Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
eywallah kardeşim, heyecanla yaptığını tahmin ettim. motorun temiz diri görünüyordu, sadece rengi beni açmadı. bir dhakine görürüm senide motorunuda, kazasız belasız bin

Benim motorum da aynı renk :) Ama Bostancı sanayi de bir arkadaşım vasıtası ile uygun bir meblaya fırın boya yaptırıcam. Şimdi bana lazım olan şey sana gösterdiğim bordo rengin kodu. Bunu benim için bulabilir misin acaba? MSN den de görüşebiliriz.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
arbetus kardeş biraz rahatsızdım anca gördüm mesajını,şu an istirahatdeyim biraz toparlayım bakarım inşallah.99 dan beri bindiğim bir motorumdu,32 yıldır binerim motorlarıma,çok keyif aldığım ve beni hiç üzmeyen motorumdu.esen kalın
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Cok sagolasın . Benıde acmadı acıkcası herkes cok begenıyorda bı degısıklık yapıcam arka camurluk ve renkte yaz sezonu ıcerısınde.Duzgun toplandıkdan sonra foto ları paylasmayı dusunuyorum ama en az bı 6 ayı var hafıf toplanana kadar .
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Selam herkese...

Aniden ameliyatlık bir durumum çıktı, biraz uzak kaldım buradan.

Doğancan, motorun hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum merak etme 3 senedir kullandığım tüm motorlarımda ape hanger kullandım. hobi oalrak custom işiyle ilgileniyorum. yaptığım birkaç makine var. far olayına gelince birkaç tane vn de titreme var. tesadüf olamaz :) Ben istanbul'da çalışıyorum dolayısıyla bir ayağım hep istanbulda. Şu anda Highway Hawk ın gidonu yok Tr de ithalatçısına kadar sordum. Yerli imalatçılar da HH den fazla fiyat biçiyorlar. İşin mutfağını ve maliyetini bildiğim için o kadar para vermek istemiyorum. (VN900 ün ape hanger montajını da ben yapmıştım) kablo vs olayına gelince birebir orijinalinin uzununu çelik örme olarak yaptırabileceğim imalatçılar bildiğim için sıkıntı yok. tek sorun gidonu bulmakta. Sezona kadar bulamazsam kendim yapacağım.

Sağlıcakla.

kanka ne gidonu ben sana buldum ya..kankam isterde ben ape hanger bulmazmayım yaw..türkiyeye girmeden ben getirtim neyse kankam..ayrıca bırak artık bu siteye yazmayı yaw..iyice laçkalaştı bilgi paylaşımını bırak artık abuk sabuk topikler açılıyo (tabi motosiklet için paylaşım topikleri için lafım) geçen bi topik gördüm adam tutmuş hangi diş macunu ve diş fırçası önerirsiniz yazıyo yuhhhh artık hacı be..lan adı üstünde motosiklet bilgi paylaşımı..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kanka ne gidonu ben sana buldum ya..kankam isterde ben ape hanger bulmazmayım yaw..türkiyeye girmeden ben getirtim neyse kankam..ayrıca bırak artık bu siteye yazmayı yaw..iyice laçkalaştı bilgi paylaşımını bırak artık abuk sabuk topikler açılıyo (tabi motosiklet için paylaşım topikleri için lafım) geçen bi topik gördüm adam tutmuş hangi diş macunu ve diş fırçası önerirsiniz yazıyo yuhhhh artık hacı be..lan adı üstünde motosiklet bilgi paylaşımı..

Kankamu gidonu getirttin de telleri çözemedik yaw :) acayip sinirlerim bozuldu. Bu sitede garip garip konular açılıyor ama naparsın klavye aslanı çok bu memlekette. Ben VulcanTürkiye yi hayata geçirmeyi düşünüyorum.

Sağlıcakla
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
selamlar uzun bir aradan sonra.. bir derdim var efendiler, ağır artçılarla istabulun bol çukurlarına düşe düşe dün fark ettim ki, gidonum yamulmuş. aslında entreresan olan gidon ve maşa gayet düz ama tekerlek yamuk. bu yamukluğu giderebileceğim istanbulda güvenilir bir usta tavsiyeniz var mıdır? ben beşiktaştayım ama yol sorunum yok. önerilerinizi bekliyorum. teşekkürler.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selamlar uzun bir aradan sonra.. bir derdim var efendiler, ağır artçılarla istabulun bol çukurlarına düşe düşe dün fark ettim ki, gidonum yamulmuş. aslında entreresan olan gidon ve maşa gayet düz ama tekerlek yamuk. bu yamukluğu giderebileceğim istanbulda güvenilir bir usta tavsiyeniz var mıdır? ben beşiktaştayım ama yol sorunum yok. önerilerinizi bekliyorum. teşekkürler.

BUZ Motor ile görüşün derim. Geçmiş olsun.

Bu arada planladığım custom işine dün gece start verdim. HighwayHawk Apenhanger gidon ve gidon sinyallerim geldi. motorun kaportasını ve krom aksamı söktüm. kaporda bugün boyaya girecek. değşik bir tonda kırmızı ya boyanacak. Bende evde krom aksamı parlatıyorum. Telleri hidrolik hortumunu ve boyanmış kaportayı yarın akşam teslim alacağım. Pazar günü montaja geçeceğiz bir aksilik olmazsa. Ürünlerin temininde bana yardımcı olan can dostum SonerKe' e sonsuz teşekkür ederim.

Sağlıcakla.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Türkiye'de trafik malüm...Ani hareketler yapmak zorunda kalıyoruz motorla, yüksek gidon olunca, kullanım rahat olur mu ?

Uzun yolda, mutlaka güzeldir, şehir içinde durum ne olur ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Türkiye'de trafik malüm...Ani hareketler yapmak zorunda kalıyoruz motorla, yüksek gidon olunca, kullanım rahat olur mu ?

Uzun yolda, mutlaka güzeldir, şehir içinde durum ne olur ?

Ani manevralara normal gidona oranla daha çabuk cevap veriyor. Bu Ape hangerla kullanacağım 3. motor olacak. Trafik için ilk avantajını söyleyeyim; eğer Mecidiyekör köprüsünden sıkışık trafikte geçiyorsanız. arabalarına rasından geçerken aynalara değme riskiniz ortadan kalkıyor :) Ben Ape'e alıştığım için bu orijinal gidon beni yoruyor.


Şu an Motorum boyadan çıktı ve gerçekten çok güzel bir renk tonu olmuş. planlamamda geçtiğimiz pazara yetişecekti motor fakat. yaptırdığım gaz tellerinde sıkıntı oldu. Beklemek zorunda kaldık. Bugün telleri teslim alacağım umarım. Yaptığımız ikinci büyük değişiklik de sinyalleri gidona taşımak. Eğer görüş de bir skıntı olmazsa arka sinyalleri de iptal edeceğim.

Şimdilik bu kadar :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
Ani manevralara normal gidona oranla daha çabuk cevap veriyor. Bu Ape hangerla kullanacağım 3. motor olacak. Trafik için ilk avantajını söyleyeyim; eğer Mecidiyekör köprüsünden sıkışık trafikte geçiyorsanız. arabalarına rasından geçerken aynalara değme riskiniz ortadan kalkıyor :) Ben Ape'e alıştığım için bu orijinal gidon beni yoruyor.


Şu an Motorum boyadan çıktı ve gerçekten çok güzel bir renk tonu olmuş. planlamamda geçtiğimiz pazara yetişecekti motor fakat. yaptırdığım gaz tellerinde sıkıntı oldu. Beklemek zorunda kaldık. Bugün telleri teslim alacağım umarım. Yaptığımız ikinci büyük değişiklik de sinyalleri gidona taşımak. Eğer görüş de bir skıntı olmazsa arka sinyalleri de iptal edeceğim.

Şimdilik bu kadar :)

Sağlıcakla.


merak ettiğim, kolunuz öyle dirsekten havadayken yorulmuyor mu? yoksa daha mı rahat oluyor? uzun yol durumu nedir? açıkçası sıkça düşünmekteyim ape'i ama karar veremedim. korkuyorum pişman olur muyum diye.. acaba daha detaylı paylaşabileceğiniz bilgi var mı?

bir de, buz motor sadece lastik değiştiriyormuş serviste, gidonuma bakamadılar hala servis önerilerinize açığım efendiler.
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
merak ettiğim, kolunuz öyle dirsekten havadayken yorulmuyor mu? yoksa daha mı rahat oluyor? uzun yol durumu nedir? açıkçası sıkça düşünmekteyim ape'i ama karar veremedim. korkuyorum pişman olur muyum diye.. acaba daha detaylı paylaşabileceğiniz bilgi var mı?

bir de, buz motor sadece lastik değiştiriyormuş serviste, gidonuma bakamadılar hala servis önerilerinize açığım efendiler.

Florya beşyolda Kazım Usta var...Oğlu Ali'yle beraber çalışıyorlar...Bmw den tut Harley'e kadar hertürlü makine üzerinde işleri var...Demir işide yapıyorlar...Mutlaka danış derim...Dürüstlükleri ve iyi işçilikleri hakkında çok güzel şeyler duyunca bende bu haftasonu oraya bıraktım sübap ayarı,karbüratör temizliği için...Hatta bir arkadaşta ape yaptırıyor onlara şimdi...Her türlü işi yaparlar sanırım...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
merak ettiğim, kolunuz öyle dirsekten havadayken yorulmuyor mu? yoksa daha mı rahat oluyor? uzun yol durumu nedir? açıkçası sıkça düşünmekteyim ape'i ama karar veremedim. korkuyorum pişman olur muyum diye.. acaba daha detaylı paylaşabileceğiniz bilgi var mı?

bir de, buz motor sadece lastik değiştiriyormuş serviste, gidonuma bakamadılar hala servis önerilerinize açığım efendiler.

7256 kere söyledim :queen:yine söylüyorum ben şahsen çok memnunum. ApeHanger la uzattığım 3. motor oldu bu şahsen kullandığım. Olmasam deli miyim kestim VN800 ün tüm kumanda tesisatını uzattım. :) highway Hawk gidon aldım. Bir buluşma yaparsak şahsen denemeni isterim benim motorumu.

servis olayına gelince ben jantım yamuk hopluyor gibi okuduğum için yönlendirdim onlara. aynı kayma hafiften bende de var. mesneti gevşetip senteye geleceğini düşünüyorum. 900 de de olmuştu aynısı.

sağlıcakla.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
Sizin Vn bir ara sahibidnen.com da ilanlar arasında mıydı? Orada bir bobber görmüştüm. Hatta aynı bobberı Avrupa'dan Anadolu'ya geçerken görmüştüm tem'de

yok efendim, benim motorum izmirli'dir. ben almadan önce ilandaydı o da geçen sene. ama 2 haftadır istanbuldayım bu ara gördüyseniz olabilir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst