yavrusunu ,kaderiyle bırakan analara adanmıştır.

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet sevgili arkadaşlar ,şimdi diyeceksinizki yavv irfan ammada çok konu açıyorun ,evet arkadaşlar öyle düşünebilirsiniz fakat allah rızası için şu videoyu izleyin,

insan sıfatında , akıl şuur sahibi olan bizler o hayvanlara göre asla hata yapmamalıyız doğrumudur, çünkü insanız onlardan farkımız var,
hayvanlar ise hiç bir akıl ve şuura sahip değiller,

konuyla alakalı örnek vererek ne demeye çalıştığımı anlatmaya çalışacağım,
sizlere soruyorum, geçmiş zamanlarda cami önlerine bırakılan çocuk haberlerini duydunuzmu ? illaki duymuşsunuzdur,

ben çok duydum,poşete sarılarak dereye atılan daha bir kaç günlük bebelere ne demeli ?
çöp konteynırından hiç mi bebek çıkmadı ?

soğukta ayazda çantanın içinden çıkan çocuk donmak üzereyken hiçmi bulunmadı, bu böyle düşünürsek uzar gider..

demiştik ya biz insanız diye , bunlar nasıl insandır ??? nasıl bir anadır ki ?

kendi çocuğunu çöpe atabilecek kadar hayvanlaşıyor..

buyrun kardeşim izleyin allahın (hamsteri) faresi ve 8 yavrusu ....

bence bundan alınacak bir ders var paylaşmak istedim.. mt dostlarına selamlar...



http://www.izlesene.com/video/yavru-hamster/3362337
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim kız geçen gün başımın etini yedi.Sınıfta bütün arkadaşlarının hayvanları varmış ama onun yokmuş.Biz de gittik bi tane kaplumbağa aldık.Ertesi gün öldü.Hamster mı alsak napsak?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
DÜn akşam iş dönüşü Yakacık'ta bulunan evime geldim.Hava oldukça aydınlıkta saat 19,30 olmasına rağmen.Bir nescafe hazırlayıp balkonuma çıktım.Söyle sandalyeye yaslanıp kartal sahil ve adalara nazır sigaramı tüttürerek alacağım motorun hayalini kuruyordum:cherry:

Aşağılara doğru bakınırken bizim sitenin içinde yaşayan bir kaç kediye gözüm takıldı.Oynuyorlardı.Bende onları 4. kattan izleyerek keyifleniyor günün yorgunluğunu atıyordum, çok tatlılardı:p

O sırada bir araba ile insan gibi görünen bir herif geldi.Arabadan indi ve hemen yanında duran kediciğe arabanın anahtarını savurdu.Lakin kedicik çok çevikti ve o ayıdan da akıllıydı şimşek gibi kaçtı.:cat:

Tam balkonda ayı!Ne yapıyorsun sen? diye bağıracaktım ki baktım herif yerden bir şeyler topluyor:silent:

Gerizekalının anahtarlığı parçalara ayrılmış:mrgreen:Herhalde kediye vurcam diye betona vurdu.

İşte o an dedim içimden.Allahın sopası yok diye....
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Bundan birkaç ay önceydi abimin iş yerinin karşısındaki evin yeni yavrulamış bir köpeği vardı. Yavrular çok tatlı ama( bitanesini ben almıştım) .. Birgün akşam annesi dışarı çıkınca yavrularda peşinden çıktı. O sırada yasal hız sınırını çoktan geçmiş olan bir ayıcık bir yavrunun üzerinden geçti.. Ezilen yavru hemen hayatını kaybetmişti anneside başından ayrılmıyordu. yavruları alıp evine götürdüm sonra anneyide götürmeye çalışıyorum ama nafile. Kaçıp kaçıp yavrusunun başında onu yalıyordu.

Geçenlerde kedim doğum yaptı ama anneliği beceremedi. Zaten doğum sırasında az daha kendisi gidiyodu diğer tarafa. Yavrularda tam gelişememişti. 2 yavruyu da kaybettik :'(
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
kedi köpek fark etmez ben hayvanları çok seviyoum.av hiç yapmam,
onların etine muhtaç deyilim çok şükür,

kışın bana aylık maliyetleri 350tl yi buluyor,artık kaç tane hayvan besliyorum hesap edin,çok şükür sezon açıldı şuan otel çöplüğün den besliyorum,balık,tavuk ne ararsan çıkıyor:)
hergün öğleden soınra 1saat çöp karıştırıyorum,bulduğum etleri çöp kulubesinin müsait bölgelerine yayıyorum,sokak hayvanları gelip istikakını alıp gidiyorlar:)
çöp karıştırdığım için hiç utanmıyorum:)
onları çok seviyorum onlarda beni:)

ve benim kedi köpeklerim aynı kap dan yemek yiyorlar:cat:

sadece 1 kaçın dan görüntü:)
anneleri nin adı nazlı:) annenin kucağındakini çabuk kaybettik:pale:
siyah olanın adı gargaburun:cherry:eek:nun yanındakinin adı geklik:)
yavrular büyüdü kocaman oldu,bunların üstüne anneleri 1 doğum daha yaptı 2ci doğum yakında:cherry:



Uploaded with ImageShack.us

adı: paul,aramızda müthiş bir bağ var,bebekken kapıma geldiler 4 kardeş,bir tanede dişi var aynı emsal,bacı kardeş geçiniyorlar evde:cherry:
paul un bu oturuş şekli tesadüf deyil o bunu hep yapıyor tv nin karşısında:cherry:



Uploaded with ImageShack.us

üstteki nin adı: gengo:)
altadi amcası : hışılı :)
kış ayı olduğu için bir birilerine sarılıp yatıyorlardı,



motorun oturağın altında her daim kuru mama bulunur,sokakda gördüğüme veriyorum:) sabit kediler köpekler den hariç:)ve ben bunu severek yapıyorum:)

kedi ve köpeklerimin kendi kişiliklerine göre has adları vardır,atıyorum 20 tane kedinin için den nazlı gel buraya diye çağırayım çıkar gelir :)

Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
kedi köpek fark etmez ben hayvanları çok seviyoum.av hiç yapmam,
onların etine muhtaç deyilim çok şükür,

kışın bana aylık maliyetleri 350tl yi buluyor,artık kaç tane hayvan besliyorum hesap edin,çok şükür sezon açıldı şuan otel çöplüğün den besliyorum,balık,tavuk ne ararsan çıkıyor:)
hergün öğleden soınra 1saat çöp karıştırıyorum,bulduğum etleri çöp kulubesinin müsait bölgelerine yayıyorum,sokak hayvanları gelip istikakını alıp gidiyorlar:)
çöp karıştırdığım için hiç utanmıyorum:)
onları çok seviyorum onlarda beni:)

ve benim kedi köpeklerim aynı kap dan yemek yiyorlar:cat:

sadece 1 kaçın dan görüntü:)
anneleri nin adı nazlı:) annenin kucağındakini çabuk kaybettik:pale:
siyah olanın adı gargaburun:cherry:eek:nun yanındakinin adı geklik:)
yavrular büyüdü kocaman oldu,bunların üstüne anneleri 1 doğum daha yaptı 2ci doğum yakında:cherry:



Uploaded with ImageShack.us

adı: paul,aramızda müthiş bir bağ var,bebekken kapıma geldiler 4 kardeş,bir tanede dişi var aynı emsal,bacı kardeş geçiniyorlar evde:cherry:
paul un bu oturuş şekli tesadüf deyil o bunu hep yapıyor tv nin karşısında:cherry:



Uploaded with ImageShack.us

üstteki nin adı: gengo:)
altadi amcası : hışılı :)
kış ayı olduğu için bir birilerine sarılıp yatıyorlardı,



motorun oturağın altında her daim kuru mama bulunur,sokakda gördüğüme veriyorum:) sabit kediler köpekler den hariç:)ve ben bunu severek yapıyorum:)

Uploaded with ImageShack.us

takdire şayen bir olay bizimde yazlıkda köpekler var görevlinin 5 tane falan yiyemediğimiz ekmekleri yemekleri güzelce paketleyip bodrumdaki deepfreze koyuyorum giderken bir bağaj dolusu yemek inanırmısınız 5 köpek bir bagaj dolusu yemeğei 10 dk içinde bitiriyolar sonra bi zıplıyo ön patileri direk boynuma boyum 1.70 küsür koca köpek ya geliyo ağlıyo o sevgi başka bişey ya
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende köpekleri severim 2 tane vardı şimdi bunlarla birlikte 9 tane oldular annesi hepsini tam anlamıyla besleyemiyor bende süt takviyesi yapıyorum çok tatlı süt içiyorlar artık insanlarıda tanıyorlar yanlarına gidiyorum hepsi üzerime atlıyorlar hayvan sevgisi çok değişik bi duygu
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bende köpekleri severim 2 tane vardı şimdi bunlarla birlikte 9 tane oldular annesi hepsini tam anlamıyla besleyemiyor bende süt takviyesi yapıyorum çok tatlı süt içiyorlar artık insanlarıda tanıyorlar yanlarına gidiyorum hepsi üzerime atlıyorlar hayvan sevgisi çok değişik bi duygu
anamm bunlar yavruyken daha bi tatlı oluyolar ya küçük küçük koşmaya çalışmalar ufacı su logarlarından atlayamamalar :D
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
gerçekden hayvan sevgisinin insana faydası vardır,

ev de çocuk babasını pencerede bekler ya bunlarda da durum aynı,benim motorun sesini duyan kedi köpekler yola dökülüyor:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
gerçekden hayvan sevgisinin insana faydası vardır,

ev de çocuk babasını pencerede bekler ya bunlarda da durum aynı,benim motorun sesini duyan kedi köpekler yola dökülüyor:)

aynen benim geldiğimi görmeleri yeterli oluyor kapının açık olmamasından dolayı tel örgünün içinden koşa koşa geliyor bu yavruların annesi hepsi kangal tombul tombul çok tatlılar sahipleri belli bile hiçbiri sokak köpeği olmayacak inşallah
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
yok böyle birşey:salut: ilk defa yavrulayan bir kedim tam 5 tane bebek dünya ya getirdi:salut:

kafa dan 5 tane,çöplüğün orda 3 tane daha eli kulağında hamile kediler vardı,4 er adet de onlar doğurursa :salut: ben bittim vallah:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst