Krom sinyal kaşları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorumu hafif hafif giydirmeye karar verdim,piyasadaki sinyal kaşlarını inceledim sert plastikten krom kaplama yapılmış ufak bir degmede kırılacak yada rüzgarda uçacak gibilerdi,fiyatları ise kalitelerinin düşüklüğüne göre zaten uçmuştu dedim ben bunu daha güzel ve kaplamasız direk krom malzemeden yaptırırım önce sinyalin birini söküp ölçülerini aldım ve oturdum pc de çizdim verdim lazere 1,2 mm kalınlığında krom sacdan kestirdim deldirdim büktürdüm,alttan kelepçeli olduğundan uçmaz düşmez birşey ve üniversal ölçülerde oldu sanırım dragstarlara kavasakilerede olacaktır,biraz boşzamansızlıktan uğraştım ama sonuçta aşağıda fotolardaki güzellik ortaya çıktı tanesi 35 liraya maloldu ama güzel oldu begenen isteyen arkadaşlar olursa yaptırabiliriz.sırada far ve sisler var yavaş yavaş onlarıda yaptıracağım.













 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
harika bir tasarım ve güzel işçilikle neler yapılabildiğini bizlere kanıtladıgın için sizi çok çok tebrik ederim.işte her motosiklet sevdalısının isteği olan ''motosikletlerimizi kişiselleştirmek'' için verilen emeğin göstergesi bu topik :) emeğe saygı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Güzel çalışmanız için kutlarım.Kaç santim çapındaki sinyallere takılabilir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel çalışmanız için kutlarım.Kaç santim çapındaki sinyallere takılabilir?

Teşekkür ederim
görünen shadow sinyali yarıçap 76 mm vida delik bükümü bu şekilde iken 70-85 arasında olur,büküm değişirse ölçüde değişir.
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
50
:bounce:Valla hiç sonradan yapılmış gibi durmuyor,emeğinize sağlık...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun hepinize teşekkür ederim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
gerçekten marka ne olursa olsun mühendislik hataları fazlaca var o yüzden iş burada biz kullanıcılara düşüyor.. elinize sağlık orjinalinden daha sağlam ve güzel olmuş bence honda fabrikasına yolla o ar ge cilere bedava maaş vermeyin de :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten marka ne olursa olsun mühendislik hataları fazlaca var o yüzden iş burada biz kullanıcılara düşüyor.. elinize sağlık orjinalinden daha sağlam ve güzel olmuş bence honda fabrikasına yolla o ar ge cilere bedava maaş vermeyin de :cat:

Boşverin zaten tusunami vurmuş,birde biz vurmayalım:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel olmuş ama üstüne kabartma şekil yapılsa daha mükemmel olur.

dostum kabartma yapmak için kalıp gereklidir minumum 2000 lira) krom malzemenin normal saca göre sertliğide 4,5 katıdır öyle çekiçle falan 1,2 kalınlıktaki kromu desenleyemessin:bounce:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Fes başına fes başına püskülü ben olayım
Başım ağrıyo başım ağrıyo başına kurban olayım
Sabah pazara varayım başına bir fes alayım
Fes başına fes başına püskülü ben olayım
Kaşım ağrıyo kaşım ağrıyo kaşına kurban olayım
Sabah pazara varayım kaşına hıdat alayım
Hıdat kaşına hıdat kaşına fes başına püskülü ben olayım
Gözüm ağrıyo gözüm ağrıyo gözüne kurban olayım
Sabah pazara varayım gözüne sürme alayım
Sürme gözüne sürme gözüne
Hıdat kaşına fes başına püskülü ben olayım
Burnum ağrıyo burnum ağrıyo burnuna kurban olayım
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Tebrik ederim bence çok başarılı olmuş ve taktir ettim.Sizden bir ricam olacak bende motorumun ön farının çevresine bir far kaşı istiyorum sis farlarında var ön farda yok onada lazım takım tamam olsun.Nerde yaptırdıysanız bende yaptırmak istiyorum,nerede yaptırdığınızı öğrenebilirmiyim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ederim bence çok başarılı olmuş ve taktir ettim.Sizden bir ricam olacak bende motorumun ön farının çevresine bir far kaşı istiyorum sis farlarında var ön farda yok onada lazım takım tamam olsun.Nerde yaptırdıysanız bende yaptırmak istiyorum,nerede yaptırdığınızı öğrenebilirmiyim?

lazerle kesim yapan heryer isterse kesebilir,isterse diyorum çünki tek birtane için mırın kırın edecektir,birde kesim için CAD çizimini sizin yapıp lazere vermeniz gerekir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk fotolardaki matlık sizi aldatmasın arkadaşlar Polisajdan sonraki durumları budur





 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi.

Osman abinin shadow'unda ekstra ışıklandırmalar var sanırım.
Hazır elin değmişken sende öyle bişey düşünsen fena olmaz aslında.
Bu motora böyle aksesuarlar çok yakışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst