[MT İstanbul]28-29-30 Nisan & 1 Mayısta /ÇANAKKALE'YE

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Uğur bey,kontrol tabii ki iyi bir şey ben de zamanı geldiğinde yaptırıyorum fakat bildiğim ve doktorların da tavsiye ettiği bu kontrollerin yılda bir kez yaptırılması şeklindedir.sizin 4 ay gibi çok kısa sürelerde bunları yaptırmanız çok gereksiz gibi görünüyor.bence rahat olun evham yapmak yerine bu günlerimizi dolu dolu keyifle yaşamaya bakalım,ne kadar vaktimizin kaldığını bilemeyiz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------

arkadaşım güzergahınız güzel,24 nisan da şehitliklerimizde anzakların ayinleri,eğlencesi var orada olabilirseniz süpper oluyor görmenizi isterim.
çanakkale çan da ikamet ediyorum haber verirseniz tanışır çay kahve içer yemek yeriz.
Ercan MALERİ
05445930017
ÇAN/ÇANAKKALE

Sayın Ercan bey ilginiz için öncelikle teşekkürler.maalesef biz gezi tarihini hava muhalefetinden dolayı ay sonuna almış bulunuyoruz,dolayısıyla 28 Nisan gibi sizin oralardan geçeceğiz,telefonunuzu alıyorum sizin oralara geldiğimizde müsait olursanız bizde tanışmak isteriz.
bu arada sizin geleneksel pilav festivalinden bir haber yok,merak ettik.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Uğur bey,kontrol tabii ki iyi bir şey ben de zamanı geldiğinde yaptırıyorum fakat bildiğim ve doktorların da tavsiye ettiği bu kontrollerin yılda bir kez yaptırılması şeklindedir.sizin 4 ay gibi çok kısa sürelerde bunları yaptırmanız çok gereksiz gibi görünüyor.bence rahat olun evham yapmak yerine bu günlerimizi dolu dolu keyifle yaşamaya bakalım,ne kadar vaktimizin kaldığını bilemeyiz
Tabiiki ilhan beycim. çok haklısınız.benim buradaki süreyi kısa tutmadaki amacım
varsa eğer değişen değerleri daha kısa sürede yakalamak..
örneğin;
LDL (kötü kolesterol) 4 ay önce benim 120 imiş; Ki bu bile aranan iyi bir değer..
bugün aldığım son tahlile göre ise 94,4 e inmiş..Bu ise çok çok iyi ötesi bir şey
Şimdi bu bana son 4 aylık beslenme alışkanlıklarımve günlük yaşam tarzım için doğru yolda olup olmama kararımda etkili olacak..

Çanakkale için hazırlıklarımızı gözden geçirelim..Hafta sonuna gelmek isteyenler belli oldumu acaba.İlk gün çanakkalede kalır ikinci gün gökçeadaya
gidebiliriz:) İnşallah havalar düzelir artık..:p
Ben 27 sinde yalovaya geçicem..Planda değişiklik yok şimdilik..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Çanakkale için hazırlıklarımızı gözden geçirelim..Hafta sonuna gelmek isteyenler belli oldumu acaba.İlk gün çanakkalede kalır ikinci gün gökçeadaya
gidebiliriz:) İnşallah havalar düzelir artık..:p
Ben 27 sinde yalovaya geçicem..Planda değişiklik yok şimdilik..

Uğur bey merhabalar,bugün Sinan kardeşimle beraberdik kendisi cumartesi sabah yola çıkacak başka gelmek isteyen arkadaş olursa buradan haberleşip buluşabilir beraber gelebilirler.
bizim durumumuza bakarsak ben iyice kurtlandım zaten yarın çıkalım de ben çıkarım:queen:
bizim nerede ve nasıl kalacağımız önemli değil,kafamıza ve duruma göre ayarlarız,yalnız cumartesi ve pazar gününü arkadaşlara göre ayarlarız heralde.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Hayırlı Cumalar..
Tamam ilhan bey cumartesi günü öğle sonrasına abide bölgesinde olur gelecek olanları karşılarız inşallah..
müze kartı için truva örenyerinden temin edebiliriz sanırım.
uygunsa veya yakınsa size topkapı sarayı ve ayasofya müzesindende alınabiliyor.Olsa iyi olur bence hem bir yıl her yerde geçerli hemde daha ucuz.. 1 adet vesikalık foto olacak
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Hayırlı Cumalar..
Tamam ilhan bey cumartesi günü öğle sonrasına abide bölgesinde olur gelecek olanları karşılarız inşallah..
müze kartı için truva örenyerinden temin edebiliriz sanırım.
uygunsa veya yakınsa size topkapı sarayı ve ayasofya müzesindende alınabiliyor.Olsa iyi olur bence hem bir yıl her yerde geçerli hemde daha ucuz.. 1 adet vesikalık foto olacak

Müze kartı işini araştırıcam ben,bu arada yola çıkmadan önce yine bir gün ayarlayalım da buluşup görüşelim,havalar açtı nasıl olsa.))
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Sayın Uğur Bey,henüz erken gerçi ama moralimi şimdiden eksi yönde etkilemeye yetti maalesef,salı günü ege den başlayıp çarşamba marmarayı da etkisi altına alan yeni bir yağış dalgası gözüküyor,biz bu geziyi hepten iptal edicez galiba.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi birşey olmaz yaz yağmuru güzeldir,sıcak havada serinlemiş olursunuz :p
yalnız akşamları pek bir soğuk oluyor çanakkale ,boğazdan öyle bir soguk esiyor ısınmak için ...sağlam olmak lazım :p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Sayın Uğur Bey,henüz erken gerçi ama moralimi şimdiden eksi yönde etkilemeye yetti maalesef,salı günü ege den başlayıp çarşamba marmarayı da etkisi altına alan yeni bir yağış dalgası gözüküyor,biz bu geziyi hepten iptal edicez galiba.

evet ilhan bey maalesef gelecek hafta yağışlı görünüyor..
o zaman şöyle yapabiliriz, güzel havayı yakaladığımız ilk anda gidelim.
Bu durumdada samsun festival tarihi yaklaşacağı için ikisi arasında bir karar vermemiz gerekecek.onuda o zaman düşünürüz ne dersin..?
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
evet ilhan bey maalesef gelecek hafta yağışlı görünüyor..
o zaman şöyle yapabiliriz, güzel havayı yakaladığımız ilk anda gidelim.
Bu durumdada samsun festival tarihi yaklaşacağı için ikisi arasında bir karar vermemiz gerekecek.onuda o zaman düşünürüz ne dersin..?

Uğur bey'cim ne diyim valla,bu sene havalar açmayacak görünüyor,dediğiniz gibi bekleyelim bakalım.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Dört gün sanki çok gibi geldi bana bu rota için. Ben cumartesi sabahtan yola çıkıp biryerlerde sizinle buluşarak cumartesi gecesi üzüm suyu ve kamp ateşi eşliğinde pazar İstanbul'a dönmek şeklinde bir oluşum içine girebilirim şahsen :)

Katılıyorum hem rota için 4 gün fazla hemde mevsim için osbourne'un dediği gibi olursa bende katılırım seve seve. Ayrıcada perşembe cumaya gelen günler iş günü olduğu için bu mevsimde izinleri tüketmemek adınada cumartesi pazar daha uygun diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
evet ilhan bey maalesef gelecek hafta yağışlı görünüyor..
o zaman şöyle yapabiliriz, güzel havayı yakaladığımız ilk anda gidelim.
Bu durumdada samsun festival tarihi yaklaşacağı için ikisi arasında bir karar vermemiz gerekecek.onuda o zaman düşünürüz ne dersin..?

Uğur bey merhabalar,havalar inşallah açıyor artık programları bi gözden geçirelim derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst