motor kaskosu ne kadardır acaba?::meleeek:
250cc den ufak motorlara kasko yapmıyorlar arkadaşım. ama şansımı denemek istiyorum derseniz sigortacılarla bi görüşün. trafik sigortası ile göre değişiklik gösteriyor kaskodada vardır o tür bi olay. en sağlıklı bilgiyi sigortacılardan alırsınız.
aslında istiyorumda, benım pek yeteneğim yok bu şekilde işlere :mrgreen: olsa inan 1 saniye durmam, zaten kurtlu biriyim :queen:
bir kere grenajı sökeyim dedim..5 tane vidasını söktüm, sonra geriye 3 vida takabildim :queen: ben sadece binici tim'denim
bu arada benim power ledlerin toplam enerji sarfiyatı 6 watt..3x1 watt bitanesi, 3x1 watt bir tanesi..
arkadaşlar, geçen hafta düz yolda stop etme gibi garip bir sorun yüzünden 15 günlük cbf imi samsun servisine bırakmıştım. bugün servisi aradım söylediklerine göre sorun %90 benzin deposunun hava hortumunun bükülmesiymiş. zaten benzinlikte deponun kapağını açtığımda gazoz kapağı açarmış gibi içindeki basınç boşalıyor ve dışarıya hafiften benzin sıçratıyordu. demek ki hiç hava alamıyormuş hayvancağız:mrgreen: şimdi şunu merak ediyorum. bu hortumun diğer ucu bir yere bağlı mı yoksa sadece hava tahliyesi gibi birşey mi? umarım tüm sorun budur, hortum bu yaptığını hiç unutmayacağım![]()
CBF 150 de kombine fren varmı acaba?hani ön freni sıkınca arka freni de belli bir oranda otamatik sıkan fren.
burası genelde asfalt hatta yüzde 95 asfalt o yüzden ben çok memlunum 10bin km yaparım rahat bundan once schooterım vardı çinli onun lastiklerin markası bile yoktu ıslak bayır cıkarken arka duman çıkarıyordu kaymaktan durolar suan bana allahın bir lutfu gibi geliyor tabi michelin daha iyidir ama duroda kulanılmıycak gibi bi lastik değil hata şehir içi için iyi
250cc den ufak motorlara kasko yapmıyorlar arkadaşım. ama şansımı denemek istiyorum derseniz sigortacılarla bi görüşün. trafik sigortası ile göre değişiklik gösteriyor kaskodada vardır o tür bi olay. en sağlıklı bilgiyi sigortacılardan alırsınız.
mrb lar
ben sigortacı arkadaşıma sordum motorumu alırken yapsak diyede bana verdiği cevap motorlara kasko yapmıyoruz ama 1 firma var oda çok para istiyor dedi bende vazgeçtim.
sizlerde sorun bakalım bilgileri paylaşalım arkadaşlar
saygılarımla
slmlr
aldığınız bayiye sorun muhakkak bilgileri vardır yada kendileri anlaşmalı firmalarla yapıyor olabilirler. izmir yükseliş honda kasko yapıyor ama başka yerden alınan 2. el yada sıfır motorlara kasko yapıyorlar mı bilgim yok telefon açıp sorabilirsiniz.:cat:
Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.
3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.
D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler![]()
Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım
Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.
Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.
Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.
-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira
- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira
-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.
- ruhsat için 127 lira verdim.
-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.
tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.
Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldumr:
Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.
Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim
![]()
benim teknik bilgim hiç yok zaten mantığım el verdiğince söyledim :mrgreen: Bak şöyle yapılabilir arka fren ayaklığına ip bağlarız onu da ön fren koluna bağlarız ayakla sıktıkça öne de asılmış olur :queen::queen:
Ben Duro-Mıchelın farkını bizzat kullanıp farkettim.Kumlu çakıllı yolda gitmeye korkarken ön frene bastığım halde kaymadım.Ben üzerime düşeni yaptım gönlüm rahat bir şekilde söyleyeceğim.
usta nitromu ne bi eldiven almıştın modelini unutum benimde gözüm o eldivendede deneme şansın oldumu sğuklarda filan nasıl bide bedenini nasıl anlıycam interneten alsam
hayırlı olsun arkadaşım Allah kazasısz cezasız sürüşler nasip etsin.ben bira zönce bayiimle görüştümkara elmasım yarın geliyormuş,sabırsızlıkla bekliyorum.
slmlr
usta yani sanada plaka masraflarıyla 3950gelmiş oldu dimiSonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.
3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.
D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler![]()
Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım
Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.
Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.
Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.
-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira
- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira
-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.
- ruhsat için 127 lira verdim.
-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.
tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.
Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldumr:
Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.
Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim
![]()
Sonunda Karakaçan'ı dün teslim aldım arkadaşlar.
3723lira fatura kesilmiş ama nedense 3750 tahsil ettiler , faturaya bakmamıştım o yüzden niye böyle soramadım.
D&B ve Konşuk 3450-3550 ye satıyor biraz indirim yapın dedim,keşke faturayı kesmeden önce söyleseydiniz iptal ederdik gidip oradan alırdınız dediler![]()
Yahu bari koruma demirlerini hediye edin dedim , onlar 200 lira tutuyor zaten karımız o kadar ama yan ayak verelim dediler , iyi dedim ne yapayım
Akşam 18 gibi teslim aldım , pek inceleyemedim ilk farkettiğim jikle oldu , jikle açıkken devir yükseliyor. Isınması için gaz vermeye gerek yok.
Jikle tam açıkken 4000 devre çıkıyor yalnız o biraz yüksek geldi bana.
Lastikler duro.
Dün motoru teslim almadan önce bayide zorunlu trafşk sigortasını yaptırmıştım.
Bu sabahta erkenden plaka ve ruhsat işlemleri için koşturdum.
Sabah 8:30 da ilk durağım şöförler cemiyetiydi. 11:45 de plaka-ruhsat elimdeydi.
-ilk olarak bir gün önceden zorunlu trafik sigortasını yaptırdım : 33.6lira
- Bugün sabahtan söförler cemiyetine gittim , dosya hazırlattım : 17 lira
-Dosya ile emniyet müdürlüğüne gittim. Boştaki plakalardan seçim yapmak istediğimi söyledim , bunun için emniyet vakfına 50 lira para ödedim.
- ruhsat için 127 lira verdim.
-oradan tekrar şöförler cemiyetine giderek 12.5 lira plaka parası vererek plakamı aldım.
tekrar emniyet müdürlüğü trafik tesçil bürosuna giderek plakayı mühürlettim.
Yağmur vardı , yağmurluksuz çıktım sucuk gibi oldumr:
Ruhsat işlemleride aşağı yukarı 190 lira tutmuş oldu.
Şu anda kuruyup ısınmaya çalışıyorum , tecrübeleri aktarmaya devam ederim
![]()

usta yani sanada plaka masraflarıyla 3950gelmiş oldu dimi
ben Çanakkale üçoklar,dan 37000 e alıyorum nasip olursa yarın,pılaka masrafları hariç.yan ayak heddiye,koruma demiri hakkında konuşmadımdı ama sahibi kaliteli bir insan o konudada anlaşırız inşallah.arka çantasınıda kappa k30 almıştım yarın onuda takarım kendim.