- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Fuarda ona bile laf saydın ya len .... :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
Olm ne yanar döner adamsın.... :bounce::bounce:
olm tonguc...Cem özü sözü bir adamdır şu aralar ilişkimiz limoni...bu meselelerin dışında başka özel nedenler var...benimde ona keleğim olmuştur...gün gelir aramızda halleder barışırız...onla aramızda mevzu...
keltoş niye maydonoz oluyon herşeye...ben seviyorum adamı...iti olurum köpeği olurum...
sanane kekoro...