- Katılım
- 13 Nis 2007
- Mesajlar
- 459
kırmızı anahtarla çalıştırıyorum zaten illa servise gitmeye gerek yok dimi iyi bir anahtarcıda yapabilir immo anahtarı çok saol verdiğin bilgiler için ha bu arada ya sabah motorun koltuk altını bi açiyim dedim bitürlü açamadım anahtarı takıyorm az bişe boşa dönüyo önceden tık diye açılıyodu bu konuda bilgin var mı acaba?
İmmobilizerli anahtar yapan yerler sanırım yapar çok emin değilim ...O verdiğim link teki yere sor istersen http://www.otomobilanahtari.com/yamaha-motor-anahtari.html bu arada kırmızı anahtar ana kod anahtarıdır...O kayboldu ya da bozuldumu işin zor , çok masraf açılır başına mutlaka bir yedek anahtar yaptırıp kırmızıyı evde sakla...
Bagaj için se sanırım teli bollaşmış olabilir ya da o kısmın yağlanması gerekebilir...