- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
SELAMIN ALEYKÜM
Forumunuzu zaman oldukça okuyorum fakat tam okuyamadığım için işim nedeniyle sorularıma yanıt bulmakta güçlük çektim.. Merak ettiklerim şunlar ben 22.binde t gidon regal almayı dusnuyorum. Sizce alınırmı kaç bin daha gider? dikkat etmem gerekenler neler. Uzun yol sıkıntısız gıdebılırmıyım son hız nedır vs genel bılgıler saygılar
Bakımları zamanında yapılmış ve sıkıştırılmamışsa ne kadar gider diye bir laf söz konusu değil. Gider. Diğer sorularının yanıtı da üstteki mesajda var.