Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim de motorum 19 binde falan hala durolar var ama güvenemiyorum gercekten heleki yagmurlu havalarda cok cok dikkatli olmak gerekliyor. biri yere tukurse tehlike ama sıcak alsfaltta falan performansı fena değil bence.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bugün arka kampanadan gelen ses yüzünden servise ancak gidebildim. sanırım üretimdeyken oluşan bir tozlanmadan dolayı ses yapıyordu temizlediler ses kesildi sadece en dipte iken çok az ses yapıyor ama sorun değil o da geçer zamanla. olmadı 1000 km bakımında tekrar baktırırım kampanaya
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
motor kaskosu ne kadardır acaba?::meleeek:

250cc den ufak motorlara kasko yapmıyorlar arkadaşım. ama şansımı denemek istiyorum derseniz sigortacılarla bi görüşün. trafik sigortası ile göre değişiklik gösteriyor kaskodada vardır o tür bi olay. en sağlıklı bilgiyi sigortacılardan alırsınız.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
250cc den ufak motorlara kasko yapmıyorlar arkadaşım. ama şansımı denemek istiyorum derseniz sigortacılarla bi görüşün. trafik sigortası ile göre değişiklik gösteriyor kaskodada vardır o tür bi olay. en sağlıklı bilgiyi sigortacılardan alırsınız.

usta nitromu ne bi eldiven almıştın modelini unutum benimde gözüm o eldivendede deneme şansın oldumu sğuklarda filan nasıl bide bedenini nasıl anlıycam interneten alsam
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
aslında istiyorumda, benım pek yeteneğim yok bu şekilde işlere :mrgreen: olsa inan 1 saniye durmam, zaten kurtlu biriyim :queen:
bir kere grenajı sökeyim dedim..5 tane vidasını söktüm, sonra geriye 3 vida takabildim :queen: ben sadece binici tim'denim :)
bu arada benim power ledlerin toplam enerji sarfiyatı 6 watt..3x1 watt bitanesi, 3x1 watt bir tanesi..

O zaman seninle aynı güçte sis farlarına sahibiz. 3*2 watt.

Ben kendim yapmıştım. Deneme yanılma yoluyla, bayağı bir uğraştırmıştı beni.

Aslında far ve plaka lambası çok kolay değiştirilebilir, ama gösterge biraz meşakkatli.

İlk alanlar bilir, plaka lambasının etrafındaki plastiği erittiği söyleniyordu. Bilmiyorum o sorun hala devam ediyor mu?


arkadaşlar, geçen hafta düz yolda stop etme gibi garip bir sorun yüzünden 15 günlük cbf imi samsun servisine bırakmıştım. bugün servisi aradım söylediklerine göre sorun %90 benzin deposunun hava hortumunun bükülmesiymiş. zaten benzinlikte deponun kapağını açtığımda gazoz kapağı açarmış gibi içindeki basınç boşalıyor ve dışarıya hafiften benzin sıçratıyordu. demek ki hiç hava alamıyormuş hayvancağız:mrgreen: şimdi şunu merak ediyorum. bu hortumun diğer ucu bir yere bağlı mı yoksa sadece hava tahliyesi gibi birşey mi? umarım tüm sorun budur, hortum bu yaptığını hiç unutmayacağım :p

Geçmiş olsun, aslında çok basit bir arıza ama oluyor işte.

CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.

Cbf150 de yok.

burası genelde asfalt hatta yüzde 95 asfalt o yüzden ben çok memlunum 10bin km yaparım rahat bundan once schooterım vardı çinli onun lastiklerin markası bile yoktu ıslak bayır cıkarken arka duman çıkarıyordu kaymaktan durolar suan bana allahın bir lutfu gibi geliyor tabi michelin daha iyidir ama duroda kulanılmıycak gibi bi lastik değil hata şehir içi için iyi

Islak yolda kesinlikle tavsiye etmem. Kuruya karışmam.:)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
250cc den ufak motorlara kasko yapmıyorlar arkadaşım. ama şansımı denemek istiyorum derseniz sigortacılarla bi görüşün. trafik sigortası ile göre değişiklik gösteriyor kaskodada vardır o tür bi olay. en sağlıklı bilgiyi sigortacılardan alırsınız.

mrb lar
ben sigortacı arkadaşıma sordum motorumu alırken yapsak diyede bana verdiği cevap motorlara kasko yapmıyoruz ama 1 firma var oda çok para istiyor dedi bende vazgeçtim.
sizlerde sorun bakalım bilgileri paylaşalım arkadaşlar
saygılarımla
slmlr
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
mrb lar
ben sigortacı arkadaşıma sordum motorumu alırken yapsak diyede bana verdiği cevap motorlara kasko yapmıyoruz ama 1 firma var oda çok para istiyor dedi bende vazgeçtim.
sizlerde sorun bakalım bilgileri paylaşalım arkadaşlar
saygılarımla
slmlr

aldığınız bayiye sorun muhakkak bilgileri vardır yada kendileri anlaşmalı firmalarla yapıyor olabilirler. izmir yükseliş honda kasko yapıyor ama başka yerden alınan 2. el yada sıfır motorlara kasko yapıyorlar mı bilgim yok telefon açıp sorabilirsiniz.:cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
aldığınız bayiye sorun muhakkak bilgileri vardır yada kendileri anlaşmalı firmalarla yapıyor olabilirler. izmir yükseliş honda kasko yapıyor ama başka yerden alınan 2. el yada sıfır motorlara kasko yapıyorlar mı bilgim yok telefon açıp sorabilirsiniz.:cat:

cevabınız için çok teşekkür ediyorum.açıkcası bayiime sormak hiç aklıma glmediydi ama bufta motorum gelicek almaya gittiğimde bende yaptırırım.
mümkünse cbf150 yi oraga ful kaskoyu kaça yapıyorlar bizleri bilgilendirebilirmisiniz.
saygılarımla
slmlr
Ercan MALERİ.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.

3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.

D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler :)

Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım :(

Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.

Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.

Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.

-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira

- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira

-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.

- ruhsat için 127 lira verdim.

-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.

tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.

Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldum :pr:

Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.

Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim ;)


nsald8800064.jpg
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.

3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.

D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler :)

Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım :(

Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.

Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.

Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.

-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira

- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira

-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.

- ruhsat için 127 lira verdim.

-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.

tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.

Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldum :pr:

Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.

Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim ;)


nsald8800064.jpg

hayırlı olsun arkadaşım Allah kazasısz cezasız sürüşler nasip etsin.ben bira zönce bayiimle görüştümkara elmasım yarın geliyormuş,sabırsızlıkla bekliyorum.
slmlr
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
benim teknik bilgim hiç yok zaten mantığım el verdiğince söyledim :mrgreen: Bak şöyle yapılabilir arka fren ayaklığına ip bağlarız onu da ön fren koluna bağlarız ayakla sıktıkça öne de asılmış olur :queen::queen:

ip çabuk kopar misina bağlayın siz :))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:08 ----------

Ben Duro-Mıchelın farkını bizzat kullanıp farkettim.Kumlu çakıllı yolda gitmeye korkarken ön frene bastığım halde kaymadım.Ben üzerime düşeni yaptım gönlüm rahat bir şekilde söyleyeceğim.

çok teşekkürler bu bilgiler için bende lastikler eskimeye başladığında 10-12 binde değiştireyim o zamana kadar kullanayım duroları yani 1 sezon beni idare etsinde masraf etmiyeyim diye döyle düşünüyorum herkes memnunsa bizde memnunuz demektir teşekkürler
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
usta nitromu ne bi eldiven almıştın modelini unutum benimde gözüm o eldivendede deneme şansın oldumu sğuklarda filan nasıl bide bedenini nasıl anlıycam interneten alsam

ALPER sana komik gelcek belki ama ben caminin altında bi tuhafiyeten aldım ince deri ama için yünle örgü doldurulmuş bir deri eldiven aldım 25Tl dediler 20ye verdiler valla inan harika bi şey ama ufak bi çalıya veya gülün dikenine taktırırsam hemen yırtılacak kadar ince maymun derisi mi de artık fakat çok güzel tavsiye ederim
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hayırlı olsun arkadaşım Allah kazasısz cezasız sürüşler nasip etsin.ben bira zönce bayiimle görüştümkara elmasım yarın geliyormuş,sabırsızlıkla bekliyorum.
slmlr

Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.

3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.

D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler :)

Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım :(

Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.

Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.

Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.

-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira

- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira

-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.

- ruhsat için 127 lira verdim.

-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.

tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.

Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldum :pr:

Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.

Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim ;)


nsald8800064.jpg
usta yani sanada plaka masraflarıyla 3950gelmiş oldu dimi
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.

3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.

D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler :)

Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım :(

Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.

Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.

Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.

-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira

- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira

-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.

- ruhsat için 127 lira verdim.

-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.

tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.

Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldum :pr:

Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.

Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim ;)


nsald8800064.jpg

çok güzel hayırlı olsun ve en kısa zamanda tüm korumalıkları takrı ön arka hepsini. ve mümkünse internetten sipariş et veya araştır 200 Tl demişler hepsini 130 TL ye bulursun 10 lirada işçilik halledersin ucuz yollu birşey almadan önce iyice araştırın saplantılı kalmayın bir yerde
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bana aldığım anes motorda bi tanıdık çıktı o vesileyle hediye verdiler korumaları plaka herşey dahil 3900 aldım orda plakasız 3750 plakalı 3900 satıyolar bana kalsa üst grenaj korumasını takmazdım ama şimdi iyiki var diyorum cünkü bi yere sürtsem grenaja bişey olmıycak :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

ARKADAŞLAR BEN MOTORU ALDIĞIMDA ON FREN HORTUMUNU TUTAN 2 DEMİRİN Bİ BACAĞI KIRIKMIŞ YENİ FARK ETTİM AMA YOL BİRAZ UZAK DİYE GİTMEDİM SUAN 500KM LERDEYİM 1000KM DE GİTSEM BUNU GARANTİDEN DEYİŞTİRİRLERMİ BU RESİM İLK ALDIĞIM GÜN SERVİSİN ONUNDE CEKILDI INANMAZLARSA GOSTERMEYI PLANLIYORUM


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
usta yani sanada plaka masraflarıyla 3950gelmiş oldu dimi

ben Çanakkale üçoklar,dan 37000 e alıyorum nasip olursa yarın,pılaka masrafları hariç.yan ayak heddiye,koruma demiri hakkında konuşmadımdı ama sahibi kaliteli bir insan o konudada anlaşırız inşallah.arka çantasınıda kappa k30 almıştım yarın onuda takarım kendim.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben Çanakkale üçoklar,dan 37000 e alıyorum nasip olursa yarın,pılaka masrafları hariç.yan ayak heddiye,koruma demiri hakkında konuşmadımdı ama sahibi kaliteli bir insan o konudada anlaşırız inşallah.arka çantasınıda kappa k30 almıştım yarın onuda takarım kendim.

bendede o çanta var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst