Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66

tknk özelliklerini zten biliyorum ayrıca bu tpc 125 mh tpigi kanuni yi tartısmaya gerek yok bn eski bi windy s kullanıcısı olarak arkadasa yardımcı olmak ,stedim ...kanuni ye binmeden cok elestiren oluyo nedense bu windys in fiyatı 3000 olsaydı eminim süper motor olurdu ucuz diye kotu yorumlar yapılıo
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Kanuni nedense alttan eksantrikli motorda devam ediyor bu tip motorlarda kolay modifiye olabiliyor ama verim düşük oluyor diger tarafı ise kanuni yedek parçada fiyatı mondialle aynı tutumuş fakat eskisi gibi olmayan parçanın fiyatı ucuz olsa ne olacak konumu oluşursa işimiz iş mondial piyasayı yedek parçayla doldurmuş ama bu yeni serilerde parça sıkıntısı galiba biraz fazla var ileride çözülür umarım
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
Kanuni nedense alttan eksantrikli motorda devam ediyor bu tip motorlarda kolay modifiye olabiliyor ama verim düşük oluyor diger tarafı ise kanuni yedek parçada fiyatı mondialle aynı tutumuş fakat eskisi gibi olmayan parçanın fiyatı ucuz olsa ne olacak konumu oluşursa işimiz iş mondial piyasayı yedek parçayla doldurmuş ama bu yeni serilerde parça sıkıntısı galiba biraz fazla var ileride çözülür umarım

bnm arkadsımda şimdi mondial mh alacak bnme sansım olucak tipi bnce hos bi motor motorunu güle güle kullan inş sorun yasamssın
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
DSCF2060eos.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kazasız belasız kullanman dilegiyle harika olmuş motor
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ön camın ustundeki o acaip fitil gibi şeyi çıkarıp attım neden taktıklarını anlayamadım
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
üstad hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin gönlünce kullanmak nasip etsin :D
bende beyaz istiyodum ama beklediğim sevkiyatta beyaz gelmedi bende dayanamayıp siyahını aldım :)
ama beyaz harikaymış yaaa ;)
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
kazasız belasız kullanman dilegiyle harika olmuş motor

yıkayıp şerit çekince oldu, bişey yapmadım :D
MOTORUN KENDİ GÜZELLİĞİ :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------

2500 KM deyim motor yağı değişti ...
Henüz 100 ün üstüne çıkmadım (HEP İKİ KİSİ BİNİYORUZ) artcı korkuyo :D
yalnızkende 100 e arada geliyorum ama unutmamak lazım ki göstergedeki hız tam gerçek değil....
bisikletçilerde bile var digital mıknatıslı göstergeler .ufak , BASİT ,gerçek
göstergenin üstüne yapıştırmak lazım :D
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
ben ya çok haşin kullanıyorum bu motoru yada fazla yuklenıyorum yada subap ayarı yapılı deıl aşırı yakıt tuketımı var bence 100 km de 3,5 ve uzerı yakıyor hatta ful depo ile 340 km yaptım kırmızının ortasına geldı yedege gectım şaşkınım daha gecen hafta 200 km 28,5 tl doldurdum fulledım km sıfırladım 340 km yaptım şehir içi depo bıtmek uzere 3 4 lt anca var:D 3 litre kaldıgını da sanmııyorum ama bakacaz..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bende uyuzlandım bi kontrol edeyim yada yine tek silindir alete senkron ayarı yaptırayım :):):)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
sa beyler motora turbo takacam bakalım nasıl olacak İnşallah dağılmaz :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------

ve birde abilerim bu motora en son ne büyüklükte jant ve lastik kullanabilirim ? performans için ???
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sa beyler motora turbo takacam bakalım nasıl olacak İnşallah dağılmaz :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------

ve birde abilerim bu motora en son ne büyüklükte jant ve lastik kullanabilirim ? performans için ???

ust kafa 200 tl silindirde 90 tl osu busu derken bi 400-450 tl masrafı göze alabiliyorsan turbo taktır motorda karbüratörli kmde ne yakar ALLAH bilir :queen:

orta sehpayı bende kestim
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
ben orta sehpayı kestırmedım cogunlukla onu kullanıyorum kestırme sebebı nedır ozel bı neden mı yoksa teknık bı nedenı mı var yada canınız mı ole ıstıyor çözemedım dusundum bı ara acaba neden kestırıyorlar dıye :D
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
zor alınıyor orta sehpaya boyu uzun ben zorlanıyordum kestim kurtuldum ve hatta yenisini yapabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst