Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar ben 35litre çanta aldım. fullface kaskımı korumalı kışlıklarıda içinde olan montun içine koyup montu öyle katlıyorum. eldivenler zaten kaskın içinde oluyor. yanında yağmurluk vs koyacak kadar boşluk bile kalıyor. yanlız 35litre çantalara bakarken ölçüleri farklı olanlar görmüştüm. 42.5 x 42.5 x..... olanından aldım. kappa nın 35 liği 175 gayme olanından.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Asil17 -- Ben Kappa 35 aldım çantayı. K30 küçük geldi gözüme. Bence k35 al.Motorum geldi ama havaların bozuk olması nedeniyle Balıkesir'e gidesim gelmiyor şimdilik. Önümüzdeki hafta alacağım kısmetse. Donat motoru da Çan'a geldiğimde motorunun karizması çizilmesin:)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar ben 35litre çanta aldım. fullface kaskımı korumalı kışlıklarıda içinde olan montun içine koyup montu öyle katlıyorum. eldivenler zaten kaskın içinde oluyor. yanında yağmurluk vs koyacak kadar boşluk bile kalıyor. yanlız 35litre çantalara bakarken ölçüleri farklı olanlar görmüştüm. 42.5 x 42.5 x..... olanından aldım. kappa nın 35 liği 175 gayme olanından.

ahmet abi motorunun şu anki halini çok merak ediyorum. çünkü k35 çanta ve senin motorda olan arka demirlerden takınca aynı seninki gibi olacak.:mrgreen: hazırda motorun yeni fotosu varsa sana zahmet paylaşabilir misin abi.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
farkettiyseniz o mesajların hepsi mart ayında atılış ve soylenmiş.Mart ayında sipariş verdigimde nisanda gelecek denmişti bana.neden mart ayında mayısta gelecek motor için kapora vereyim.Alacagım renk siyahtı ,kırmızılaırn hepsi söz verilmişti.motorun bulundugm yere kargosuda gerekecekti bu yuzden birkaç gun gecikse bile ben en gec nisan sonu yada mayıs bası alırım diyordum.Mayısta alacak olmam kargodan ötürü olurdu.Yani mayısta gelecek motorlardan bahsetmemiştim.Arşatırma için sagol.

hocam bende diyorumki mart ayında sipariş edenlerin hiçbirisi nisanda teslim alamaz. burdan soruyorum size arkadaşlar bu yazıyı okuyun ve bana biriniz deyin ki ben 5 mart veya 10 martta okudum ve nisanda aldım. bunu deyin bana bi yaa. başka bişey sormuyorum alamaz kimse mart ayında nisan siparişi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

k35 güzel duruyor ben 46litre almayı düşünüyorum çift kask veya bagaj olur diye :D
tabi dandik bişey k46 kappa ya okadar para veremem:D

bene geçen sene motoru ilk alırken almıştım alper memnunum çok çünkü bilinçli olarak aldım biyerlere gideceksin mesela bir alışveriş merkezine gireceksin ee çanta ufak hadi kaskın biri koyduk diyelim ötekini ne yapıcan alıp elinde mi gezdiricen içerde hehe. ee öyle de yapmak sitemiyorsun o zaman motora kilitle e kilitlersin ama dışarda her taraf APAÇİ dolu bunları ne yapıcan sen motoru göremiyonki hele bi de kalkiteli bi kask kullanıyosan artık BOLŞANS yani bi tane kast kaptırsan bir çanta parası gitti demektir neye fayda :)
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
hocam bende diyorumki mart ayında sipariş edenlerin hiçbirisi nisanda teslim alamaz. burdan soruyorum size arkadaşlar bu yazıyı okuyun ve bana biriniz deyin ki ben 5 mart veya 10 martta okudum ve nisanda aldım. bunu deyin bana bi yaa. başka bişey sormuyorum alamaz kimse mart ayında nisan siparişi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

Nasıl böyle kesin konuşabiliyorsunuz anlamadım.neden mart ayında sipariş veren ve hatta kapora veren birisi nisan ayında teslim alamaz?şuanda sipariş verirsen mayısta gelecek motorlardan alabilirsin.Ben bayi ile anlaşma yaptım adam söz verdi ona görede adama 1000 lira para gönderdim.Mayısta alacagım motora neden 2 ay önceden 1000 lira kapora vereyim?Konuya yorum yapmanıza birşey demiyorum,ama bu şekilde yorum yapmanız doğru degil ve hatta bu konuda ısrar etmeniz daha da yanlış.Bu işler çocuk oyuncağı degil,öyle yanlış anlama olmaz.Bu arada biz son güne kadar bir kaç defa arayıp durumu sorduk,ver her aradıgımızda bize nisanda ki motorlar henüz gelmedi diye bilgi veriyorlardı.son defa aradığımızda ise adam yan çizdi.Ha ne oldu,gaziantep ten aldım motorumu,inş.en kısa zamanda gidip getircem.kimseye eyvallah diyecek degilim.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
adamlar işi çözmüşler abi :cherry: biz honda zam yaparmı yapmazmı derken birileri piyasayı ateşlendirmişler bile :pr::pr: hani ikinci el 5000-10.000 km yapmış motorlara 4000 isteyenleri duyduk gördük te buna ne denir:pr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2011-model-0-km-honda-cbf-150-47692106/detay/
:farao::farao:

Fırsatçılık, soygun , ayaküstü hırsızlık falan filan gibi bişe :D paylaşım için teşekkür

benim cbf de gelmiş 3 gündür plaka bekliyorum
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
hocam bende diyorumki mart ayında sipariş edenlerin hiçbirisi nisanda teslim alamaz. burdan soruyorum size arkadaşlar bu yazıyı okuyun ve bana biriniz deyin ki ben 5 mart veya 10 martta okudum ve nisanda aldım. bunu deyin bana bi yaa. başka bişey sormuyorum alamaz kimse mart ayında nisan siparişi:)

Hocam çok emin konuşma benim sipariş formum 2 mart motorun geliş tarihi mart siparişi yani 25 mart civarı :cat:

Bu arada 700 km ye geldi siyah incim maşallahı var motor aksamından sorun çıkarmadı bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Onca zaman merakla bekledim ve plaka sonunda çıktı küheylanımı galeride son haliylede gördüm ancak kardeşim gibi yakın olduğum arkadaşımla beraber alacağımız için ve para konusunda ufak bi sorun çıktığı için şimdi alamıyoruz motorumuzu :(:( ama yarın öbür gün inş. almış olacağız :) havalar inş. bundan sonra bu günkü gibi olur ...

Herkeze kazasız,belasız sürüşler...
Saygılar...

Umarım bir an önce kavuşursun motoruna... Bu gün de ses çıkmadı işim kötü tarafı işten izin alamayacağım sanırım haftaya kaldı teslimat...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
adamlar işi çözmüşler abi :cherry: biz honda zam yaparmı yapmazmı derken birileri piyasayı ateşlendirmişler bile :pr::pr: hani ikinci el 5000-10.000 km yapmış motorlara 4000 isteyenleri duyduk gördük te buna ne denir:pr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2011-model-0-km-honda-cbf-150-47692106/detay/
:farao::farao:

antalyadada 4140a eski makyajsız kasa ilanları var en uygun istanbulda satılıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------

Hocam çok emin konuşma benim sipariş formum 2 mart motorun geliş tarihi mart siparişi yani 25 mart civarı :cat:

Bu arada 700 km ye geldi siyah incim maşallahı var motor aksamından sorun çıkarmadı bana :)

usta daha yeni bende 620km civarındayım çıkarsa ayıp eder ama sende şu olay varmı 1den-2ye atarken aragazda versem ne yaparsam yapıyım sert ve sesli atıyor
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Nasıl böyle kesin konuşabiliyorsunuz anlamadım.neden mart ayında sipariş veren ve hatta kapora veren birisi nisan ayında teslim alamaz?şuanda sipariş verirsen mayısta gelecek motorlardan alabilirsin.Ben bayi ile anlaşma yaptım adam söz verdi ona görede adama 1000 lira para gönderdim.Mayısta alacagım motora neden 2 ay önceden 1000 lira kapora vereyim?Konuya yorum yapmanıza birşey demiyorum,ama bu şekilde yorum yapmanız doğru degil ve hatta bu konuda ısrar etmeniz daha da yanlış.Bu işler çocuk oyuncağı degil,öyle yanlış anlama olmaz.Bu arada biz son güne kadar bir kaç defa arayıp durumu sorduk,ver her aradıgımızda bize nisanda ki motorlar henüz gelmedi diye bilgi veriyorlardı.son defa aradığımızda ise adam yan çizdi.Ha ne oldu,gaziantep ten aldım motorumu,inş.en kısa zamanda gidip getircem.kimseye eyvallah diyecek degilim.

Sen de haklısın, boşver sen yamuk yapacağına sana yamuk yapılsın. Elbet birgün alırsın hakkını.

Motosikletin hayırlı olsun. İnş. en kısa zamanda teslim alırsın.:rendeer:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Ben Güngörden Plaka ve motor koruma demiri dahil yan ayak ve çanta demiri var tabi 3870 lira ya anlaştım ah şu haziran gelsede kavuşsam cbf e
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
motorcu arkadaşlarım çanta konusunda güzel fikirler verdiniz hepinize teşekkür ederim,evet bende kappa k35 alıyorum k30 u aldığım parçacıcıdaydı bu kalsın k35 getir dedim 175 tl ye,k30 uda 90 tl ye aldmıştım üste 85 tl verdim kappak35 çantamın siparişi verildi.motorumu ÇANAKKALE Üçoklar dan aldım gerçekten patronu ve personeline çok teşekkür ediyoum ilgi ve alaka bukadar olur dedirttiler bana.
tüm motorcu arkadaşlarıma kazasız cezasız sürüşler diliyorum
hoşcakalın
Ercan MALERİ
çanakkale ye yolu düşen arkadaşlarım haber verirlerse ilgilenirim.slmlr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

Asil17 -- Ben Kappa 35 aldım çantayı. K30 küçük geldi gözüme. Bence k35 al.Motorum geldi ama havaların bozuk olması nedeniyle Balıkesir'e gidesim gelmiyor şimdilik. Önümüzdeki hafta alacağım kısmetse. Donat motoru da Çan'a geldiğimde motorunun karizması çizilmesin:)

deniz17 arkadaşım motorun hayırlı olsun,çan a geldiğinde motor tamircisi çete ye uğra beni bulur sana oky beklerim.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
antalyadada 4140a eski makyajsız kasa ilanları var en uygun istanbulda satılıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------



usta daha yeni bende 620km civarındayım çıkarsa ayıp eder ama sende şu olay varmı 1den-2ye atarken aragazda versem ne yaparsam yapıyım sert ve sesli atıyor

Evet bende de yer yer oluyor alpercim sorun etme 1000 km de olağan şeylermiş servisin söylediği böyleydi. Eğer baktın sorun yapıyor sor servise söküp bakarlar gerekirse. tabi önce onlar bi deneme turu atsınlar. He unutmadan giydiği ayakkabıya da bak çünkü bot tarzı birşey ile spor ayakkabıda aynı his yaratmıyor vites geçişleri :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar motoru çarşamba günü teslim aldım işte resimler..





Uploaded with ImageShack.us







Bunlarda belkide türkiyede şu an tek kalmış sh 300 ve cbf 150 ben oradayken kırmızısı satılmamıştı şu an satılmıştır büyük ihtimal...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Hayırlı olsun Aykan, bende mayısın ilk veya 2. haftası teslim alacağım bi aksilik olmazsa. Sende daha önce eski kasa vardı yanlış hatırlamıyorsam, eski kasa ile yeni kasa arasındaki farkları yazabilirmisin. Sürüş, gidiş, yakıt, yeni karbratör sisteminin performansa olumlu veya olumsuz etkisi var mı ? En çok merak ettiğim konulardan biri bu aslında. Daha önce eski kasa kullanan diğer ark..larda yeni kasa ile eski kasa arasında gördükleri farkları yazarlarsa çok hoş olacak.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
yeni kasalarda ekzos emisyon için motorun ekzoz kısmında bir şiskinlik

devir saati ve gaza verince devir göstergesindeki tepki güzel (buda motor devrinden degil sadece devir saatini telli degilde elektironik yapılmasından dolayı )

ön far kontak ile bağımlı olmuş lamba devamlı yanıyor.(eksiklik kontağı açınca park yanıp marşa basınca lamba yansaydı daha iyi olurdu. akü azıyıf anında farın çektiği akıma mı yoksa marşamı güç yetiştirecek.) eskisine göre yinede iyi eskiden manyotadan enerji alırdı.

diğer özellikleri yine aynı kalbiratörde bir şeyler yapılmış ama eskiyle yakıt ve güç farkı yok
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Acun telli değil elektronik nasıl oluyor. İçlerini açıp bakmadım ama analog olma ihtimali yok. Devir sinyalini dijital olarak alıyor hepsi. yani bobinden bujiye elektrik gittiğinde 1 gitmediğinde 0, daha sonra bir devre bunu voltaja çevirip ibreye gönderiyor. İbrenin bobinine giden bu elektrik belli bir manyetik alan oluşturuyor ve iğne yükselip devri gösteriyor. Eskilerinde motora bağlı bir tel döndükçe ibreyi kaldırmıyor yani, öyle birşey olamaz. Km saatinde o durum var, analog yani telli km. Devir analog değil.

Ayrıca yeni motor alanlara tavsiyem hemen koruma demiri taktırmaları. Hem motor daha güzel görünüyor (siyah demirle) hem de iyi bir koruma sağlıyor.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Nasıl böyle kesin konuşabiliyorsunuz anlamadım.neden mart ayında sipariş veren ve hatta kapora veren birisi nisan ayında teslim alamaz?şuanda sipariş verirsen mayısta gelecek motorlardan alabilirsin.Ben bayi ile anlaşma yaptım adam söz verdi ona görede adama 1000 lira para gönderdim.Mayısta alacagım motora neden 2 ay önceden 1000 lira kapora vereyim?Konuya yorum yapmanıza birşey demiyorum,ama bu şekilde yorum yapmanız doğru degil ve hatta bu konuda ısrar etmeniz daha da yanlış.Bu işler çocuk oyuncağı degil,öyle yanlış anlama olmaz.Bu arada biz son güne kadar bir kaç defa arayıp durumu sorduk,ver her aradıgımızda bize nisanda ki motorlar henüz gelmedi diye bilgi veriyorlardı.son defa aradığımızda ise adam yan çizdi.Ha ne oldu,gaziantep ten aldım motorumu,inş.en kısa zamanda gidip getircem.kimseye eyvallah diyecek degilim.

bazı bayiler varki ellerinde şuan bile motor var değil nisanın sonunu mayısın başı bugün bile gidip alabilirsin ki bende bunun yorumunu yapıyorum aradığın bayii yoğun bir bayii dir yetiştiremez öyle 30 günde sana motoru benimde mart ortası verdiğim siparişim mayıs ortasına gün verildi bu demek oluyor ki bazı bayiiler daha fazla satış yaptığından hemen ertesi aya bu motoru getiremezler ama satışı yapamayan bi bayiiden değil beklemek gidip hemen elindeki stoku bile alabilirsin kendinde söylüyorsun zaten almışsın bile bak ne güzel hayırlı olsun artık orasıda istanbul kadar yoğunn olsaydı alırdın ordan :) üzgünüm ama sen bugün istanbuldaki herhangi bir bayii telefona aç ben mayısta motor istiyorum de 9 tane bayii var bakalım hangisi mayısa söz verebilecek bugün dene bi istersen benim ısrar etmemdeki durum 17.03.2011 ta sipariş veren hiçbir müşteriye mayısta motor yeiştiremez istanbullu ensaf. durum bu ama git ankara adama urfa antep sana daha abi elimizdeki satamadık gel al bile diyecek teşekkürler.. bilmem ne kadar anlatabildiysem artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst