Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
evet arkadaşlar honda maceram burada son buluyor hepinize teşekkür ederim:queen::queen::queen:
bizim motor yalan oldu,dün tesadüfen bi sorayım bakalım motor ne zaman geliyormuş diye aradım hondayı ve bu ay ps gelmeyeceğini haziranda geleceğini öğrendim,ve dediklerine göre o da kesin değilmiş.yapılacak bişey yok gittim kaparomu geri aldım siparişi iptal ettim.bayiye gittiğimde sordum sw-t600 istesek ne zaman gelir diye,sw-t600 bu yıl 2 adet gelecekmiş biri satılmış diğeride temmuzda gelecekmiş,dedim shadow 750 alalım,shadowda türkiyeye bu yıl hiç getirilmeyecekmiş.
yani işin özü honda da bu yıl motor falan yok,ha diyeceksiniz bursa bayisinin kotası sınırlıdır istanbul veya yazlık bölgelerde daha çok kota vardır iyi güzel ama oralarda da müşteri çok,yani bursada bir motorun 10 talibi varsa anatalyada 10 motorun 100 talibi olacaktır,yani yine değişen bişey yok,motor kıtlığı var.
bu saatten sonra zaten yarı fiyatına verseler almam,motoru almak için bu kadar uğraştım kimbilir servis ve yedek parçada neler çektirecekler diye düşünür oldum.:farao:

Tolga bey kusura bakma dün yazamadım,abi bugün kısmetse gidiyorum aprilia bayisine,adresini aldım netten,varsa motoru alacağım ordan yoksada istanbulda göztepede varmış motor,işyerinde kullandığım bir transporter var koltuklarını söküp gidecem istanbula arkaya atıp getirecem bursaya,plakasını ruhsatını burda çıkartacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
aprilia bursa bayisinde bulunan bir siyah ve bir beyaz scarabeo'lardan beyaz olanı an itibariyle satın almış bulunuyorum,ruhsat ve plakam yarın veya en geç perşembe günü çıkacak arkadaşlar,artık scarabeo başlığındayım,

saygılar:)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
aprilia bursa bayisinde bulunan bir siyah ve bir beyaz scarabeo'lardan beyaz olanı an itibariyle satın almış bulunuyorum,ruhsat ve plakam yarın veya en geç perşembe günü çıkacak arkadaşlar,artık scarabeo başlığındayım,

saygılar:)

aramıza hoşgeldin movibiker, çok güzel bir motor aldığını gönül rahatlığıyla söylemek isterim,zaten sende motorunu kullandıkça doğru seçim yaptığını anlayacaksın, scarabeo na Allah herzaman kazasız belasız binmeyi nasip etsin,bu sene scarabeo nun patlama yaptığı yıl olacak (honda sayesinde :queen:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Vay be valla helal olsun.. adamı kızdırdılar en sonunda vazgeçti gitti scarabeo aldı.. nediyelim hayırlı uğurlu olsun kardeşş. kaça aldın sorması ayıp..?

Barış. haftasonu satış olmuyo bildiğim kadarıyla noterler kapalı çünkii. Motor dediğin gibi ise çiziği felan yoksa hiçbiryerinde sen beni ara bi şekilde anlaşırız biz senlen gardaşş :)
0 530 345 55 11 benim cep numaram..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Hepinize çok teşekkür ederim 6900 liraya aldım,ruhsat plaka hariç fiyatı bu,ruhsat plaka için 250 lira istediler.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aprilia bursa bayisinde bulunan bir siyah ve bir beyaz scarabeo'lardan beyaz olanı an itibariyle satın almış bulunuyorum,ruhsat ve plakam yarın veya en geç perşembe günü çıkacak arkadaşlar,artık scarabeo başlığındayım,

saygılar:)

motorun hayırlı olsun kısmette demekki o varmış sonuna kadarda haklısın güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
evet arkadaşlar honda maceram burada son buluyor hepinize teşekkür ederim:queen::queen::queen:
bizim motor yalan oldu,dün tesadüfen bi sorayım bakalım motor ne zaman geliyormuş diye aradım hondayı ve bu ay ps gelmeyeceğini haziranda geleceğini öğrendim,ve dediklerine göre o da kesin değilmiş.yapılacak bişey yok gittim kaparomu geri aldım siparişi iptal ettim.bayiye gittiğimde sordum sw-t600 istesek ne zaman gelir diye,sw-t600 bu yıl 2 adet gelecekmiş biri satılmış diğeride temmuzda gelecekmiş,dedim shadow 750 alalım,shadowda türkiyeye bu yıl hiç getirilmeyecekmiş.
yani işin özü honda da bu yıl motor falan yok,ha diyeceksiniz bursa bayisinin kotası sınırlıdır istanbul veya yazlık bölgelerde daha çok kota vardır iyi güzel ama oralarda da müşteri çok,yani bursada bir motorun 10 talibi varsa anatalyada 10 motorun 100 talibi olacaktır,yani yine değişen bişey yok,motor kıtlığı var.
bu saatten sonra zaten yarı fiyatına verseler almam,motoru almak için bu kadar uğraştım kimbilir servis ve yedek parçada neler çektirecekler diye düşünür oldum.:farao:

Tolga bey kusura bakma dün yazamadım,abi bugün kısmetse gidiyorum aprilia bayisine,adresini aldım netten,varsa motoru alacağım ordan yoksada istanbulda göztepede varmış motor,işyerinde kullandığım bir transporter var koltuklarını söküp gidecem istanbula arkaya atıp getirecem bursaya,plakasını ruhsatını burda çıkartacağım.


Hayırlı olsun abi. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Bakalım bizim kaderimize ne düşecek :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Hayırlı olsun abi. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Bakalım bizim kaderimize ne düşecek :mrgreen:

teşekkürler sevgili kardeşim,fazla kasmamak ve gereksiz yere bir markaya bir modele kitlenmemekte gerekiyormuş onu anladım,rahat olacan parayı koyup cebine dolaşacaksın,hangisi işine geliyorsa onu al.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla tamer abi bişeyi anladımki sendede benim huy var he bişeyde haksızlığa uğrayınca kızıp hemen anında o işin üstesinden gelmeye bakıyosun ben olsam bende anında seceneğim neyse onu yapardım :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
teşekkürler sevgili kardeşim,fazla kasmamak ve gereksiz yere bir markaya bir modele kitlenmemekte gerekiyormuş onu anladım,rahat olacan parayı koyup cebine dolaşacaksın,hangisi işine geliyorsa onu al.

Abi Kısmetse benim de motor almama 24 ile 30 gün arasında birşey kaldı.Şehrime yani Antalya'ya vardığım gün bir Honda bayisine uğrayıp son durum hakkında bir bilgi alacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
valla tamer abi bişeyi anladımki sendede benim huy var he bişeyde haksızlığa uğrayınca kızıp hemen anında o işin üstesinden gelmeye bakıyosun ben olsam bende anında seceneğim neyse onu yapardım :)

kızılacak pek bişey yok aslında ama mayıs deyipte hazirana belki demeleri biraz haksızlık oldu.mayıs ayı motora binilecek en güzel zaman parayı veriyorsam malı almak isterim sonuçta.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tabiki var ali hemde kıvrak motor sahibi aynı 3 yerde bayisi var fethiye-marmaris-bodrum burda biyerde motor olmayınca diğer bayiden sorup getiriyolarda malum deniz kıyısı:)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
tabiki var ali hemde kıvrak motor sahibi aynı 3 yerde bayisi var fethiye-marmaris-bodrum burda biyerde motor olmayınca diğer bayiden sorup getiriyolarda malum deniz kıyısı:)

Alanya'da PS150i bulamazsak Fethiye'ye felan gelebilirim Kaan abi. :mrgreen: . :bounce:. Ama az kaldı okulu sağ salim bir bitireyim de :cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
okul biter kardeşim hiç merak etme de gelmeden önce bi telofonla sor bakalım motor varmıymış onlarda:D ben artık korkuyom hahah
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla burdaki bayide şuan ps 150 yok onu biliyorum :) pcx gelicek dediler o da hala gelmedi bi türlüxD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst