- Katılım
- 1 Ağu 2009
- Mesajlar
- 497
Uğur bey,kontrol tabii ki iyi bir şey ben de zamanı geldiğinde yaptırıyorum fakat bildiğim ve doktorların da tavsiye ettiği bu kontrollerin yılda bir kez yaptırılması şeklindedir.sizin 4 ay gibi çok kısa sürelerde bunları yaptırmanız çok gereksiz gibi görünüyor.bence rahat olun evham yapmak yerine bu günlerimizi dolu dolu keyifle yaşamaya bakalım,ne kadar vaktimizin kaldığını bilemeyiz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------
Sayın Ercan bey ilginiz için öncelikle teşekkürler.maalesef biz gezi tarihini hava muhalefetinden dolayı ay sonuna almış bulunuyoruz,dolayısıyla 28 Nisan gibi sizin oralardan geçeceğiz,telefonunuzu alıyorum sizin oralara geldiğimizde müsait olursanız bizde tanışmak isteriz.
bu arada sizin geleneksel pilav festivalinden bir haber yok,merak ettik.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------
arkadaşım güzergahınız güzel,24 nisan da şehitliklerimizde anzakların ayinleri,eğlencesi var orada olabilirseniz süpper oluyor görmenizi isterim.
çanakkale çan da ikamet ediyorum haber verirseniz tanışır çay kahve içer yemek yeriz.
Ercan MALERİ
05445930017
ÇAN/ÇANAKKALE
Sayın Ercan bey ilginiz için öncelikle teşekkürler.maalesef biz gezi tarihini hava muhalefetinden dolayı ay sonuna almış bulunuyoruz,dolayısıyla 28 Nisan gibi sizin oralardan geçeceğiz,telefonunuzu alıyorum sizin oralara geldiğimizde müsait olursanız bizde tanışmak isteriz.
bu arada sizin geleneksel pilav festivalinden bir haber yok,merak ettik.