Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
arka tekerleği patlayan varmı arkadaslar varsa gecmiş olsun bir teker için ekzoz falan hep sökülüyor bazı arkadaslar köpük falan al diyor aranızda köpüğü deneyen varsa yazarsa sevinirim

gecmis olsun atilla...ben bugun side den tekirovaya gidip geldim...yaklasik 320 km. herhangi bir sorun yasamadim.hava yer yer yagisliydi.dusuk hizda tutus normal.benzin olayina gelince shell den aldigim benzinle yaklasik 230 km gitmisim.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
230km gitmen normal ben sehir içi kullanıyorum merkez biraz kalabalık dur kalk çok fazla fren takılma olayıda balatadan oluyor galiba servisde ilk bakımda hallettiler suan frenler çok iyi suan çok memnunum motorumdan alan arkadaslarada hayırlı olsun simdiden
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
230km gitmen normal ben sehir içi kullanıyorum merkez biraz kalabalık dur kalk çok fazla fren takılma olayıda balatadan oluyor galiba servisde ilk bakımda hallettiler suan frenler çok iyi suan çok memnunum motorumdan alan arkadaslarada hayırlı olsun simdiden

tabi sehirici kullanim farkeder...bu arada bakimi antalya da hangi servise yaptirdin? ben sorgundayim.en yakin servis serikte sanirim yada antalyaya gitmem gerekecek.tabi alternatif olarak alanya da olabilir? yorumunu bekliyorum.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Ve motorumu almış bununmaktayım :) ilk aldığımızda hiç bir ayarı yapılmamıştı sürekli stop ediyodu arkadan garip garip sesler geliyordu. Tam ben neye bulaştım demek üzereydim ki usta herşeyini 15dk.ya halletti.

Kullanırken büyük keyif alıyor insan. 50 km kadar yaptım baya eğlenceli. Tekerler büyük olmasından kaynaklanıyor olsa gerek düşük hızda sağa veya sola kırdığınızda gerekenden fazla gidiyor ama hız artınca bu işe yarıyor ve motoru ister istemez yatırmak zorunda kalıyorsunuz. Motor gayet güçlü gazı verince gidiyor. Birde frenler şu anda ciddi anlamda tutmuyor :) ama zamanla oturuyormuş zaten yavaş yavaş fark ediliyor. Fren haricinde başka bir sorun yok şimdilik ama şunu eklemeliyim parçaların çoğu düşük kalite, yinede kötü sayılmaz bu fiyata göre tabiki. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum ve bu bütçe ve standartlara göre alınabilecek en iyi motorlardan biri bence.

İnsanların dikkatini çekiyor ve çok keyif aldım kullanırken :cat:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Ve motorumu almış bununmaktayım :) ilk aldığımızda hiç bir ayarı yapılmamıştı sürekli stop ediyodu arkadan garip garip sesler geliyordu. Tam ben neye bulaştım demek üzereydim ki usta herşeyini 15dk.ya halletti.

Kullanırken büyük keyif alıyor insan. 50 km kadar yaptım baya eğlenceli. Tekerler büyük olmasından kaynaklanıyor olsa gerek düşük hızda sağa veya sola kırdığınızda gerekenden fazla gidiyor ama hız artınca bu işe yarıyor ve motoru ister istemez yatırmak zorunda kalıyorsunuz. Motor gayet güçlü gazı verince gidiyor. Birde frenler şu anda ciddi anlamda tutmuyor :) ama zamanla oturuyormuş zaten yavaş yavaş fark ediliyor. Fren haricinde başka bir sorun yok şimdilik ama şunu eklemeliyim parçaların çoğu düşük kalite, yinede kötü sayılmaz bu fiyata göre tabiki. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum ve bu bütçe ve standartlara göre alınabilecek en iyi motorlardan biri bence.

İnsanların dikkatini çekiyor ve çok keyif aldım kullanırken :cat:

hayirli olsun bobora..gule gule kullan...kazasız belasız...
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
çok teşekkürler dostum herkese kazasız belasız sürüşler.. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
esp explorer arkadasım sakın antalya merkezde servise getirme ısıldar motorda yaptırdım yapdık diyolar hiç bişey yapmıyolar bide eski sanayide varmıs muhtemelen bidaki bakımı orda yaptırmaya götürürüm bide servisle konusun kendi yagınızı kendiniz götürün castrol alın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

hayırlı olsun bobora
arka tekerlege çok iyi bak dosdum patlarsa motoru sırtında tasırsın
bi arkadasım köpüğü tafsiye ediyo lastik patlayınca hava basargibi takıyosun lastiği sisiriyor patlak sorunu ortadan kalkıyormus
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
esp explorer arkadasım sakın antalya merkezde servise getirme ısıldar motorda yaptırdım yapdık diyolar hiç bişey yapmıyolar bide eski sanayide varmıs muhtemelen bidaki bakımı orda yaptırmaya götürürüm bide servisle konusun kendi yagınızı kendiniz götürün castrol alın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

hayırlı olsun bobora
arka tekerlege çok iyi bak dosdum patlarsa motoru sırtında tasırsın
bi arkadasım köpüğü tafsiye ediyo lastik patlayınca hava basargibi takıyosun lastiği sisiriyor patlak sorunu ortadan kalkıyormus

Cevap icin tesekkurler Atilla.Ben sanirim Serik e gidecegim.Yag konusu dedigin gibi iyisinden kullanmak lazim...
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
bbora dostum hayırlısı olsun motorun ... ben henüz ilk bakıma kadar bile kullanamadım 260km de motor .. biliyosunuz kaza yaptım ön maşa da bi yamukluk var yarın servise götürüp yaptırıcam .motor o kadar düşüp sürüklendi kaportada catlak bile yok ben bile şaşırdım .. kazadan sonra motor pert oldu dedım ama bişey olmamış :D .. inşallah kazasız belasız kullanırsın ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

ya bide ben bu kanuninin yedek parçaları ile ilgili hiç bi site bulamadım... diğer markaların tüm parçalarının ve içeriğinin olan siteler var ama kanuni ronny nın bulamadım yok.. bulan yada bilen varsa bi link paylasabilirmi ..tesekkürler ..
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Bana öyle geliyor ki düşsem komple dağılacak gibi sonuçta kalın plastik ama demek düşündüğüm kadar değilmiş, dayanıklıymış :) Umarım düşmeyiz tabi :)

Geçmiş olsun tekrar.. iyi bari çok masraf çıkartmayacak sana o zaman. Bu arada yedek parça sitesi aradım ama bulamadım bende..

Bende daha 60 km civarındayım ama neredeyse yarım depo benzini içti. Şu anda bizim arabadan çok yakıyor :mrgreen: ilk depo böyle oluyormuş gerçi motorun yeni olmasından umarım düzelir zamanla :)
Birde bir şey sorucam.. Dar alanlarda dönmeye çalışırken direksiyon manevra kabiliyeti çok az gibi geliyor bana. Dün bir yere park etmiştim oradan çıkartırken baya manevra gerektirdi. Sizde böyle bir şey hissettiniz mi yoksa normal mi ? Scooterı olan arkadaşım var benim motorun gidonun hiç sevmedi ve alışamadı. Ben de düşük hızlarda, kalkışlarda çok hakim olamıyorum gidona. Servis ilk gün gayet normal olduğunu söyledi gerçi. Tabi bu tamamen alışkanlık meselesi de olabilir..
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
ilk başlarda biraz fazla yakıyomuş servistede öyle dediler .. az önce götürdüm servise ön takımda amortisörlerin bağlı olduğu bi parca var uzun mili var şaseye bağlantılı o yamulmuş 90 lira fiyatı 40 lirada işçilik yazıcaklar pazartesi parca gelıcek salı falan alıcam herhalde.. koltuğun altındakı sağ altta plastık olan parca da biraz çizik var kırılmamış o düşmeye göre ... manevrası gayet bence ben daha önce peugeot speedfıght vardı o da böyleydi yanı gayet normal.. mondıal scooterlara göre bıraz farklı ama onlarda koltuk mesafesı falan alçak olduğu için virajlarda bedenını ıyı kullanamıosun dııkkat ettıysen bunun sele yuksek o yuzden bıraz manewranın açısı az olabılır ama gayet iyi viraj alıyo ...
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
evet hızlanınca çok iyi viraj alıyor. direksiyonu kırmana izin vermiyor motoru yatırıyor o durum çok hoş bence :)

Biraz öncede baya dolaştım ve baya dar yerlere girdim. şu anda manevra kabiliyeti yeterli gibi geldi sanırsam bu olay biraz benden kaynaklanıyormuş. anca alıştım sanırsam motora..

Kanunide pek parça sıkıntısı çekilmiyor umarım en kısa zamanda gelir ve motorun keyfini sürmeye kaldığın yerden devam edersin..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
manevra kabiliyetine motoru kullandikca alisiliyor...benzin tuketimi de ilk depo haricinde normal seviyelere donuyor...ozellikle uzun yolda (onceki mesajimda da yazmistim) bir depo ile 230 km yol yapti...benim tek sorunum Antalya da kullaniyorum hava sartlarindan ve motorun calistigim otelin acik otoparkinda durmasindan dolayi (brandasi olmasin ragmen) bazi yerlerinin paslanmaya baslamasi (egzoz, ayaklik vs.)...simdilik cok kucuk nokta veya cizgiler halinde ama yazin daha tam gelmedigini dusununce olay benim icin sıkıntı...henuz 1 aylık bir motor :pale:...
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Aynı paslanmaları durumunu bende de olacak sanırsam gerçi apt.da kapalı alanda duruyor ama yinede buranın havası oldukça nemli.

ayaklıklar falan boyanabilir hafif hafif zaten siyah ancak egzoz için yapılabilecek pek bir şey yok gibi..
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
ya şimdi ne desek boş..ama bence bu fiyata alınabilecek güzel bi motor .. o kadar sıkıntı olucak muhakkak. ama bence pzs yapan yerlere ( cıvata başları falan herhalde) sprey şeklınde ince yağlar var onlardan alıp sık biraz en azından korozyonu önler ve paslanmasına engel olur ...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
bu sene gelen cinli scooterlar gercekten saglam mmotorların seslerı bıle farklı cıkıyor kaportaları daha dayanıklı fıyatlarıda ıyı.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
evet artik bu sekilde devam edecegiz...zaten ayaklik gibi kolay ulasilabilecek yerleri wd 40 ile temizleyip sprey boya ile boyuyorum...egzoz a da bir care dusunecegiz artik...ege ve akdeniz motor dusmani hava konusunda :)
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Biraz önce benzin aldım tam 100 km oldu. İlk aldığım da fulletmiştim şimdide fullettim ve 3,12 litre aldı. 13,07 Tl tuttu. aslında beklediğim kadar çok yakmamış ama yinede fazla tabiki km de 13 kuruşa denk geliyor. Benim ilk tahmini hesaplamalarıma göre km.de 250 kuruş gibi bir rakam çıkıyordu :mrgreen:
Sanırsam çok abartmışım :D
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Biraz önce benzin aldım tam 100 km oldu. İlk aldığım da fulletmiştim şimdide fullettim ve 3,12 litre aldı. 13,07 Tl tuttu. aslında beklediğim kadar çok yakmamış ama yinede fazla tabiki km de 13 kuruşa denk geliyor. Benim ilk tahmini hesaplamalarıma göre km.de 250 kuruş gibi bir rakam çıkıyordu :mrgreen:
Sanırsam çok abartmışım :D

oldukca :)...bu arada benzin ibresi E yi gosterse bile icinde hala benzin oluyor...6 lt kapasite dusunulurse sen neredeyse yarim depo benzin varken fullemissin...
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
evet aslında yarıdan da aşağıya inmişti tamda 100 kmye gelmişken ne kadar yaktığını hesap ediyim diyerekten doldurttun ama erken davranmışım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst