Offff...İçim acıdı gece gece:salut::salut:Rabbim sen koru...Kimde suç var orası biraz karışık sanırım.Tırcı sağa dönecek,normalde ışıklarda sağ şeritte beklemesi gerek.Fakat tır uzun olduğu için virajı dönmek için solda bekliyor.Gelgelelim tırcının ışıklardan bir kalkışı var,mübarek sanki boeing 747 yi havalandırmak için gaz veriyor.Motorcu arkadaşın yapabileceği pek bir şey yok.Hatta hiçbir şey yok.Biraz hızlı ve tır aniden üstüne kırıyor.İnşallah bir şey olmamıştır,ama offff görüntülere bakılırsa:salut::salut:İki taraf içinde zor,hem motorcu arkadaş ve ailesi için,hem de tırcı için.Adamlar arkadaşı kurtarmak için ellerinden geleni yapmışlar ama...Allah hepsine sabır versin...