Günlük hayatta koruma ekipmanları

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
benim scooterımda arka çanta ve kolutk altı bagajı var, biryere gittiğim zaman kask ı eldiveni pantolonu çantayla bagaja atıyorum mont normal mont gibi üstümde kalıyor ( herkesde böyle bi bakıyor havalı bişey :) ) ben bu yaza ninja 250 almayı düşünüyorum da ne bagaj var ne çanta var. yaz-kış kullanıcıyım mesela kışın giydim eldiveni dizlizliği ,kaskı gittiğim yerde napıcam? benim gibi madur durumda olan varmı başka :p
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Bagaj olmayınca fena oluyor. Elinde küçücük bir paket bile olsa koyacak yerin yoksa sıkıntı. Motorumun bütün çantalarını sökmüştüm, fazla dayanamadım hepsini geri taktım. İki yan çanta bir arka çanta. Yanılmıyorsam yarış motorları için artçı selesine tutturulan kumaş çantalar vardı. Biraz küçükler ama iş görür. Birde elastik file oldumu hiç yoktan iyidir. Kask içinde basit bir bisiklet kilidi alıp gidona kitleyibilirsin.
Mont kışın problem değilde yazın onuda bırakman gerekecek işte o zaman ne yaptım ben diyeceksin.
Bol çantalı sürüşten çantasız sürüşe alışmak senin için zor olabilir.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende magdurum çaresi olsada yapmıyorum cup a çanta takılır fakat sürekli artçı ile gezdiğim için ee o zaman da onun içi boş kalmayacaktır böylelikle denge kaybı yaşayacağım için takmıyorum korumalıklar da motorun ara bölmesinde duruyor dizlik kask falan
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bagajsız motor kullanan tek kişi olmadığını düşünüp kendini iyi hissetmeye çalışacaksın...
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Çok basit.Halat kilit alıp montun bir kolundan geçir hatta ucuna kaskı da tak kitle motora.Halat kilit arka selenin altına girer herhalde.Oraya girecek ince bir şey alırsın olmazsa, sonuçta motoru bağlamıyorsun.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
benim scooterımda arka çanta ve kolutk altı bagajı var, biryere gittiğim zaman kask ı eldiveni pantolonu çantayla bagaja atıyorum mont normal mont gibi üstümde kalıyor ( herkesde böyle bi bakıyor havalı bişey :) ) ben bu yaza ninja 250 almayı düşünüyorum da ne bagaj var ne çanta var. yaz-kış kullanıcıyım mesela kışın giydim eldiveni dizlizliği ,kaskı gittiğim yerde napıcam? benim gibi madur durumda olan varmı başka :p

hiç kaçarı yok, kaliteli bir sırt çantası alıp hammallık yapacaksın :)

kendimden örnek verecek olursam;

kapalı kaskı arkasına monte edebildiğim knox marka bir sırt çantası aldım. kask ile birlikte gerektiği zaman tekstil pantalonuda sığdırabiliyorum. teksil pantalon yerine dizlik korumaları kullandığım zamanlarda aynı şekilde.

artçı selesinin altındaki takım çantasını yanıma almazsam o küçük göze yağmurluğumun alt kısmını katlayarak sığdırabiliyorum. bu şekilde eğer arkadaşlarımda bir yere buluşmaya vs gidiyorsam sırt çantası almadan kot pantalonunüzerine yağmurluk giyip gideceğim yere ulaştığımda yağmurluğu sele altına yerleştiriyorum.

poşet ile hafif birşeyler taşımam gerektiğinde sırt çantam yanımda değilse aynyaya asıyorum.

geçen benim ustaya uğradığımda bi tane hayabusa gördüm bakıma gelen. artçı tutamağını söküp oraya topcase taktırmıştı adam :) aynı şeyi yapmayı düşünmüyor değilim :queen:

kilit asacak yer olmadığından ileride bıkıp alarm taktıracaksın, benden söylemesi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kaskımı elime alıp çene kilidini bağlıyorum.

Eldiveni ve belliği içine tıkıp poşet gibi kullanıyorum. :queen:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Hocam, sırt çantası üzerinizdeki reflektif yeleği kapatır (eğer giyiyorsanız, ki ben giyiyorum)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kawasaki kullanicilarinin hepsi bu konuda magdur maalesef.
Yapacak bisey yok.
Honda almani öneririm.
250R alirsan, koltugun altindan bir vestiyer çikiyor ve kaskini,montunu buna koyabiliyorsun.
600RR alirsan, ayrica askida çikiyor ve montunu asabiliyor, kaskini askiya takabiliyorsun.
1000RR alirsan, bir tane de vestiyer görevlisi çikiyor.
Sen hiç bir seye karismiyorsun.Sadece koltugu kaldiriyorsun, vestiyer görevlisi, dolabi kuruyor, montunu,kaskini asiyor, kapiyi kilitliyor ve anahtari sana veriyor.
Goldwing de ayrica küvette varmis diye duydum ama söyleyenlerin yalancisiyim, gözümle görmedim.:cherry:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
hiç kaçarı yok, kaliteli bir sırt çantası alıp hammallık yapacaksın :)

kendimden örnek verecek olursam;

kapalı kaskı arkasına monte edebildiğim knox marka bir sırt çantası aldım. kask ile birlikte gerektiği zaman tekstil pantalonuda sığdırabiliyorum. teksil pantalon yerine dizlik korumaları kullandığım zamanlarda aynı şekilde.

artçı selesinin altındaki takım çantasını yanıma almazsam o küçük göze yağmurluğumun alt kısmını katlayarak sığdırabiliyorum. bu şekilde eğer arkadaşlarımda bir yere buluşmaya vs gidiyorsam sırt çantası almadan kot pantalonunüzerine yağmurluk giyip gideceğim yere ulaştığımda yağmurluğu sele altına yerleştiriyorum.

poşet ile hafif birşeyler taşımam gerektiğinde sırt çantam yanımda değilse aynyaya asıyorum.

geçen benim ustaya uğradığımda bi tane hayabusa gördüm bakıma gelen. artçı tutamağını söküp oraya topcase taktırmıştı adam :) aynı şeyi yapmayı düşünmüyor değilim :queen:

kilit asacak yer olmadığından ileride bıkıp alarm taktıracaksın, benden söylemesi :)

çok teşekkür ederim tam istediğim dilde anlatmışsınız çok teşekkürler
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
79
Kawasaki kullanicilarinin hepsi bu konuda magdur maalesef.
Yapacak bisey yok.
Honda almani öneririm.
250R alirsan, koltugun altindan bir vestiyer çikiyor ve kaskini,montunu buna koyabiliyorsun.
600RR alirsan, ayrica askida çikiyor ve montunu asabiliyor, kaskini askiya takabiliyorsun.
1000RR alirsan, bir tane de vestiyer görevlisi çikiyor.
Sen hiç bir seye karismiyorsun.Sadece koltugu kaldiriyorsun, vestiyer görevlisi, dolabi kuruyor, montunu,kaskini asiyor, kapiyi kilitliyor ve anahtari sana veriyor.
Goldwing de ayrica küvette varmis diye duydum ama söyleyenlerin yalancisiyim, gözümle görmedim.:cherry:

hiiii ne kadar ayıp tam bir marka sempatizanı....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
valla benim ufak bi laptop çantam var onu alıyorum, hem mont ile aynı renkte güzel duruyo :D yağmura falan da dayanıklı... içine disk kilidi, güneş gözlüğü şapka, yedek tshirt falan atıyorum genelde :) motordan indikten sonra eldivenler çantaya, sapka gözlük bana :Dçok sıcak alırsam da montun içliğini çıkarıp çantaya atıyorum ince elyaf bişey zaten... kask da elimde oluyo... gayet rahat dolaşıyorum valla öyle pek hammallık gibi gelmiyo... şu aerodinamik çantalardan almayı düşünüyorum ama gerektiği kadar esner mi bilmiyorum
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kawasaki kullanicilarinin hepsi bu konuda magdur maalesef.
Yapacak bisey yok.
Honda almani öneririm.
250R alirsan, koltugun altindan bir vestiyer çikiyor ve kaskini,montunu buna koyabiliyorsun.
600RR alirsan, ayrica askida çikiyor ve montunu asabiliyor, kaskini askiya takabiliyorsun.
1000RR alirsan, bir tane de vestiyer görevlisi çikiyor.
Sen hiç bir seye karismiyorsun.Sadece koltugu kaldiriyorsun, vestiyer görevlisi, dolabi kuruyor, montunu,kaskini asiyor, kapiyi kilitliyor ve anahtari sana veriyor.
Goldwing de ayrica küvette varmis diye duydum ama söyleyenlerin yalancisiyim, gözümle görmedim.:cherry:

:queen::queen::queen::queen:
abi naptın ya krize girdim iş yerinde,herkes işe dalmış ben gülüyorum:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulen herbişeylisini yaptılarda bunun bir klimalısını yapmadılarya
yanarım yanarım ona yanarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst