- Katılım
- 6 Nis 2011
- Mesajlar
- 449
arkadaslar mondialada bakdım ronny çok daha iyibir görüntü var çok seri ama sadece sert çukura falan girince esnemiyor bu motor amassörleri sert yani yakıtıda çok güzell
Evet amortisörler çoğu motora göre sert !
arkadaslar mondialada bakdım ronny çok daha iyibir görüntü var çok seri ama sadece sert çukura falan girince esnemiyor bu motor amassörleri sert yani yakıtıda çok güzell
arkadaşlar ronny nin ön kısmından biraz ses geliyodu farkettim ki ön takımda bi gevşeklik var dün servise gittim halettiler. ronny yeni bi model olduğu için farklı sorunlardan gelen kişiler olmuş usta söyledi=) benim motorda bi sorun çıkmadı ama tüm ronyler öyle çıkmamış. bi tanesinin ilk çalıştırıldıktan 15 dk sonra falan elektrik tesisatı yanmış. ve gaz kesince stop etme problemi oluomuş ronny kulanan arkadaşlar sizler ne gibi sıkıntılar yasadınız???
benzin deposu kağaı ile alakası neymiş ki??
240 km de oldu motor ilk bastaki direksiyon yani ön takımın gevesek olması harici bi sorun çıkmadı (onuda servis 5 dk da haletti).. her gecen kilometrede daha bi kendine geliyo motor ..![]()
arkadasım hiç sorma bu gece bi kaza gecirdim ... yoldakı kanalızasyon kapağını kaldrmışlar yerınde bı cukur kalmış . en fazla 40 km hızla gderken oraya daldım motor kendını kaybetti ve ben yere düşüp sürüklendım . ronny nın ön maşa şçeri gçötü kaporta desen tamamen dağıldı ben hastanedeydım yenı geldım ewe . ne zarar var hiç bılmıorum yarın görucem .. allahtan bana bişey olmadı onunla avunuyorum ....
arkadasım hiç sorma bu gece bi kaza gecirdim ... yoldakı kanalızasyon kapağını kaldrmışlar yerınde bı cukur kalmış . en fazla 40 km hızla gderken oraya daldım motor kendını kaybetti ve ben yere düşüp sürüklendım . ronny nın ön maşa şçeri gçötü kaporta desen tamamen dağıldı ben hastanedeydım yenı geldım ewe . ne zarar var hiç bılmıorum yarın görucem .. allahtan bana bişey olmadı onunla avunuyorum ....
Bugün motorumu satın aldım arkadaşlar plaka ve ruhsat işlemleri de halledildi mi artık bir ronny sahibi olmuş olacağım.. Umarım cumartesi teslim olabilirim :cat:
Tecrübelerimi paylaşacağım..
bobora hayırlı olsun motorun bu arada arkadaslar yakıta dikkat opettrn benzin aldım sulu cıkdı 110kmde bir depo benzinim bitti shellden aldım 213km bpden aldım 195 fakat artık birazdaha seri kullanıyorum ondan düşmüs olabilir suan 620kmde motorum totali deniyorum bakalım o nekadar gitcek bu motoru almak isteyen arkadaslar elini cabuk tutsun bence bu fiyatta kalmaz bu motor yazda geldi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:30 ----------
ronnytechno gecmiş olsun arkadasım insallah çabuk iyilesirsin