Antalya/kalkanda meydana gelen kaza[Video]

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Malesef kendi hatası, inşallah bir şey yoktur ,yada en azından ucuz atlatmış olmasını temenni ederim,arkadaşlar büyük araçlardan uzak durun , çünkü araçlar yüksek ,değil motoru altından uçak geçse göremezler aman diyim sağına soluna girmeyin
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Koruma olduğu zaman 50 km ye kadar hızlardaki kazalarda hiçbir zarar görmezsiniz diye düşünen arkadaşlar vardı. Onlarada ibret olur umarım. HAngi koruma o tırın ağırlığına dayanabilir.
Çok gereksiz bi şekilde düşmüş ve en olmadık anda en olmadık yerde.
Hani tekere kalkıpta ne olucak canım kime ne zararı var diyenler vardı. Onlarada örnek olsun. Ne kadar ufak hatalar ne sonuçlar doğurabiliyor.
Ecelde ağlarını örmüş sanki ve o anı bekliyormuş gibi.
Kurtulmuş ise acil şifalar ölmüş ise Allah tan rahmet diliyorum.
Tecrübeyi hiçe sayanlar ben kendimi bildikten sonra 600cc ile başlarım diyenler onlarada örnek olmalı. Küçücük bir hamle ile sağa dönebilirmiş.

Kaç kere bu gibi durumlarda benzinciye , Otoparka , durağa , sapağa girdiğimin sayısını bile unuttum.

SAPILACAK BİR YER VARSA MUTLAKA ORAYA SAPABİLİCEK BİRİLERİ DE OLUCAKTIR. UNUTMAYIN!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koruma olduğu zaman 50 km ye kadar hızlardaki kazalarda hiçbir zarar görmezsiniz diye düşünen arkadaşlar vardı. Onlarada ibret olur umarım. HAngi koruma o tırın ağırlığına dayanabilir.
Çok gereksiz bi şekilde düşmüş ve en olmadık anda en olmadık yerde.
Hani tekere kalkıpta ne olucak canım kime ne zararı var diyenler vardı. Onlarada örnek olsun. Ne kadar ufak hatalar ne sonuçlar doğurabiliyor.
Ecelde ağlarını örmüş sanki ve o anı bekliyormuş gibi.
Kurtulmuş ise acil şifalar ölmüş ise Allah tan rahmet diliyorum.
Tecrübeyi hiçe sayanlar ben kendimi bildikten sonra 600cc ile başlarım diyenler onlarada örnek olmalı. Küçücük bir hamle ile sağa dönebilirmiş.

Kaç kere bu gibi durumlarda benzinciye , Otoparka , durağa , sapağa girdiğimin sayısını bile unuttum.

SAPILACAK BİR YER VARSA MUTLAKA ORAYA SAPABİLİCEK BİRİLERİ DE OLUCAKTIR. UNUTMAYIN!!!

+1
doğru söze ne hacet :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim anlayabildiğim kadarıyla adam tırcı ilk frene basıp durduğunda eziliyor ama adam yaşıyor. sonra 1 metre ileri kaydırıp adamı iyice tekerleklerin altına alıyor ve indikten sonra vatandaşların söylemesiyle tırı geri sürünce adamı tam eziyor:pale: Bu nasıl iştir:pr: Tırcı panikten iki lastigin arasında adam varken 2 metre geri sürüyor olucak iş değil.

İlk Kaza olduktan sonra tır hiç hareket etmese adam kurtulucaktı belkide. Yazık ya:pr:

Motosikletlide büyük hata var. Çok dikkatsiz geliyo ve panikten düşüyor. Gece gece çok kötü oldu bu:salut:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Çok feci bir kaza gerçekten.Benim hep aklımda olan şeydir.Büyük bir aracın tekerlekleri altında ezilip gitmek. Bu arkadaşın yaşadığını zannetmiyorum. :pale:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
en korktuğum kaza tipi kamyonun-tırın altında kalmak.
videodaki vatandaşın hayatta kaldığını sanmıyorum. ve görünüşe göre kendi hatası. zaman zaman benim ve bizim yaptığımız gibi kavşağa çok hızlı giriyor, tır sağa dönüncede panikleyip ön tekeri kilitliyor sanırım. sonrası ortada.
tır solda durmalımıydı durmamalımıydı bilmiyorum ama sinyalini vermiş, dikkatli olsaymış keşke.
ayrıca asıl büyük zararı veren durum ise tırı geri çekmesinden sonra oluyor, milletin tepkisinden adamın iyice ezildiği belli.
Ne diyim, kask, koruma vs nin etki etmediği durumlardan biri işte. Allah hepimizi böyle durumlardan korusun.

sana tamamen katılıyorum
ama istediğin kadar koruman olsun o tekerin altından canlı kurtulamazsın mümkün değil
arkadaş biz motosikleti gerçek anlamda sürmeye başladığımızda bize ilk öğretilen kesinlikle araçların sağından girmeyin di
adamlar asla sağ aynaya bakmazlar sinek gibi yapışırsın aracın sağına
bende herkese bunu öneriyorum arkadaşlar kesinlikle araçların sağından gitmeyin geç gidin gideceğiniz yere ölmekten iyidir
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
o değilde insanlar olayı anlar anlamaz koşmaya başladılar.sanki istanbulda kaza olduğunda artık pek kimse umursamıyo gibime geliyo.tabi olayın büyüklüğüde farklı bi durum
kurtulma şansının olduğunu sanmıyorum allah rahmet eylesin
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
bu kazada motorcu nun tek hatası,motoru ters yöne yatırması,buda hayatına maal olmuş,ALLAH dan umut kesilmez lakin görüntü sağ kaldığını pek işaret etmiyor,

gelelim tır şöferine:farao:

bu olayda tırcı %100 hatalı,sağa dönecek aracın yolun diğer şeridinde ne işi var:pale:eek:rası karşı tarafa geçişler için,resmen kazaya davet çıkarmış,

tır uzun diye yolun diğer şeridin den dönecek diye bir kayde yok,o tır babaları gibi sağ şeritten döner,şöfer şöfer deyilmiş vesselam:farao:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Motorcu arkadaş için gerçekten üzüldüm ama herkes tır şoförü için şöyle böyle demiş. Arkadaş adam orda kabak gibi duruyor ve seni görmeyeceğide aşikar... Sen o virajda o tırın dibine kadar giriyorsan, orada hata yapmamayı da bilmen lazım.
Suçu sadece taksicilerde minibüsçülerde kamyoncularda değil birazda kendimizde arayalım.
Arkadaşın ailesine sabır diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst