de aynı şekilde bu parçaları mat siyah yapmayı düşünüyorum. fakat jantları boyayla(jant şeridi şart evde bir ton var zaten:) ayna ve egzost korumasındaki kromları kaliteli mat siyah folyoyla kaplamayı düşünüyorum. fakat egzost korumasının ne derece ısındığını bilmediğim için şu anlık beklemedeyim. folyo istediğinde sökülür fakat boya attığında kötü bir görüntü olur kroma bile dönemezsin.folyo konusunda eski motorumdan bayağı bir tecrübeliyim alev ve grafiti çalışmaları yapmıştım ve de bazı grenajları komple kapladığım olmuştu. komşular deli zannetselerde bir çok pazar gününü bu tür işlerle ve motor bakımıyla geçirmişimdir :mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
İstanbulda bir bayii istiyoruz :p

Bende almak isterim ama teknik özellikleri ve resimlerini görmeden pek yanaşmıyorum. Birde oradaki fiyatları görünce hazırının fiyatı fazla sanki, çinde en kaliteli geniş mercekli olan 100tl civarı, onu alınca birde sağ kütüklüğü değiştirmek gerek açıp kapama düğmesi için. Ama güzel olur, özellikle benimki ve Alper150zc nin motosikletinde :) kırmızı kırmızı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben de motorumu mayıs ortasında teslim alacam. Yan çanta almayı düşünüyorum fakat şık ve uygun fiyata bir çanta bulamadım. Kappa K-21 Yan Çanta nasıl durur acaba cbf 150 lerde fikri olan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst